[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren ging het best relax. Twee keer bijna de 40 kills gehad en een keer 1104 als eindscore. Eigenlijk helemaal niet moeilijk. De shotgun owned iedereen.
     
  2. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je zien hoeveel je ranked staat?
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Moet je i.p.v. bij de keuze van System Link, Ranked, Player, enzo, Leaderboards kiezen.
    Kan je zien welke plek je van de [aantal-GoW-spelers] staat, en ook nog eens in weekly, monthly en all-time, in zowel Warzone, Assasination en Execution.

    Ik ben volgensmij 60.000ste van de 330.000 in Execution :).
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik 4400 en nog iets in Warzone met mijn 1600 + kills :)
     
  5. bubu

    bubu Guest

    Ik moet ook maar eens ranked gaan spelen ik speel ALTIJD player match, anders ga je er na elke ronde uit dat is .. :p
     
  6. ViperMike

    ViperMike Guest


    Ik vind die shotgun zo saai, je hebt mense die lopen alleenmaar met een shotgun rond. Dan gaan ze springend op je af en probere je te dode met een shotgun. Ik vind de shotgun het grootste noob wapen wat er is. Ik gebruik hem alleenmaar in noodgevalle.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Shotgun is relaxxx :cool:!
    Komop, van dichtbij moet je hem gewoon gebruiken. En neej, je moet wel degelijk skills hebben wil je er een gevecht mee winnen!
    Ik schiet namelijk zonder linker trekker in te houden, dus is richten op goed geluk een kwestie van veel oefenen!

    Net player Match gehost, en onder andere met The Watcher gespeeld :)!
    Vervelend is, dat ik het andere team niet kon horen!
    Zwaar kl*te...
     
  8. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist iemand die het begrijpt:thumbs:
     
  9. ViperMike

    ViperMike Guest

    Omg, je schiet zonder linker trekker ja. Maar is het moeilijk om een poppetje precies in het midde van je beeld te houde? Maar ik doe meer de shotgun gebruik linker trigger dan zonder, want dan blijve de kogels teminste nog een beetje in het midde. Zonder linker verspreide de kogels veels te veel.Shotgun is gwoon een kwestie van achter iemand aan renne of springe en hem probere neer te schieten. Ik gebruik hem ook, maar ik ben niet zo een shotgun hoer die hem in ieder gevechte gebruikt.
     
  10. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh, de grootte van het gebied waar je de kogels verspreid wordt echt niet groter d.m.v. de linkertrigger te gebruiken. Jij zegt nu dat het wapen verandert doordat je niet richt daar klopt niks van want zelfs als je richt zie je nog als je op de muur schiet dat de kogels niet alleen in dat hokje komen.
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Als ik achter iemand aan ren en hij rent 1 metertje voor mij. Dan heb ik heb eerder dood door ff iets rustiger te lope en te aime dan verder te renne en schiete. Want met iedere wapen is het zo als je rent ofzo dat hij meer afwijkt, lijkt me sterk als het niet met de shotgun is. Mischien is hij precies als je stilstaat en niet inzoemt. Ik weet het niet precies omdat ik hem bijna nooit gebruik, neem liever de sniper.
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh man ik own echt op live. Niet egoistisch bedoeld..Altijd dik eerste (naja altijd ik heb natuurlijk ook wel eens momenten waar niets in lukt). Iemand noemde me zelfs de best GOW speler die hij op live had gezien :cool: :eek:
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje patsen mag altijd:thumbs:
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Overdrijven kan ook... :9
    Maar BonBridge, dan nodig ik je uit voor een gevecht met je maatjes? :)
    3 Vs. 3 ?

    @ ViperMike

    Shotgun is gewoon een goed wapen. Heel simpel :)...
    Juist beetje Noobie, om hem NIET te gaan gebruiken!
     
  15. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het liefst max aantal rondes (min 19). Alleen is het heel irritant dat er vaak mensen voortijdig uit de game stappen (vaak omdat ze verliezen).

    'Quitting' is voor mietjes. :9

    1 keer was ik als enige over tegen vier anderen met nog 10 rondes te gaan. Wel de match uitgespeeld. Wel enorm afgeslacht natuurlijk maar toch nog 1 ronde weten te winnen. :lol: \o/


    Ik vind die 'handgun' (weet de precieze term niet) erg effectief op langer afstanden.
     
  16. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel meestal first to 4 of 5, zo is het niet zo heel erg als er iemand eerder stopt en de maps wisselen niet na al te lange tijd. Zo kun je lekker een beetje spelen in alle maps.

    En dat voelt vet he als je in je eentje een team van 4 man afslacht :D
     
  17. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker! Ik ging wel uit mijn dak. lol :lol:

    Toch leuk om een keer te doen. Je gaat heel anders te werk. Rookgranaat is dan een erg handige tool.
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het ook lachen om iemand met een rookgranaat te taggen, dan zie je hem rennen met een pluim rook er achter. }:]
     
  19. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net 2 potjes online gedaan (voor het eerst), maar toen keek ik bij de leaderboards en waren de kills enzo er niet bij opgeteld. Terwijl het wel ranked was (Ranked en dan Quick Match). Weet iemand hoe dat komt?
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    laat me raden iemand van de tegenpartij is weggegaan voordat het potje was afgelopen? In dat geval tellen je scores namelijk niet mee:confused:
     

Deel Deze Pagina