jah das nou net probleem ik snapte de beschrijving nie mar moet het perse met een granaat zijn mag je niet bijv met een shotgun 3 wretches snel achter elkaar neerknalle?
Hehe, ik wilde niet bijdehand doen ofzo maar ik denk dat een granaat de enige optie is.. ze moeten echt tegelijk doodgaan en ik denk dat drie shotgun schoten achter elkaar niet tellen..
Moet je bij Far Cry Instincts: Predator wel doen.. Voor Clusterluck Achievement: check hiero hoe ze het gemakkelijk doen: http://www.youtube.com/watch?v=Y9N-c2eVmv8 Ik heb em allang.
kun je ergens zien welke missies je als Dom hebt gespeeld? want ik mis er links en rechts een paar, maar hoe weet ik nou welke
ik heb hem eerst op casual bijna uitgespeeld. casual act 1 t/m 4 en toen ben ik bezig geweest met een vriend op insane
heb eerst casual gedaan toen hardcore en toen insane.. En daarna samen met een vriend van me op insane voor hem (en dom achievement voor mij) damn als ik van te voren geweten had dat je hem alleen op de moeilijkste hoeft uit te spelen
Ik heb nu net alles op Hardcore uitgespeeld, ik moet alleen nog RAAM vermoorden.. Het lukt maar gewoon niet !
ik moet nog alleen de achievments ( van single player ) van act 4 uitspelen, en de cog tags... ik moet nog 1 cog tag vinden, maar geen flauw idee ... als ik die heb, en act 4 uitgespeeld, dan ben ik blij, en hoef ik alleen nog de multiplayer achievments ^.^
Wat moet je bij Clusterluck juist doen? Op 10 verschillende manieren een vyand af maken. Hoer doe je dat dan? Aa ik lees paar post omhoog het al. Ok weet het dus al
Zonet deze twee gehaald: I Can't Quit You Dom Complete all acts in co-op as Dominic Santiago on any difficulty (30 ) For the Fallen Recover all of the COG tags (on any difficulty) (30 )
Als je een headshot maakt met de Longshot (sniper dus ) dan komt onderin een tekentje te staan van de headshot logischerwijs. Maar telt hij dan ook als Longshot kill, anders is het wel heel irritant om de 100 kills Longshot achievement te halen. Bedankt, Tim
Ik heb beide achievements xbox neut. Naja heb ondertussen ook wel 1100 + kills gemaakt in het spel. Mja het komt allemaal vanzelf wel ik had hem eerder als verwacht moet ik zeggen ik had niet het gevoel dat ik 100 mensen heb gedood dmv hem neerschieten zonder headshot. Je moet het btw wel in Ranked spelen om te halen he. Zag eerst ook iemand die dat niet wist