[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Herkenbare reactie ;) Mijn PC doet ook weleens raar, maar als ik daarmee naar de winkel terug ga voor reparatie krijg ik op zijn minst gewoon mijn eigen PC terug....niet een gerepareerde tweedehands van iemand anders.

Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ongelofelijk dit start vandaag me xbox 360 op en ik heb weer het precies hetzelfde probleem als een paar maanden geleden namelijk dat die 3 rode lampjes branden en ik uhm dus WEER naar Duitsland moet gaan sturen. Hebben ze me dus gewoon weer een 360 met hetzelfde probleem gegeven lekker is dat. En ik heb voorlopig dus ech geen zin om al dat gedoe weer te doen om dat ding naar duitsland te sturen... zwaar teleurgesteld in microsoft.
    Kga maar een wii aanschaffen ofzo

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook herkenbaar \o/ :+

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gister gebelt. Het bleek een fout te zijn van UPS. Ik had eerst via post gedaan omdat ik had gehoord dat de e-mails niet altijd aankwamen, dacht ik. Alleen UPS had het niet afgegeven. Dus bij MS stond er status verzonden, dus als ze een e-mail wouden verzenden, werd hij gecancelt omdat er status verzonden bijstond. Ik kan de e-mail uiterlijk woensdag verwachten. Hopen maar dat ik hem voor de kerst nog terug heb.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb niet zo'n zin threads door te gaan zoeken en ik kon het ook niet vinden met de zoekfunctie , maar mijn 360 kreeg voor het eerst vandaag een meldign dat hij mn disc niet kon lezen.. erg jammer natuurlijk maar na het bekijken van de dvd (pes6) zie ik dat er dikke krassen in zitten helemaal rondom.. is er een manier om een nieuwe versie van de game te krijgen want ik baal er flink vna dat me 360 dit heeft gedaan..:confused:

6. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Net gebelt met helpdesk en krijg zo en email met de info voor op de doos en dan ken ik een maandag UPS bellen om mijn console mee tenemen naar duitsland .Duurt wel tussen de 5 en 15 dagen (werkdagen) voordat ik hem terug heb .
    Trouwens goeie en snelle service bij ms ,hebben ze in ieder geval nog iets dat goed is bij ms

7. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurt alleen maar als je je xbox omdraai als de dvd erin zit (en de console aan staat ) schaaft die een mooie sleuf in je game is dus je eigen schuld

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik weet zeker dat ik dat niet heb gedaan want hij staat al vanaf het begin dat ik hem heb op zn kant en aangezien ik als enige er op speel is er vast een andere verklaring..

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Onzin.
    Dat proberen ze je wijs te maken bij de helpdesk ja.
    Nu hebben zij natuurlijk ook gewoon de opdracht om dat zo op te lossen, maar het klopt niet.

Ik heb al twee keer een GoW spel gehad waar die ronde, vage strepen/krassen opkwamen.

Ik ben 30, geen kind van 9. Ik weet hoe ik met een console om moet gaan.

Natuurlijk geeft MS NOOIT toe dat de 360 krassen kan veroorzaken, want dat zou betekenen dat ze ALLE discs met krassen erop zouden moeten vergoeden.

DIt is de reden dat mijn 2de 360 retour ging.

Ik heb gelukkig via mijn gameshop de Game 2 keer (!!!!!!!) om kunnen ruilen.
    Dat is zeldzaam, en diep respect voor Replay (Peter dus _O_ ) dat hij MS heeft gebeld en erachteraan is gegaan.
    Ben altijd een vaste klant geweest daar, en zal dat ook zeker blijven.

10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt aan je disk, die is niet goed gebalanceerd. hetzelfde gebeurde met mijn GoW. je hebt 90 dagen garantie op je spel dus als het goed is kan je hem omruilen. de FRS wilde de mijne niet omruilen omdat ik het bonnetje niet meer had maar dat was op te lossen door met het bonnetje van iemand anders terug te gaan :+

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Das mooi klote, als de xbox dat doet. Mja ik koop nu de pes van een vriend van me over omdat hij hem niet meer nodig heeft. Gooi ik die andere pes wel weg :)

12. handsome

handsome Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 rode ringen

Ik heb sinds vandaag na het updaten van rainbow six 3 rode ringen van de hardware failure.

xbox360 van december 2005

Nu heb ik een paar vraagjes over het ruilen.
    Heb je de bon nodig voor microsoft?
    de doos?
    en de mijne is omgebouwd kijkt microsoft daar naar?
    hij is geflasht

13. handsome

handsome Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de duidelijkheid me garantie sticker zit er nog keurig op en is niet verbroken

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    1-nee
    2-nee, andere doos is ook goed
    3-wat denk je zelf?

15. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    In andere woorden Handsome, tijd om te gaan sparen voor een nieuwe Xbox360 want geflashte / omgebouwde consoles worden überhaupt niet meer gerepareerd omdat je de EULA hebt overtreden.

16. handsome

handsome Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe kunnen hun nou zien dart hij geflasht is

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Allemaal leuk en aardig, maar hier doen we niet aan consoles ombouwen. Je hebt gewoon dikke pech.

[faq]Zie de FAQ[/faq]

18. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben ze vast wel tests voor, je bent dus helaas de pineut, volgende keer dus maar niet flashen denk ik dan.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Antwoord is simpel.

Elke Xbox360 die binnenkomt bij Microsoft wordt aangesloten op een testbank.
    De medewerker stopt een USB-kabel in de Xbox360 en kan vervolgens op een scherm zien wat er aan de hand is met de console.

Hou er wel rekening mee dat je de Xbox360 nooit weer terug ziet , als je toch de Xbox360 gaat opsturen.

20. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Als je xbox geflashed is kunnen ze het altijd zien is niets meer dan aansluiten op je ps en alles uitlezen , als ik jou was had ik gezocht naar een handige harrie op internet die ook xboxen doet repareren. Maar stuur hem niet op want dat gaat zeker niet goed komen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina