The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gisteren eindelijk mijn Game opgehaald en snel begonnen met het maken van een personage.
    Ik moest namelijk 15 minuten later weer de bus halen naar mijn stage...

    Gekozen voor de Dark Elf :)!
    Ben bijna uit die Gevangenis grotten, om de wijde wereld in te rennen. Speelde het voorheen op een gewoon oud scherm, en nu op mijn LCD ! Krijg het oude Oblivion gevoel weer helemaal terug, en zie het alweer helemaal zitten om straks in de kerstvakantie die koude dagen lekker heel de dag achter mijn 360 te hangen...
     
  2. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game er ook weer in gedrukt na maanden niet gespeeld te hebben.
    Mijn save games gewist en opnieuw begonnen,

    Nu kwam ik in hoofdstad aan om effe wat geld te scoren. Maar de glitch met Dorian werkte niet meer :? (door update werkt deze glitch niet meer?)

    Iemand nog simpele glitch om gold te scoren (met nieuwe update)
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is niet lachen joh...
    Gewoon spelen, dat maakt deze game zo prachtig! :)

    Zie het al helemaal zitten als ik straks thuis ben, om weer volop rond te touren door de wereld van oblivion...
    En dan ook daadwerkelijk blij zijn, als je weer een beter wapen, schild of pak vind dat je voorheen had!
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel mij wat! Ik ben nu een level 7 High Elf (Nightblade) en loop nog steeds in een leather outfit. Wanneer vind ik van die stoere Elven Light Armor dan? :eek:
     
  5. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een "elven seremonial outfit" gevonden in de fitrines van de fighters guild van anvil. Die weegt 1 en bied ook maar 1 armor. ziet er echt super vreed uit. maar niet bij zon lompe nord.:9
     
  6. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraagje. Ik moet nu bij die shrine van azura iets met die wisps doen, maar ik krijg die niet dood. Ik ben gewoon een simpele nord warrior en heb verder ook geen goeie magic skills of een goed magic wapen (sterker nog .. geen magic wapen) hoe moet ik dit oplossen ? En met dat vampier gebeuren zit ik ook. Hoe heette die winkel waar je die potjes kon kopen ?
     
  7. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je waarschijnlijk lvl 10 zijn en dan droppen de bandits dit. 15 is geloof ik mithril en 20 glass? Ik heb zelf alleen heavy gedragen.

    @ Xiqu0n: even uitstellen tot je een magisch wapen hebt, je hoeft de quest niet meteen te doen. Misschien kan je ze raken met silver wapens, dat werkt voor ghosts iig wel, ik heb in elk geval nooit moeite gehad ze om te leggen. En de spullen voor de Vampire Cure quest zijn niet in 1 winkel te halen, je zal echt moeten zoeken. Mages guilds hebben meestal ze te koop, of je kan ze uit de vitrines jatten.
     
  8. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt hier kan ik wat mee. Dan ga ik eerst eens naar die potjes op zoek en ff andere quests doen.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn ook te killen met destruction spells. je hebt zeker weten al 1 destruction spell en dat is die fire ball. daarmee zijn ze wel te doden.
     
  10. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dan moet ik dus gewoon vaak genoeg die fire ball spammen...
    Ok bedankt ik zal het proberen.

    En nog een vraag. Ik moet voor dat vampier dinges GRAND soul gems hebben,
    ik heb wel lesser en greater en weet ik wat maar vallen die ook te socketen tot 1 grand of zo (diablo 2 stijl zeg maar)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  11. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat zijn andere dingen, die zal je dus los moeten vinden. Ook nog opletten dat ze leeg zijn!
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben je wel even mee bezig kan ik mij herinneren :cool:!
    Ik ben net wakker van stappen, en ga nu eerst HW maken...
    Zodat ik vanmiddag volle gas Oblivion kan gaan spelen :)!

    Net de eerste missie voltooid, door die Amulet bij Jauffre af te leveren.
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    @ MYSTERY X

    niet te snel de hoofd missie uitspelen want dat bederft de fun. (voor mij iig)
    je moet tussendoor veel side missions doen zodat je flink levelt en/of een gilde joinen.
    want hoe sterker je wordt, hoe sterker en nieuwere vijanden je krijgt.
    en dat is leuker op het eind van het verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Naast de Main Quest zijn er véél en veel leukere dingen te doen. Bijvoorbeeld de verschillende Guilds, zoals de Fighters en Mages Guild. De missies komen overeen en zijn niet bijster interresant. Dan kan je beter de Thiefs Guild doen, of de Dark Brotherhood. Hoe je lid wordt bij deze instanties ga ik niet verklappen, want dat is één van de leuke dingen aan de verborgen Guilds. Je moet ze vinden. Dan zijn er genoeg mensen in Cyrodill die jou wel wat klusjes opgeknapt kunnen krijgen.
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik kreeg per ongeluk de "invitations". Ik vond dat zo prachtig he :D Oh, en als je maar vaak genoeg mensen naar rumors vraagt, krijg je vanzelf te horen hoe je de guilds kan joinen ;)
     
  16. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0


    na dat je eindelijk de soul gems aan die heks hebt gegeven, moet je nog meer voor dat mens gaan zoeken, en dat valt ook niet mee8)
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lachen dat je dit vermeld...
    Toen ik voorheen Oblivion speelde, had ik nog maar twee missies van de Hoofd lijn gehaald.
    Gisteren dus dat tekstje geschreven, en vandaag heel de dag gespeeld...

    Ik kan je vertellen dat ik alweer met heel andere dingen bezig ben :9!
    Eerste grot leeg geroofd, en ben alweer met de 2e bezig...
    MOet zeggen, dat ik het stiekem wel spanning blijf vinden zo alleen onder de grond.. ;)
    Echt gaaf op LCD, en Dolby Surround setje kei hard.
    Hangt echt zo'n onheilspellende sfeer!
     
  18. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel zelf ook het best door zoveel mogelijk te varieren. Ik heb eerst de fighters, mage en thief guild gedaan en op aanraden erna pas de geniale dark brotherhood missies. Nu heb ik de meeste ruines geplunderd en ben ik eindelijk met de hoofdquest begonnen. Ik zit tegen de 160 uur aan (lvl 34) en ben nog wel eventjes zoet. En erna lekker overnieuw met een nieuw karakter.
     
  19. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lvl 33 en nog geen 50 uur. (2e keer dat ik hem aan het spelen ben)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij klinkt wel als een ervaren Oblivion speler. Welke rassen passen het best bij welke klassen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina