Waarom bestellen jullie alles via het inet? te lui om zelf naar een winkel te gaan? Of vinden jullie die 2 euro een struikelblok.....
ik heb bij een vriend de wii versie gespeeld en heb zelf de gamecube versie, verschillen zijn: - wii is wel een stuk scherper, - de controls - en wat ik heel vaag is is dat alles op de wii/gamecube het tegerover gestelde van elkaar is, bij de gamecube moet je rechts waar je bij de wii links moet en andersom. precies het zelfde maar dan gewoon gespiegeld van elkaar.
nu ik dit allemaal zo lees wil ik ook een wii! eigenlijk alleen maar voor zelda, =P het woordt tempel krijg ik al kippenvel van =D!!! zelda owned echt zwaar hard, ik wil hem! maar heb nog niet echt veel geld, even sparen en dan denk ik toch maar een wii aanschaffen! Het probleem is, Ik wil vannales! =P
ik heb hem met geluk vandaag gescoord(wii) omdat de mensen die hem hadden besteld er eigenlijk helemaal geen geld voor hadden, kon ik hem kopen^^ twas net de laatste
Mijn neef heeft Twiligt Princess voor de Wii gister omgeruild voor Rayman... whY!!! Top spel, het schiet alleen niet erg op bij mij. Veel ste weinig tijd. En als ik op de Wii aan het spelen ben is dat vooral Wii Sports omdat je dat lekker kort kan houden.
Bart smit heeft eindelijk genoeg wii's om de pre-order lijst af te werken... maandag meteen ophalen, dan alle accesoires er nog bij kopen, wat games.. en ik zit gebeiteld voor de kerst! \o/
ben ook even bezig geweest met dit geweldige spel, maar heb een vraagje.... Spoiler hoe zorg je ervoor dat je de kat terugbrengt? als ik ga hengelen komt ie achter me aan, maar moet je een vis vangen voor dit beest ofzo? want vissen lukt nog niet echt.. heeft iemand tips?
Spoiler Je moet daar bij die steiger gaan vissen ja. Ik had er ook ff moeite mee. Maar als je dobber onder is moet je een tikje geven (dus niet naar boven rukken wat ik eerst deed). Dan heb je beet, binnenhalen en dan aan die kat geven (gaat automatisch als je de vis niet bewaard)
ik vroeg me af of iemand hem al uitgespeeld heeft Spoiler komt er nog een tempel na de twilight palace?
Nintendo heeft al gezegt dat dat er nieuwe content komt voor zelda die je kan downloaden en je hebt de cave of ordeals nog
Ziet er helaas bagger uit Ik heb echter een zeer zeldzame component cable te koop! Veel beter dan de normale kabel...want die ziet er echt niet uit op LCD en is een belediging voor de game Kijk ff bij de verkopen als je interesse hebt....geldt ook voor de rest hier uiteraard\o/
ik zat ook eerst 10 min te klooien met die kat, ik heb zelfs nog een aardelaar op hem af gestuurd maar dat hielp niet. over dat vissen; bij mij lukte het wel, en het omhoog rukken ook
had exact the same als jou guitarf. die adelaar op de kat afsturen hielp idd niet echt. nu gaat vissen echt een stuk beter!