Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Ja daar heb ik ook behoorlijk last van.
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja net zon engelsman helemaal flippe en krijse door die mic i kill my self if i dont win and your all retards go away with your dickhead en aleemal van die dinge
     
  3. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die mij toewillen voegen voor een potje live, ben eigelijk net een beetje begonnen met online dus ben nog niet echt heel fantastisch. Maar zoek gewoon een paar gasten waar ik het een beetje kan leren dus als er iemand is met een beetje geduld, zou ik zeggen voeg mij ff toe.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    oeps dubbel
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    k vind die fransen erger. de hele tijd dat gefranse gezwam in de lobby enzo.

    gister wel een vet droge opmerking gehoord: pleas don't kill me:lol:

    ben ook net nieuw. voeg je wel ff toe:b:
     
  6. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Engelse zijn het meest asociaal vind ik, Franse zijn idd irritant met al die verhalen.
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet meegemaakt maar ik heb het meestal bij nederlanders..

    vooral van die 13 jarige kut ventjes die iedereen voor noob uitmaken en daar hard om gaan lachen..
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Meest irri zijn de fransozen.:mad:

    Engels versta ik tenminste, dus kun je erop reageren.

    Amerikanen vind ik niet erg. Tuurlijk zitten er lozers tussen, maar dat heb je overal. Met de meeste Amerikanen kjun je wel lachen vind ik.

    Fuck the French!
     
  9. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren na een week weer ff GOW erbij gepakt en online gespeeld.
    Ik weet het nu zeker.. R6:VEGAS is echt beter!!

    Na 3 minuten wilde ik alweer stoppen en R6V gaan spelen. Wat is dat spel bruut zeg.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    AMEN!\o/ _O_
     
  11. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Mee eens, veel sturen iedereen random friends invites. Als je die dan weigerd wordt je uitgescholden...
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jongens(en meiden natuurlijk) ik host op dit moment een potje team survival. veel free 2 join.
    <<gamertag
     
  13. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij een beetje een paar tips kan geven over het online spelen. Ben namelijk net pas een beetje begonnen, maar het probleem is dat ik vaak met gasten in een room zitten die vele malen beter zijn dan ik. Het probleem is dan dat ze dus ook veel betere wapens hebben waardoor ik alleen maar overhoop geknalt word. Is er niet een manier waardoor het voor mij ook leuk blijft en ik het een beetje kan leren waardoor ik ook wat beter kan worden.
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een hoop oefenen, de maps leren kennen en anticiperen op wat de tegenstander doet. En dat van die wapens is egt onzin, want ik gebruik gewoon nog steeds 1 wapen dat je vanaf het begin al hebt, en met mij nog 198468176987 andere spelers, dus dat is een beetje een slap excuus:cool:
     
  15. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke man ik dacht alleen dat als je beter werd dat je dan betere wapens kreeg.
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch wel wat tips voor de single player nodig:
    volgens mij is het de laatste missie maar niet zeker:

    ik moet die vrouw vermoorden, en heb nu een checkpoint voor een kamer waar zij boven in een apparte ruimte staat, als ik binnenval, en iedereen neerhaal, staat het witte bolletje op een computer, als ik die mijn team laat hacken, komen er allerlei terroristen, en ga ik keer op keer dood. Als ik door loop naar boven zie ik die vrouw staan, maar er zit iets van kogelvrij glas tussen, vervolgens krijg ik mission failed, dat ik die vrouw niet had vermoord. Iemand tips om haar te vermoorden, of om het te overleven tijdens het hacken van de computer beneden???

    alvast bedankt
     
  17. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Het overleven beneden moet je gewoon vanaf een goeie plek (links voor) in dekking gaan zitten en je maat rechts voor neerzetten. Dan al die gasten afknallen, daarna naar boven lopen en dan zit er aan het eind een deur, die zit eerst nog dicht, maar ff later gaat tie vanzelf open en dan loop je zo verder. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  18. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... daar beneden even doorbijten en daarna pas naar boven. (ik heb er misschien wel 10x over gedaan 8) )

    wat betekend Adversarial... ? ik heb een redelijk engelse woordenschat maar dit komt er niet in voor, een woordenboek word je ook niet wijzer van :confused:
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Van Team Survivel tot Retrieval. Dus alle online types, behalve coop.
     
  20. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ah.. thnx.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina