Is van capcom dus die kans is denk ik veel groter dat tie naar de 360 komt dan MGS4.. devil may cry 5 zal zo ie zo op alleen next gens komen. Als het M$ lukt mgs en final fantasy los te peuteren.. dan is het echt gedaan met de ps3 (ps4) denk ik.
Ik denk dat MGS4 ook naar de Xbox360 komt.Dit vanwege dat er dan veel meer gamers de kans krijgen om MGS4 te spelen,en zo meer geld in het laadje voor Konami.Dit spel is erg duur om te maken,en de baas van Konami heeft als eens gezegt dat dit spel ook mogelijk is op de Xbox360.We zullen afwachte...maarja toppers als Blue Dragon,Fable2,Lost odssey,Halo3, en Mass effect zullen zeker ervoor zorgen dat de Xbox360 meer dan genoeg knallers krijgt.
denk heus wel dat microsoft hier iets tegen heeft hoor, ze zijn niet dom om zichzelf op zo n front te laten verliezen
Blue dragon is 3 dvd's... maar geen probleem met swappen hoor eens in de 15 uur.. wat een geweldige game gaat dat worden.
Like duh, ik bedoel een PSP game linken aan je X360. Zoiets zou Sony nooit goedkeuren, de psp aan je xbox koppelen is no big deal aangezien het gewoon een opslagapparaat is.
haha 4X maar ik heb dat spel echt al zo rond de 50X uitgespeeld heb m laatst ook kunnen vinden voor op de pc. speel m nog steeds(af en toe) en substance heb ik ook iets tegen de 40 X uitgespeeld
Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360? De vraag hing al een tijdje in de lucht, maar volgens de website 'Noooz' is het toch echt zo. MGS4 zal volgens hun enkele maanden na de PS3 release uitgebracht worden voor de Xbox 360. Dit bericht zouden ze van een erg betrouwbare bron vernomen hebben. Het gaat hier uiteraard om een gerucht, maar het idee is wel interessant. Het schijnt dat Konami bang is dat de PS3 niet goed genoeg zal verkopen in verband met de Blue-ray problemen die ze ervaren. De enige vraag die blijft hangen is op hoeveel DVD's dit spel zal komen als het waar is. Volgens Hideo Kojima, de vader van de MGS serie, zou dit vierde deel namelijk alleen op een Blue-ray disc passen. We wachten uiteraard allemaal op het officiële bericht, maar als dit klopt is Sony een erg belangrijke exclusive kwijt.
Voor mijn maakt het niet zo heel veel uit,maar het is natuurlijk altijd leuk als MGS4 ook op de 360 komt.Eigenlijk zie ik veel liever een echte Final Fantasy deel op de Xbox360,maar ik denk dat die er niet zal komen.We wachten af wat Konami morgen zal zeggen.
MGS heb ik nog nooit gespeeld. Maar screenshots geven me toch wel een positief gevoel. Aangezien dit een topper moet gaan worden op de PS3 is hiet misschien nog niet eens zo'n gek idee om het dan maar eens te gaan proberen op de 360
@thepunisher, Ik denk dat je wel de magie van de game mist, zonder het verhaal van de voorgaande delen te kennen. Probeer die oude delen eens te lenen of het verhaal op internet te lezen. Ik ben ook nog steeds op zoek naar de DVD-versie van MGS3.
probleem heb ik ook.. deel 1 en 2 helemaal grijs gespeeld. alleen omdat ik geen ps2 heb heb ik deel 3 gemist, en het gaat me toch een beetje te ver om een ps2 te kopen puur om deel 3 te spelen..
hmmz nou als MGS4 niet uitkomt op de 360 dan zou ik alleen een PS3 kopen voor MGS ik ben geen waanzinnige hardcore fan maar mgs is voor mij de enige reden een ps3 aan te schaffen
Mocht het waar zijn, dan is mijn laatste echte reden om een PS3 te kopen ook weg, dus ik hoop echt dat het klopt. Ben vorige week weer MGS: The Twin Snakes gaan spelen en het blijft in mijn ogen de beste game die er is (eigenlijk het origineel voor de PS1 dan). Morgen eens naar MGS 2 en Substance gaan zoeken bij de Mediamarkt, aangezien mijn PS2 al een klein jaar geen kopieën meer wil lezen. Kan ik daarna weer beginnen met MGS 3 en dan haal ik MGS: Portable Ops ook maar meteen.