1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar komen die handel :D

    kan niet meer wachten
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    chill een 7 min trailer, das echt vet, das een van de langste game trailers die ik ken, niet de lanste maar wel een van, en gegarandeerd de vetste!!!
     
  3. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een docu van 7 min.
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    OOOW, en dat is dan de waarheid , door een zelfverklaarde cheater verkondigd.. zielig gast.
    Ik cheat niet mijn beste, ik zou nog geeneens weten hoe je dat moet doen, ik ben géén nederlander wéét je , en ik zie niks mis in hetgeen er in je link staat...
    Misschien ben ik wel véél beter op dit vlak dan jij je ooit kan dromen... en ga nu maar slapen ...
    Je bent er erg aan toe.... ajuus....:lol: :lol:

    Edit En ga dan maar in de voorgaande pagina's een kijkje nemen , Dáág vriend, van jou weten we het wel... tot ziens en hopelijk niet bij halo3....
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  5. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik cheat niet, want ik speel geen Halo2. En je weet dondersgoed wat er mis is met die link, net als de rest van de mensen die dit forum lezen. Je kan geen kant meer op svennies. BUSTED!!! *)

    Nou, ik hoop maar voor je dat je in real life niet zo'n leugenaar bent.

    Doeg (K)

    Misschien ben jij wel veel beter dan ik me ooit kan dromen? Ehm? En dan ben ik er erg aan toe zeg je...

    l0l, toch nog een leuke contaminatie, of is dat een normale uitspraak als je gééééééééééén Nederlander bent?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou niet weten waarom ik zou moeten liegen... heb je daar géén vrede mee .. tja dat is voor jou verantwoordelijkheid.... en ik zou niet weten wat er precies mis is met die link... leg het me uit....
    Ik zou nog geeneens weten hoe je moet cheaten ...... sta je mooi schaakmat mijn beste... doei....
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij verdedigt jezelf met liegen, mooi einde discussie.

    doei
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Als jij de waarheid als liegen ervaart, tja ..das jouw keuze gast... het laat me toe te stellen dat jij op dat vlak uiterst discutabel bent.....
    Men mag mijn hele live campainge gaan uitvlooien, nergens , maar dan ook nergens zal je een bewijs kunnen vinden dat ik hoe dan ook vrijwillig de boel heb willen belazeren , tja ga maar zoeken gast en kom met échte bewijzen :b:
    Je zal mogen zoeken tot je een ons weegt ,én nog zal je niets kunnen vinden... oetlul dat je bent....:lol: :lol: :lol:

    Edit : is er buiten een grote bek er nog iets meer dat in je voordeel pleit.... vertel het me , mijn beste....ik hoop niet dat je het aan je garnalenverstand te danken hebt... daar zit namelijk de hele noordzee vol mee..\o/ _O_ :lol:
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  9. Arend_Glas

    Arend_Glas Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen ook zo benieuwd naar de nieuwe trailer of wahtever het ook mag zijn???
     
  10. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel toevallig kom je 20x oprij met dezelfde mensen in een game en alle games eindigen ook gek genoeg met de scores 0 tegen -3 etc. Ik snap wel dat jullie dat me mekaar afspreken en dan beetje teams wisselen om een hoger leveltje te halen, zodat jullie in ieder geval iets bereiken in jullie leven. :+ Maar opzich wordt dat door normale mensen als niet eerlijk / cheaten beschouwd. Jij vindt dat natuurlijk helemaal niet nee, jij vindt dat jouw level 47 wel aansluit bij jouw Halo2 skill. :{
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jah, heel erg :+

    (Mensen, kap ff met die discussie die nergens over gaat, wat kan jou nu verekken dat die nu wel of geen cheater is...)
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lach me helemaal dood hier :lol:
    eerst 2 pagina's ruzie lopen maken en dan opeens Arend_Glas met: kijken jullie ook zo uit naar de nieuwe trailer :lol: :lol:
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staat hij de 21ste op marktplaats, maar het kan best uitgesteld worden.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    En ik neem aan dat hij ook gewoon op de PC te downloaden is binnenkort, heb nog geen 360 :mad:
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat bungie zei dat hij iets later voor de pc te downloaden is vanaf bungie.net, maar hij zal vast wel eerder geript op internet staan.
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn die halo topics altijd vrolijk joh :p

    Ik ben erg benieuwd naar deeltje 3. Omdat dat voor mij het eerste halo spel wordt wat ik vanaf het begin ga meemaken. (en niet 2 jaar later :p) Dus hoop dat het wat wordt.
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijven de ingame beelden, ik ben zo benieuwd! Maarja dat filmpje is iig wel vet.
     
  18. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Het allereerste filmpje was toch ingame? :9

    In ieder geval wel met de Halo 3 engine :D
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jah maar jongen we willen filmpjes van mensen die het spel spelen ;)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jongens dit is geen Halo 2 topic... we praten hier over Halo 3

    Off-topic reacties verwijderd .. degene die hier gaat ruzie maken over halo 2 of gaat flamen mag hier (lees xbw.nl) weer pas komen als Halo 3 uit is


    - Voor alle duidelijkheid: spreken over Halo 1 en 2 mag natuurlijk, maar flamen, fanboygedrag en ruzie maken laten we hier achterwegen. -
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina