/ Closed / online achievements halen voor Test Drive Unlimited wie wil er graag gemakkelijk online achievements halen met test drive unlimited ?? voeg m'n gamertag toe en miss ook mn msn, dan kunnen we samen gemakkelijk sommige achievements halen die voor jou en mij te moeilijk zijn om te bereiken andere spellen mag je ook voorstellen grtz dark vision msn: fanofgta3@hotmail.com gamertag: Dark Vis1on
foei, foei, je mag geen achievements boosten, die hoor je te verdienen, hoe moeilijk ze ook zijn btw: dit had je ook in het Test Drive topic kunnen vragen
neen hij bedoelt gewoon keihard boosten, aangezien hij het over de achievements heeft zoals: won 30 multiplayer challenges enz, maar het was maar een grapje, ik zelf heb ook wel eens races geboost
kzal het in het test drive topic zetten, het is gewoon de bedoeling om andere gamers die het niet zien zitten om bepaalde achievements te behalen te helpen, waaronder ikzelf ook daarbij, tegenwoordig vind je niet meer zoveel online races, en als er dan zijn, zijn het meestal gasten die met al die snelle wagens rijden, zoals Mc Laren, en daar kan je weinig tegen doen
jah, weet je hoeveel die kost ?? 1.500.000 !!! en dan nog, die gasten rijden er al zolang dat het bijna onmogelijk is om die te verslaan, het is net een beetje als world of warcraft: de pro's met hun lvl 60
dan pak jij de koenigseg of de Enzo en voer hem op en wat dacht je van de seleen twin turbo, Chrysler ME-FOUR-TWELVE uhm zat keuzes die net zo snel gaan of zelfs sneller! :b:
Speel ff de single player een beetje door en dan krijg je een challenge waar je 290 km/h moet halen en daar krijg je dan 75.000 voor. Hiermee haal je die 1.500.000 wel zonder dat je er echt lang mee bezig bent.
idd of de Alfa Romeo cup, neem zelf de snellere coupe die je vrij kunt spelen met het rondje om het eiland race en je hebt binnen 1.5 min 75.000 dollar binnen
Ik heb wel interesse. Als je mij een xbox live vision camera kan lenen voor de True Identity achievement bij Rainbow Six.
haha lol, 40 € per dag je koopt em al nieuw voor 49.99 € kan je dat ding niet huren in een lokale gameshop ??
Ik denk dat ik de Xbox Live Vision bij de Bart Smit haal, even snel mijn eigen foto op het poppetje van Rainbow Six zet en hoppa achievement. Daarna terug naar de Bart Smit en zeggen dat het kerstcadeau toch niet geslaagd is. Hopen dat ik dan m'n geld terug krijg, maar waarschijnlijk wordt het dan een waardebon.
Lol en dat voor een achievement Ze zijn leuk om tehalen maar om daar nou allerlei gemakkelijke games of accessoires voor te halen, neen
Eigenlijk zie je bij rainbow six het hoofd niet echt. Je bent daar totaal niet mee bezig en je loopt toch steeds iedereen snel voorbij. Totdat je dood bent en je iemand observeert. Gisteren zag ik zelfs Micheal Jackson. Ontopic voor de topicstarter: Maarre deze topic gaat echt nergens over. Zoals je merkt maken we er grappen over, maar wat stellen die achievements nou voor. Het is leuk voor de hebberd, maar om daar nou extra veel moeite voor te doen. En puur het spel spelen en indien nodig over lijken te gaan voor een achievement... Dat lijkt me niet gezond. Kortom: laat je Test Drive Unlimited achievements voor wat het is. Of zorg dat je ze zelf haalt, maar ik vindt het persoonlijk triest als je je achievements wilt gaan boosten. Dan heb je er geen moeite voor gedaan en verdien je het wat mij betreft niet!