Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    De game types die je tegen elkaar speelt tegen mensen dus en niet tegen de computer.
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    IK kan egt niet wachten om rb6 te spelen , als ik opsta rond 8u dan ligt hij voor mijn deur :D nog 7uurkes ;)
    maar ik moet wel eerst examen maken :mad:
     
  3. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Diepe ellende is dat...
    ik moet me trouwens ook maar wat meer verdiepen in het online gamen en vooral met team sharpshooters, etc dan alleen coop.

    Wat mij nu opvalt is dat ik als ik met mijn amerikaanse vrienden speel veel meer last hebt van lag, terwijl bij GRAW en CoD geen problemen had... vooral het hangen van een salvo kogels is erg vervelend..
     
  5. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit niet opgelost na die update ?
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jah idd.. heb ik ook af en toe nog last van.
    laatst was ik ook coop aant spelen online.
    volgens mij had ik een losse flodders magazine meegenomen want mn kogels kwamen niet aan. k kreeg wel het geluid te horen dat ik schoot alleen dat ventje werd maar niet geraakt
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    moet zelf ook eens meer online gaan batsuh, ben nu alleen coop aant doen, maar tis zo vet 8)
     
  8. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Y0o dudes ik heb same met me broertje die splitscreen t-hunt op realistic gedaan, ma ik krijg die fokin achievement nie. heeft iemand van jullie dezelfde klacht of misschien een oplossing laat ff hore!!
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker belangrijk die achievements
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon in SP.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    daarmee wordt bedoelt met singleplayer, daar kun je ook terroristhunt spelen en dan kun je de achievement van 50 of 75 punten vrijspelen
     
  12. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, die bug is bij mij niet opgelost, ondanks de update. Dat viel mij in eerste instantie ook op... vreemd. Meer mensen met dit probleem??

    edit: Het probleem van het hangend geluid van een salvo kogels...
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dat heb ik zowiezo maar 2x gehoort, tot nu toe, maar ik zal er eens opletten
     
  14. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik dus bij 80% van alle potjes die ik speel, zelfs in de Co-op. Soms blijven die turrets zelfs doorschieten nadat ik die gast die erachter staat af heb gechoten... Ik hoop dat t snel verholpen wordt.
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt heel vaak aan de verbinding met de host, speel je op een slechte host heb je het een stuk vaker. WAarschijnlijk heb je zelf dus een niet al te goede verbinding of speel je op hele slechte hosts, want ik speel altijd op ee host van iemand van de clan ofzo, en heb er eigenliljk nooit last van. En als het dan een keer gebeurd moet gewoon diegene wiens wapen blijft hangen schieten en herladen of dood gaan, dan is het over.
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jammer dat je naast NL-ers en sommige UK-ers weinig goede kwaliteit hosten hebt.
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is dat jammer dan, persoonlijk vind ik hoe minder hosts, hoe beter, want ik ken genoeg mensen met een super host en des te sneller zit die host dan dus vol. Want wat heb je aan 821939187 verschillende goede hosts, ik heb er aan 1 volle genoeg:cool:
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dan heb je nog altijd het probleem van laggende mensen die veel te veel hun kop op doen, ik als NL-er zal nooit in een Amerikaanse host stappen hoe groen de verbinding ook lijkt te zijn, maar Amerikanen stappen wel vrolijk in een NL-host waardoor iedereen eruit gelagd wordt... maar dat gaat weer heel ergens anders over en zal altijd het probleem zijn,

    maargoed verder is het een superspel en heb ik ook zeker niets te klagen..
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    op zo'n moment zeg ik : LANG LEVE DE KICK FUNCTIE _O_ 8)

    ik host bijna elke avond wel een kamer maar amerikanen krijgen 1 kans , lag = kick
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    haha ja, maar kun je dit ook tijdens de game doen? anders joined er nog een als je gestart bent en je daarmee helemaal kapot lagged
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina