[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    PS. Als je belt nergens opdrukken he, als je nergens opdrukt, dan gaat ie automatisch gelijk naar de eerste medewerker die je even goed kan helpen, dus nooit meer 30 minuten wachten ;)<

MAAR, Ik krijg mijn xbox360 woensdaggg of donderdagg, En ik zeg< EN JA, over die 2 maandenxboxlive(ik had de TIER 2 aan de lijn, de hoogste man daaro) wordt die nog vergoed, 'Ja ik kan je codes voor 2 maanden xboxlive sturen, Toen zeg ik, 'Hebben jullie ook een draadloze headset voor mij?' Dat niet maar wel een memory unit of een Draadloze controller. DOE MIJ maar die controller :). dus nu krijg ik ook nog eens een controller terwaarde van 40 euro, en ik het al PGR3 gehad van MS voor het wachten. Zit er dus nog wel iets positiefs in om 1.5 maand te wachten :)

2. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog wel netjes dan ja :) Maarja, hoeveel kosten ben je kwijt aan het bellen naar de helpdesk?:9

3. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Tja, de helpdesk bellen is gratis spaarpotje, PS, ik denk dat ik wel iets van 45 x gebeld heb, tja, ik wil gewoon m'n xbox360, der zat niks anders op :9, ik weet niet of er standaard kosten aan gewoon doorverbinden enz.

4. DarkRealityNL

DarkRealityNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bellen kost alleen moeite... En dat is die xbox wel waard, ookal is het een rampen ding wat kapot gaan etc. Toch netjes dat je een spel EN een controller hebt gekregen.

5. robomuts

robomuts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze met kerst doorwerken en dus ook in het weekend waarom spreken ze dan over 'werkdagen'? Dan is '15 werkdagen' toch gewoon 2 weken + 1 dag of zie ik dat verkeerd.

6. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ze in het weekend werken,

dus het duurt gewoon 3 weken

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    wat duur dat lang niet! :mad:

FRANKFURT,
    DE 11/12/2006 9:45 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    11/12/2006 7:39 's morgens OUT FOR DELIVERY

Hij is al vanaf de 11e nog niet terug gestuurd:mad:

8. DarkRealityNL

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, er staat dat hij is aangekomen bij MS (MS=Shipper)

Ze zijn er waarschijnlijk nog mee bezig.

9. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou mensen...mijn xbox 360 is in duitsland.en die is tot nu toe nog niet terug...maar ik heb namelijk iets op internet gevonden.en dat gaat over een xbox360 cooler...wie zijn xbox 360 zijn levensduur wil verlengen...dan moet je een Nyko Xbox 360 Intercoole gaan kopen...en het is waard ook.want het kost maar 35 euro.kijk ik heb hier bewijs http://www.consoleshop.nl/product/26710/22989/nyko-xbox-360-intercooler.html
    ik ga die zeker halen 8)

10. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is drie weken geleden overleden, nu heb ik vandaag weer de 360 ontvangen ( hij zat in plastic, bij alle ingangen op de voorkant stuickertjes ) dus kweet niet of dit altijd is of dat ik egt nieuwe gerkegen heb.. maar in ieder geval

Ik slui hem net aan, druk op de ''aan'' knop, en er gebeurt nix! nu zal ik wel wat fout gedaan hebbe, kheb alles er goed in zitten volgens mij:confused:

Kan iemand mij helpen, want dit zal wel aan mij liggen....

11. DarkRealityNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij je xbox hebt aangesloten op de manier waarop de oude ook zat aangesloten dan ligt het niet aan jouw... Dan zal deze helaas kapot zijn...

12. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is t geen dummy :eek: Geintje uiteraard, hoop dat je probleem inmiddels is verholpen. Dat zou toch wel echt een k.....streek wezen als ze je dat zouden flikken. Suc6 iig

13. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo}:]

Heb Vrijdag een supervisor aan de lijn gehad, na 2 keer in 1!! week twee defecte 360's terug te hebben gehad, was ik het helmaal beu.:mad: :mad: :mad:

Ik krijg een wireless controller, "en hoef de kapotte 360 die ik nu heb pas terug te sturen, als ik tevreden ben met diegene die ik toegestuurd krijg" ( ik citeer de supervisor he!)

Nu doet bij mij huidige 360 de koeling het niet, de fan draait niet!! dus het apparaat kapt er binnen een minuutje mee.

Maarr......... als je de grijze plaat, Waar de hdd zit, erafklikt (en dit is LEGAAL, WANT DE 360 gaat niet open!!!!!!!! en heeeeeel simpel!) kan je door de grotere ventilatiegaatjes in het apperaat kijken (met zaklamp).

En na op xbox-Scene, een foto, heb bekeken hoe zo'n ding eruit ziet van binnen.... wat zag ik???!!!!??!?! ZIT DE STEKKER VAN DE KOELINGSFAN ER NIET GOED IN!!!

Mijn maat, die pc's voor zijn werk bouwt, heefd met een dun plastic staafje, de voedingstekker, via de gaatjes,(heel voorzichtig) er goed in geklikt..... en hij doet het!!!

Maar de nieuwe is al onderweg, dus.... kan ik mooi mijn nieuwe in de komende 2 weken vakantie testen, als die ook niet goed is (hij gaat dan meestal binnen een paar dagen weer kaduuk) gaat ie gewoon weer terug, en hou ik deze mooi als onderpand!!!!! HAHAHA ze zoeken het maar uit.:thumbs:
    Ik moet ook 2 weken wachten op mijn console

Maar voor de moraalridders die nu zitten te lezen...., eerlijk, is eerlijk, Als mijn "nieuwe" 360 het zonder problemen blijft doen, stuur ik diegene, die ik nu heb netjes weer terug (scheelt hun weer een reparatie) Ben wel benieuwd hoelang het duurt, voordat ze gaan zeuren om de ander terug te sturen......ik zie het wel Tja.... het is druk he tussen kerst en oud en nieuw...... en ik ben op"vakantie".dus..............

Want de supervisor zei zelf,en ik citeer) ALS je tevreden bent met de "nieuwe"stuur je de andere maar terug.

Maar hier weer ff het feit dat de reparatieploeg van MS een paar ontzettende slapers zijn........ een stekker..WHAHAHAA:lol: :lol: :lol:

Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  14. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar je ben gek als je m terug stuurt. ECHT!!! (veel zullen t met me eens zijn, veel zullen t niet met me eens zijn, ik spreek hier alleen MIJN persoonlijke mening uit!!)

Hun fokken jou ook door jou 2x teleur te stellen binnen een week. Denk je dat hun die ene 360 gaan missen? NOT. Denk er nog eens goed over na zou ik zeggen

15. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja, ik weet het, eigenlijk verdienen ze het niet, maar ik wil geen gezeik met garantie van de nieuwe. (die ook kapot kan gaan natuurlijk)

maar ik zei toch.......EERST eens zien of de nieuwe goed is.....en dan nog maar eens kijken of ze wel gaan zeuren, en dan zie ik het nog wel...... Ik heb wel in ieder geval een reserve staan}:] }:] }:] }:]

16. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zeggen ze dat ook al weer?????? EIGEN SCHULD DIKKE BULT of zo???

17. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog eentje voor het reparatieteam van MS: (ze mogen hem afmaken) HAASTIGE SPOED IS..................

volgende keer, eerst ff een console testen voordat je hem terugstuurt jongens, want dit is niet met transport gebeurt, de stekker klikt vast nl.

stelletje amateurs... tssss

18. FrE911

FrE911 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!

Zouden jullie me kunnen helpen? Ik ben sinds een paar jaar net als jullie wel fan van de xbox. Ik heb de eerste en heb me midden 2006 een 360 gekocht. Alleen leuk zou je denken maar ik heb deze van pure frustratie verkocht omdat hij toch wel heeeeeel veel lawaai maakte. De dvd draaide constant op volle snelheid wat een ongelofelijk kabaal veroorzaakte. Ik heb deze dan ook verkocht.
    Nu heb ik vernomen dat de laatste serie xboxen, vanaf september ofzo, veel stiller zijn.
    Heeft iemand er zo één? En indien ja, wil je mij het lotnummer die op de doos staat, productie datum die op de console staat en de winkel vertellen waar je hem gekocht hebt?

Alvast van harte bedankt :9

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er een van 09-09 en die is echt niet stiller dan mijn oude Xbox360 was.

20. Bennotrip

Bennotrip Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is terug!

Mijn xbox is net terug vanuit Duitsland.
    Hij is op 28-11 opgehaald en 29-11 afgeleverd in Duitsland.
    Mijn oude was met productiedatum 23-11-2005 en ik heb nu een nieuwe!! met de datum 20-10-2006!
    SUPER SERVICE VAN MS en maar hopen dat deze niet stuk gaat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina