Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.578
    Leuk Bevonden:
    8.673
    Klopt volgens mij ook. er komt deze week nog een levering om de kerst te bevoorraden en daarna pas weer vanaf de 29e
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een aantal minigames werken inderdaad niet lekker of zijn niet zo leuk. Maar om de minigames daarom als klote af te schilderen vind ik onzin, aangezien er genoeg minigames bij zitten die wel werken en wel leuk zijn.
     
  3. Dayuum

    Dayuum Guest

    Heb ook monkeyball single player is top als je de controls leert kennen
    maar multiplayer....
    Sommige van die minigames werken gewoon niet met de controller
    Rayman heeft wel een vette multiplayer want elke minigame werkt gewoon
    Vooral plunger fps

    Heb trouwens ook red steel voor wii sports+controller geruild want dat draaien was gewoon veel te lastig(Was net de garage stage uit)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.578
    Leuk Bevonden:
    8.673
    Huh? Ik hoop dat je Wii Play bedoelt?
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het draaien in Red Steel vrij makkelijk hoor. De controls had ik echt binnen 30 minuten onder de knie. Je moet gewoon rustig draaien, dan is er niks aan de hand. Je moet niet te snel willen gaan.

    4000e post! \o/
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kameo, waarom heb je in godsnaam 2 Wii's? :eek:
     
  7. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net mario 64 gedownload voor de virtual console. Ondanks het feit dat dit al de derde versie van het spel is die ik heb (n64 en ds versie) blijf ik dit spel met een grote glimlach spelen. Het ziet er nog steeds acceptabel uit, zelfs op hd scherm en de gameplay heeft alles wat sm sunshine niet had.
     
  8. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan neem ik je advies maar aan en ga ik voor Monkey Ball, naast Zelda ben ik dan wel even zoet :9
     
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    De game werkte een stuk beter op mijn kleine dan op mijn hdtv(heel raar)
    Maar op mijn hdtv ging het draaien gewoon een stuk moelijker
     
  10. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog een tip waar ze de wii nog wel op voorraad hebben?? of anders of voorraad krijgen deze week... geen 1 winkel waar ik ben geweest had ze nog liggen en ze konden ook niet zeggen of ze nog voor januari binnen komen...
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon een beetje de winkels in je buurt in de gaten houden. Of zoals veel andere doen, toch maar een preorder plaatsen.

    De cijfer lijstje die ik vanmorgen gaf was trouwens niet van Rayman maar van DragonBall Z Budokai: Tenkahichi 2. Maar ik ga Rayman gewoon een keertje lenen. Ik heb een vraagje aan Kameo, je hebt Rayman sinds de launch toch? Vindt je het nog een beetje leuk om de Minigames alleen te spelen? Bij Mario Party vondt ik het altijd wel aardig op het begin. Maar naar een tijdje ga ik die minigames echt niet meer alleen spelen.
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    wii sports blijft gewoon leuk:thumbs: kmmoet alleen nog ff een 2e controller er bij halen, en dan nog ff red steel
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben benieuwd of de prijsverlaging echt komt in de lente van 2007. Update van dvd-speler zou me niets verbazen, evenals overige kleuren.
    Wil graag de zwarte versie hebben, dus wordt proberen om zo lang nog te kunnen wachten.
     
  14. Dayuum

    Dayuum Guest

    weet iemand of er ook een vga kabel uitkomt voor de wii?
    mijn hdtv support wel vga maar geen component
     
  15. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    nintendo was geloof ik ook al niet erg happig om een componentkabel uit te brengen dus ik vrees dat een vga kabel er niet in zit.
     
  16. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deel het absoluut... meer dan de helft van die MP spellen is bagger, vooral kwa besturing, het hoofdspel is echter erg leuk!
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond heren,
    Ik heb sinds de launch de Wii in mijn bezit, maar ik wil hem langzaam eens gaan aansluiten op het internet. Helaas heb ik geen draadloos internet, dus zal ik iets extra's moeten aanschaffen. Volgens de wii-handleiding moet ik nu een Lan-adapter kopen.. Is dit het enige wat ik nodig heb? En hoe werkt dit en hoeveel kost dit?
    Alvast bedankt..

    Edit: Kan ik ook gebruik maken van de wifi optie?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  18. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen wifi gebruiken als je geen draadloos netwerk hebt thuis. Als je zo'n lan adapter koopt hoef je alleen een ethernetkabel erin te doen naar bijvoorbeeld je router of hub.
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het probleem is alleen dat die lan adapter er nog niet is :+
     
  20. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat er ook een gewone usb naar ethernet voor de computer gebruikt kon worden, maar ik heb geen idee waar dat was
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina