nou,gister een hele tijd gespeeld en ben nu bij de 2de dag....voor de eerste dag heb ik alle cases gehaald en ben dus meer over het verhaal te weten gekomen. het is werkelijk een geweldig gave spel....NOG mooier dan ik had gedacht, pluspunten vind ik -de graphics,schitterend -de actie dat je echt alles kan pakken en gebruiken,tevens de gelegenheid om te verkleden enzo. -het verhaal,erg spannend de minpunten vind ik, -de laadtijden elke keer tussendoor -weinig plaatsen om te saven maar de laadtijden zijn zo kort dat het niet stoort dus voor mij is DEAD RISING werkelijk een topgame
hoe krijg ik die tank kapot? krijg wel het levensbalkje v die tank leger maar dat is volgens mij meer mzzl iemand een tip
Ik heb dit spel sinds vandaag, maar die letters zijn bij mij echt gruwlijk klein, ik kan bijna niet lezen wat die ventjes elke keer zeggen, hebben jullie dit ook???
Jup, heeft iedereen last van die geen HDTV gebruikt. Capcom heeft zich bij het ontwikkelen van de game gericht op HDTV's. Ben blij dat ik nog een redelijk goeie 'gewone' TV heb, zodat het niet helemaal onleesbaar wordt.
zoek ergens via google een walkthrough. daar staat in beschreven hoe het verhaal loopt. maar je zult dan ook dingen lezen wat je liever zelf ontdekt zou willen hebben.
Ik heb lenzen, en dat werkt ook Even serieus: Ja het is wat moeilijk te lezen, vooral de berichten van Otis, maar die zijn vaak niet zo heel belangrijk voor het verhaal. Als Otis je een opdracht geeft kies je gewoon zo'n pijl, en als je die volgt wordt het verhaal vanzelf wel duidelijk.
klein vraagje heb nu de megaman boots en de items die ik heb zoals zwaarden zouden nu niet meer kapot gaan met die schoenen aan maar dat gebeurt duz wel moet ik nog iets anders doen?
tis een uber vette slaughter game balen dat ik het al zoveel gespeeld heb binnen kort maar eens doen weer lekker slicen
ik vind overtime mode echt gay.. edit: nogal gay van me.. ik bedoelde infinity mode. die laatste dus.. sorry..
je krijgt overtime mode door 72 hour mode op de juiste manier uit te spelen... en je krijgt infinity mode door overtime mode uit te spelen... alleen jammer dat de infinity mode zo gay is... ze hadden die teruglopende levensbalk en niet in moeten stoppen echt zonde
kan je ff in een spoiler zeggen wat infinity mode inhoud? Is er dan nog verhaal? Overtime mode vind ik trouwens ook niet zo leuk als 72 hour mode.. Die stomme Spoiler special forces
Infinity Mode: Spoiler Probeer zolang mogelijk in leven te blijven, je healthbalk loopt terug als je niets eet. Voedsel is alleen te verkrijgen door de bazen te verslaan (en heel soms in een winkeltje). Deze bazen vind je niet op de standaard plekken terug maar zijn verplaatst. Conclusie: Infinity mode is saai