Sinds de introductie van de le32r32b, 26r32 en 23r32 gaat die vlieger helaas niet meer op.
De R32 komt kwa spec's namelijk onder de S71 (Correct me als ik ernaast zit)
En dat brengt ons bij deze nieuwe lijst. Van flop tot top
R32 - S71 (budget/budget, HD-Ready)
R71/72 (middenklasser, HD-Ready. Top voor gebruik met de xbox 360, zeker in 32'' formaat)
N71 - M71 (Top met groot kleurberijk/Top met 100Hz. HD-Ready)
F71 (Full HD, verder vergelijkbaar met de N71 en M71 en dus ook een Toptoestel. 1080P over HDMI (met overscan) Component (met overscan) en VGA (1:1 pixelmapping) (aan het overscan probleem word gewerkt)
------------------------------------------------------------------
En dan even nog iets over mijn toekomstige LCD TV voor de mensen die het intereseert en dit topic al een tijdje volgen.
Zoals de meesten wel weten wou ik de le32N71b gaan kopen,
Dit heb ik nog niet gedaan omdat er hier momenteel flink verbouwt word.
Dit uitstel betekend niet alleen dat ik langer moet wachten maar ook dat ik straks meer geld heb om uit te geven (als ik door blijf gaan met elke maand 250 euro weg te zetten)
Ik heb dan ook besloten om dan maar meteen voor de le40F71b te gaan (ergens tegen de zomer)
Dat is niet alleen een maatje groter maar ook meteen Full HD en dus zal die tv een stuk langer op mijn kamer blijven staan (was eigenlijk van plan om die N71 na 3 a 4 jaar te vervangen voor een Full HD de F71 kan de komende 8 jaar zeker mee, als ie het zolang uithoud)
Hij komt dan op mijn slaap/game kamer (raad maar wat er meer gedaan word)
En ja, mijn kamer is daar groot genoeg voor\o/
Enige nadeel is dan weer wel dat ik voorlopig nog een maand of 5 a 6 op een 19'' breedbeeld tft monitor zal gamen (is niet zon ramp als je er maar dicht opzit en het is HD ) en op een 54cm 4:3 tv'tje tv moet kijken (niet dat ik dat al veel deed) Want mijn 70cm 100Hz. breedbeeld tv had ik al verkocht.
Ow en als laatste:
@ Franzzz,
Nog heel erg bedankt voor je moeite en het aanbod dat je mij hebt gedaan.
Ik moet er helaas nee tegen zeggen omdat ik het heel jammer zou vinden als de tv wel stuk ging door het stof van de verbouwing. (wat niet onder de garantie valt voor zover ik het heb kunnen nalezen in de handleiding van de tv)
Mocht je een xbox(360) hebben en xboxlive stuur me dan een PM met je gamertag want ik wil je graag toevoegen (als je dat zelf ook goed vind natuurlijk)
---------------------------------------------------------------------------
Voor mensen die onlangs een HD tv gekocht hebben: Veel plezier ermee.
En mochten er mensen zijn met vragen over samsung lcd's of HD TV's in het algemeen Stel ze gerust,
Er is altijd wel Iemand die ze voor je beantwoorden wil.
(Waaronder Ik want ik zal dit topic nog gewoon elke dag blijven volgen)
Laatst bewerkt: 19 dec 2006