probeer maar is op veteran zal een gans ander verhaal worden, thrust me en het spel heeft 14 missions als ik mij niet vergis
nou had een missie of 5 op normal gedaan, ging redelijk makkelijk. Nou dacht ik fack it doe wel op Veteran . Viel niet tegen je moet gewoon iets vaker effe hiden en smoke droppen. Maar het wat tot nu toe niet extreem moeilijk. Had in klein uurtje eerste 2 missies volbracht. Natuurlijk zijn sommige stukken wel klote en die moet je dan een paar keer doen. Dus mocht ik online niet makkelijk een game kunnen joinen dan maar SP langzaam aan afmaken.
Ik ga binnenkort maar 's aan Veteran beginnen. Heb 'm al een hele tijd op Normal uitgespeeld, en sindsdien alleen maar Multiplayer gedaan. Volgende week kerstvakantie dus dan is het tijd voor Single Player!
idd, veteran is veel reeeler als game play, in normal kan je gewoon blijven rondlopen zonder te sterven Ik zit nu momenteel op het einde van Mission 8 op Veteran offcourse Maar geraak er "nog" niet voorbij ....
Oke 14 missies vind ik mooi! Maar kan je aan het begin een land kiezen waarmee je het spel speelt? Bij mij begon ik met de Amerikanen, en kon ik niet kiezen... Ik had nl. ergens gelezen, en dat klopt ook, dat je met de Polen, Canadezen en nog een paar kon spelen...?
Als je bij missie 14 bent heb je al eens met de Polen, Canadezen en Britten gespeeld. Ze hebben zo beetje de zelfde wapens, op de Amerikanen na dan.
Je merkt echt heel duidelijk wanneer je met welk leger speelt hoor! Of vind jij Frans en Engels dezelfde taal?
iemand enig idee, dat als gamesession niet meer beschikbaar is, wat mij nogwat vaak overkomt, of dat de reeds behaalde score in die game wel wordt bijgeteld bij je totaal.
Dat is de kracht van het spel. Het is een aaneensluitend verhaal! Daardoor heb je het cinematische gevoel zodat je in het spel gezogen wordt!
Ik heb een vraag: Als je in een potje van kit wisselt, gaan de kills/scores die je hebt behaald met de vorige kit dan verloren? Want op het eind staat er maar van 1 klasse de score, bv. Heavy Assault kills 11.
nope je ziet alleen de stats van de laatst gespeelde class, en die andere gespeelde tellen gewoon mee
Dat is goed nieuws van die update. Ik heb nog geen 1 keer ranked gespeeld. Omdat het gewoon te lang duurde. En omdat ik het spel net heb .
Ik moest vanmorgen zo'n update installeren voor COD3, maar ik merk er eigenlijk helemaal niets van. Jullie wel?!