Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste mensen, jullie maken me GEK!!

    Ik zit nu al weken te twijfelen... a) zal ik zo'n stuurtje kopen?? (aangezien ik niet zo'n hardcore MOFO ben :b: ) en b) welke van de 2.....? (als ik er dus eentje koop....)

    Ik blijf lekker lui op mn bankje zitten gamen en ga er dus geen playseat voor aanschaffen ofzo, (ut moet wel gezellig normaal blijven ;) )

    Morgen nog maar eens naar de gameshop en ze eens aanschouwen en dan mn besluit nemen :)

    Jullie hebben nog een paar uur de tijd om me te overtuigen van welke.

    Misschien ook leuk om binnenkort (kerstvakantie?) een gamesessie op te zetten(PGR3 ) voor mensen die met een stuurtje racen \o/
     
  2. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een stuurtje met FF/AF gaat gebruiken als lapmount, ipv hem te monteren op een playseat, gamechopper, tafel etc. kun je beter met de controller blijven racen !!!

    Stuurtje op je schoot is echt niet te doen en ga je daar zeker spijt van krijgen dat je 'm gekocht hebt.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb de DriveFX voor kerst gevraagd. Ik zie nog geen grote doos onder de boom liggen, maar er is nog tijd :D
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de MS Wheel gevraagd, en ik zie wel al een grote doos onder de boom staan :)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Maar de FX is een stuk kleiner hè :+
     
  6. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik post wel als iemand anders de threat ff maaktO-) :+ Nog steeds erg blij met me stuurtje en nog steeds overtuigt van de beste keuze

    Beide geprobeert. Vind die van logitech beter rijden. Qua FF/AF zijn ze nagenoeg het zelfde. Ik merk geen verschil. Ik vind de Logitech er wat beter uitzien en beter aanvoelen, degelijker. Die van MS heeft als voordeel dat er geen usb snoer naar toe hoeft.
    Je moet dus wel bij beide sturen een stroomadaptor aansluiten dus helemaal wireless is het niet

    ik doe mee :D

    laat het maar ff weten, wil het opzich ook wel regelen.( wat er aan te regelen valt O-) Gewoon meerdere rooms met 1 of 2 winners bij de begin-wedstrijd die zich zo naar de top vechten via een kwart-, halve-, en hoofdfinale
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik doe ook mee dan :thumbs:
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook wel mee, maar laten we dat dan na de kerst doen ja.. ? :)
     
  9. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    OK top:thumbs: Wie wilt de threat ff openen :D Zowieso na de kerst. Iedereen heeft het dan erg druk natuurlijk. Misschien zelfs na oud en nieuw pas!

    Even kijken of er genoeg animo is.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92727
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van dit topic gewoon naar het Xbox 360 Stuurtjes topic ofzo renamen
     
  11. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    wou ik ook al doen maar ga je gang :9
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet de topic starter even een pm'metje naar een mod sturen
     
  13. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in eerste instantie het MS Wheel gehaald. Het stuur op mijn schoot vond ik echter niet prettig racen, dus had ik de volgende dag een playseat aangeschaft (geen echte, maar een van 35 euro, welke je achter iedere stoel/bank kan plaatsen). Het MS stuur paste er niet goed op, maar met wat blokjes paste hij er wel op. Opeens mijn FF gaar!!! Na verschillende reacties op dit forum, toch maar voor de logitech geruild. Er hier heb ik geen spijt. Hij past precies op de playseat en ik vind de pendalen ook prettiger. Tevens is hij goedkoper, want PGR had ik al. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de MS niet goed heb geprobeerd op de playseat. Het enige waar ik bang voor ben is dat logitech minder service verleent bij defect raken. Dit is wat ik vrienden hoor en stuurtjes gaan ook wel snel kapot vrees ik. Doe er mee wat je wilt, maar dit is mijn ervaring.

    PS ik wil ook wel mee doen aan een racing wheel game.

    Wat zijn eigenlijk jullie ervaringen? Is de controller of een stuur met playseat beter? Ik heb eigenlijk geen ervaring met racegames (heb alleen PGR een beetje met controller gespeeld,boeide mij niet heel erg om eerlijk te zijn, maar nu met het stuur en playseat is het wel leuk). Ik word op internet wel helemaal zoek gereden...
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0


    Nou hou je vast voor de reakties die je gaat krijgen.
    Maar de logitech stuurtjes krijg je echt niet zo snel kapot.
    Logitech is toch wel de beste stuurtjesmaker die er is en levert goede stuurtjes in tegenstelling tot het stuurtje van ms.
    Het stuurtje van ms paste bij mij op de echte playseat ook niet en heb gewoon een extra plankje eronder gezet zodat het wel paste.
    Maar ik heb het stuurtje van ms weggedaan en de logitech gehaald en die past inderdaad perfect.
    Ja een controller of stuurtje is moeilijk te beantwoorden.
    Je moet er even aan wennen maar als je eenmaal gewend bent is een stuurtje toch wel heel fijn tenminste alleen met een goede ff zonder ff is de controller weer beter.
    gt4, wrc rally, formule 1 alles doe ik met het stuurtje je kan bochten net wat scherper aansnijden en als je in de spin gaat is het makkelijker je auto onder controle te krijgen.
    Maar hé dat is mijn ervaring maar jeepee is de echte expert als het gaat om racespellen.
    Volgens mij heeft hij ook pas meegedaan aan een kampioenschap maar ik kan het mis hebben
     
  15. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je of dat met of zonder stuur is geweest?

    Ik heb je vorige posts allemaal gelezen en dus ook de reacties. Ik ben niet bang voor de reacties, het is gewoon mijn eigen ervaring en ik heb beide stuurtjes geprobeerd. een vriend van me heeft wel meer ervaring met stuurtjes op de pc (momo en nog wat andere) hij zei ook dat de logitech veel ervaring heeft met stuurtjes maken
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat met een stuurtje.
    Die nederlander die meedeed aan de worldcybergames met need for speed reed ook iedereen weg met een stuurtje hij heeft het alleen net niet gered
    Logitech heeft inderdaad veel ervaring met stuurtjes de g25 is natuurlijk helemaal een geweldig stuur maar wel prijzig.
    En het is echt wennen maar daarna weet je niet beter en het zit wel lekker relaxt in zo'n stoel.
    Speel nu de nieuwe zelda op de wii nou dat was in het begin ook heel erg wennen, die controls met de nunchunk en wii mote maar als je eenmaal gewend bent wil je geen normale controller meer.
    En zo is het ook met een stuurtje
    Welke stoel heb jij eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  17. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op marktplaats een frame gekocht zonder stoel. Je kan m overal voor zetten, dus ook voor mijn relaxstoel. Rijdt super en je kan m makkelijk naar een andere kamer verplaatsen
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Jep, de World Cyber Games met PGR3. Ik was uiteindelijk 3de geworden na een nederlaag tegen Handewasser.

    Zonder stuurtje. Komt omdat er op dat moment geen goed stuurtje op de markt was, maar ook omdat je met een controller gewoon sneller bent. Je kan je pookje (in mijn geval het D-pad) veel sneller van links naar rechts bewegen, en met de triggers kan je veel sneller je drift controleren. Die gast die door was met NFS (dat deed hij overigens met de Driving Force Pro) was het jaar daarvoor helemaal zoek gereden met PGR :+ Zelf vond ik de kwaliteit van NFS een beetje laag, want in het circuit zat één bocht waar ze voor moesten remmen, en ik heb ze die geen één keer goed zien nemen :D

    Maargoed, een stuurtje koop je puur voor de gameplay en de lol. Als je echt snel wil rijden moet je gewoon je controller pakken, gewoonweg omdat je daarmee sneller kan reageren. Ik hoop dat ik voor kerst die DriveFX krijg, en dan zal ik mijn rondetijden eens vergelijken met die van de controller.
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    jeepee kan er niks van man haha :D :b:
     
  20. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    heey wat heb jij ingetypt bij marktplaats om dat te vinden dat frame zonder stoen want ik kan niks vinden

    alvast bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina