De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is dit model goed voor de 360? graag ff een reactie met je mening van dit toestel thnx

2. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    Uhmmm, loop nu al een week of 2 dit forum te volgen en twijfel nog tussen 2 lcd tv's. Namelijk de samsung LE-27S71B en de LE-26R32B.

De een zegt dat de S beter is en de ander zegt weer dat de R beter is? Wie helpt mij, want ik snap er niets meer van?! Ze zijn alle 2 ongeveer 580 euro!

Graag een duidelijk antwoord met de belangrijkste verschillen, alvast bedankt. :):

3. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam in de zomer niet de LED techniek uit? Ik ben nogal een leek op dat gebied maar volgens mij was die superieur aan de huidige technieken. Dan moet je weer kiezen tussen een oude of nieuwe techniek.

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok ik heb zelf dus een Samsung hd lcd sherm.
    En ga waarschijnlijk binnenkort een nieuwe pc aanschaffen.
    Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft om de samsung op een pc als monitor te gebruiken?
    Werkt het goed en zo?

Zo ja dan bespaart mij dat het geld voor een goede monitor en kan ik doorsparen voor m,n beamer.
    Ik hoor het graag.

Mvg,

Smokey

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jups! :)
    Meerdere personen bezitten deze TV hier, en voor op je kamer is het gewoon een Top tv'tje...

6. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje :) Ik zag bij de Makro een PF3321 van Philips.. Iemand ervaring met deze TV? :)

En ook zag ik pas in een folder de LE26R32 als ik me niet vergis :) (kan zijn dat ik deze naam verkeerd heb, maar heb het hier niet bij de hand)

Als deze ook klopt, iemand ervaring met deze tv? :)

7. Franzzz

Franzzz Active Member

Leuk Bevonden: