ik lachte me dood toen ik mensen zag die r6 hadden en die achievement niet konden krijgen echt belachelijk dat ze dat er in hebben gedaan
Graw was slecht spel om clanmatches te spelen en rainbowsix niet, dus ik verwacht dat dit spel het komende jaar nog volop gespeeld gaat worden.
Hoe zit het eigenlijk met clan support (ingame dus niet teamcompete etc). Ik heb het nog niet gezien bij rainbow six. Alleen dat je zeg maar 'iets' handmatig voor je naam kan zetten. Is dat er wel?
Ja je kan tag voor je naam plaatsen voor de rest geen clan support. Maar (bijna) alle clans staan ingeschreven op gamebattles dus maakt het niet echt uit.
dit is wel een handige site met uitgebreide info wat betreft wapens/armor/maps/ranks; http://www.ick.bz/weapons-lists.html
9 van de 10 mensen kan ook geen 10 man killen met een sniper in 1 ranked match. (ik spreek nu in het algemeen, tis maar een voorbeeld) Dus zo oneerlijk is die achievement met die webcam eigenlijk ook weer niet
gisteren een leuk game avondje gehad.. eerst met DSF Ghost, daarna met mirik, Dutch Raven, The ripper nl en ga maar door.. was gezellig, geen gezeur. vaker doen dus
Ik vindt Rainbow Six ook super gezellig op live. Maar ik vindt het een beetje jammer dat Ubisoft onderscheid heeft gemaakt tussen Player Match en Ranked Match. Ik speel eigenlijk alleen Player Match, omdat je dan lekker in dezelfde lobby kan blijven. Bij Ranked Match moet je steeds een nieuwe lobby opstarten. Ook jammer dat ze het kill-death ratio niet meer laten zien als je in de lobby ziet, wat bij RBS 3 wel het geval was. (Niet dat het ratio belangrijk is, maar ik vindt dat toch een makkelijkere manier om teams te maken dan met rangen.)
graw was anders niet slecht ik heb genoeg matches gespeelt en kan makkelijk zeggen dat ik het hele eerste seizoen met dsf en tw wel naar me zin heb gehad op die game. graw2 komt er bij mij wel in.
Uiteraard is het gezellig als de Sphinx in de server zit........jeetje wat een stank in eens. Nee maar het is altijd gezellig met die gasten als Dutch Raven, Nhim NL, the Ripper, etc..etc..
Mijn gamertag is Jasphur Ik doe R6 vegas online en pes6, maar ben wel beginner (Net wel met pes gewonnen van gast met 334 games, en hoge rep, met 1-0 in verlening ) voeg me maar toe als vriend op live
De multiplayer is toch wel wat leuker dan de singleplayer omdat er ook co-op inzit dat kan je met zn vieren doen maar de meeste resencies zijn meer positief bij de multi ik zou mensen met geen live aanbieden dat ze deze game niet moeten kopen mijn mening _0/