Suggestie : Subfora voor verschillende platforms

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Zeroine 83, 13 dec 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk hoeft het niet zo uitgebreid te worden als het Xbox en Xbox 360 gedeelte, maar wat meer overzicht mag van mij wel. Ik gebruik XBW ook als bron voor weetjes over de andere consoles, dus ik voel die behoefte niet om voor ieder systeem op een ander forum te gaan zitten. XBW is toch al best multi-cultureel zoals ik al eerder zei, en hier op het forum kan best over andere systemen gepraat worden zonder geflame van fanboys wat ik op veel andere sites wel zie.
     
  2. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar waarom zou je dat op deze site ook moeten doen. Er zijn genoeg van die algemene gamefora's, waarom zou xboxworld dan ook algemeen worden?
    Een beetje overzicht is opzich wel goed, alleen ik denk als het duidelijk word dan krijg je meer leden, die niet specifiek met de xbox heeft te maken. Het is het handigst om xboxworld gewoon over de xbox gaat. Dat er naast de xboxbezitters een wii of ps staat maakt mij niet uit, maar als voor iedere console een speciaal subfora komt dan trek je meer leden, omdat dit forum misschien beter is.
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    In de eerste instantie blijft XBW natuurlijk een Xbox website, maar waarom zouden we een deel van onze members laten uitwijken naar andere websites omdat ze ook graag op andere systemen gamen naast de Xbox (360)? Het is meer dat we deze multi-platform gamers onder ons, een overzichtelijker plekje op dit forum aan willen bieden. Het 'Overige Consoles en PC Gaming' forum is vrij onoverzichtelijk.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Arjan zegt :)
     
  5. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Daarbij wil ik even toevoegen dat het het milieu voor de multi-platform gamers hier een stuk vriendelijker is dan op andere forums. Het is een prettige samenkomst van deze mensen en wat is er mis mee om deze samenkomst in goede banen te leiden.
    Op veel meer sites is het fanboy gehalte veel hoger. De mensen die hier als fanboy worden bestempelt, hebben meestal wel post die goed onderbouwd zijn
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Sowieso als je op dit forum komt heb je een xbox of heb je interesse erin, er zijn ook genoeg members die naast de xbox een andere console hebben. We willen de mogelijkheid creëren om het voor deze members overzichtelijk te houden en waar ze samen kunnen komen en algemene dingen hier kunnen vertellen inplaats van dat ze naar andere fora moeten afgaan terwijl je het antwoord in principe ook hier kunt krijgen. Dit vooral met name doordat andere members ook in het bezit zijn van de console's waar het in het subforum word besproken.

    In principe willen we de mensen die naast een xbox een andere console hebben hiermee tegemoet komen, daarnaast is het ook interessant om naar de andere consoles te kijken en er wat informatie over te verzamelen als je eraan dacht deze aan te schaffen, hierdoor zul je niet perse naar een ander forum hoeven te gaan dan, dit brengt in mijn ogen wat extra service voor de members.

    Er word momenteel nog flink gediscussieerd over hoe we dit moeten toepassen. Als er nog eventuele suggesties zijn hiervoor is het natuurlijk altijd welkom.
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik stel voor:
    Hoofdforum: Gaming Overige
    Daaronder:
    Nintendo
    sub forums: Nintendo DS , Nintendo Wii, Nintendo Gamecube
    Sony
    subforums: Playstation 2, Playstation 3, Playstation Portable (PSP)
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ondanks het feit dat het op die manier erg overzichtelijk is, wordt dit dan wel erg een multiplatform forum. De Xbox blijft het belangrijkste. Of het worden subforums onder 'overige consoles & PC gaming', of het worden gewone forumdelen. Maar ik kan je vast melden dat wat je nu voorstelt er niet in gaat zitten..

    Het zijn op die manier ook wel té veel aparte topics/forumdelen hoor imo.
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik snap zelf niet waar zoveel over gediscueert over moet worden.
    PC heeft toch ook zijn eigen forumdeel?
    Geef Nintendo en Sony er ook eentje..volgens mij was het vroeger ook zo, Als het blijkt (zoals vroeger) dat het niet werkt kan je toch alles weer maken zoals het was?
    Op deze manier blijft xbox gewoon het belangrijkste...
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    We zijn zelf van mening dat ps games en hardware weer samen gevoegd gaat worden :) ... maar ik denk dat er straks idd sub fora's komen
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    We discussieren nog even of je ook pro Sony en Nintendo mag zijn of niet. Persoonlijk ben ik van mening dat je alleen Sony en Nintendo daar zou mogen afzeiken, en zoniet dan krijg je een ban. Maar sommige zijn het daar niet mee eens.








    :+
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    of
    Gaming overig (hoofd forum?)
    Handhelds (normaal forum of sub?)
    Consoles (normaal forum of sub?)

    Is ook nog een mogelijkheid..
     
  13. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak een stuk forum vrij worden voor de Wii (inc. bij doorklikken nintendo wii stijl ipv xbw groen). Wii hardware & wii software & de mushroom market (tk/tr wii spul). Klaar. :thumbs:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat gaan we in iedergeval niet doen :eek: misschien een subforum voor elke console bouwer, maar dit blijft een xbox forum
     
  15. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch zou de Mushroom market een geweldig naam zijn voor een TK/TR wii subforum.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er zijn geen 2 xbazars nodig hoor .. in de xbazar mag je ook gewoon wii games ruilen ... :eek:
     
  17. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Is me die Toad er vandoor gegaan.. ;).
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja was wel erg grot en voedge niets toe aan de discussie .... maar goed er komt mogelijk wel een subforum voor de verschillende consoles ... maar niet zo veel fora's als voor de xbox ... het blijft een xbox forum :) ...
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zoals jullie het nu hebben ingedeeld is het wel het handigst lijkt mij, toppie:+
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat het opgesplitst is vind ik goed, maar ik had 't beter gevonden als Sony en Nintendo nog bijeen stonden. Dat het niet meer bij PC staat is gewoon logisch, maar nu de twee ook nog eens apart. Neh, dat niet.
     

Deel Deze Pagina