[Art of Ownage] rs vegas AO bestaat uit: Triple B nl Gods wonder II Dutch BlackR Brookje k1p nl zippo123 ninto nl hope venom giantlord errox nl headcollector skarz starfishiee redneck inc
Hebben jullie nog steeds de tactiek om het rustig te doen en veel te campen ik las namelijk in andere Thread dat er teveel werd gecamped en dat jullie hierdoor hadden verloren.. Als jullie overgestapt zijn naar een meer aanvallende stijl van spelen en te gaan campen als het echt nodig is bijv om een DRAW te forceren. Ben ik wel bereid om te subben voor BlackR en misschien wel daarna in de clan te blijven als alles goed loopt en gaat Geef maar maar een try out en dan kijken we wel. Doelie
Met aanvallende stijl die jij wilt red je het niet, wij spelen slim en campen totdat we 1 kill maken en lopen niet meteen de dood tegemoet(wat jij bedoelt).
Ik zeg ook niet dat aanvallende stijl niet goed is, maar je moet wel een tactiek hebben en niet als een debiel door het level rennen.
Idd, ik ben alleen maar aanvallend, ik loop gewoon door kamers heen zonder doodgeschoten te worden omdat ik heel spastisch en raar loop.. Meestal win ik het dan van coverers.
Mischien moeten we ook een keer een clanmatch doen? Maar nu nog ff niet, we w8en eerst ff tot de site, forum enzo af is. Dat duurt waarschijnlijk niet zo lang meer.
Nou ja de leider die doet het meestal van msn er staan honderden clans op gamebattles en daar staat ook hun email/msn en die toevoegt hij en spreekt met de clan af nu hebben we elke dag clanmatches