jah of je kan zeggen dat ik beter was in de 2e helft mijn verdediging is net gatenkaas overal, mischien omdat ik met subtoppertjes speel en jullie met de echte toppers hebben jullie tips want ik word er gek van...
met AS Roma of Valencia, das toch effe wat minder dan de echte top maargoed, daar mag ik het niet aan wijtten natuurlijk, het is meer de gatenkaas achterin en de slappe pudding voorin al die teams waar ik ook tegen speel spelen dik op de counter...
Ik scoor ook veel makkelijker uit de counter dan dat ik de hele wedstrijd zelf aanval. Maar soms moet je zelf de wedstrijd maken, is toch wel lastig!
Ik speelde nog beter in de tweede helft vond ik maar minder dan in de eerste helft, 7 on target en jij 1. Ik geef je geen tips en neem dan geen subtop. Ik speelde helemaal niet op de counter.
heb nou (bijna) iedereen toegevoegd in m'n lijst om tegen te spelen, hopen dat ze deze week gespeeld zijn!
Italiaanse ploegen hebben natuurlijk een blok van een verdediging maar ik vond je wel redelijk op de counter spelen, en ook vind ik AS Roma en Valencia geen absolute Europese top zoals Inter, Manchester, Barca, Real, Milan, Lyon...
Zorg dat een van deze twee clubs je favoriet wordt, zodat je daar ook een beetje op ingespeeld raakt! AS Roma en Valencia zijn toch wel goede teams in het spel toch?
Ja ze zijn niet echt actief.:{ Kunnen we niet gewoon een competitie met 8 spelers doen? De 6 die door zijn en Mystery x en jij.
Ik speelde helemaal niet op de counter, ik had ook mooi uitgespeelde goals. Als er 2 van de 4 counter goals zijn houd ik er alsnog 2 over dus... Normaal speel ik met Man. Un. maar ik wilde ff inter testen, ik speel ook met inter als de tegenstander inter of chelsea neemt. Bij mijn wedstrijd tegen NL Wouter was er genoeg actie! Pine NL (Won) - NL Wouter (Lost) 4 - 1
heb net pine en wouter geinvite, waarschijnlijk samen bezig te zien de score hier...morgen zal ik iig proberen tegen jullie bijde te spelen..de andere zijn bij mij nog 0x online gekomen!
ohja..naja ik kan vandaag tussen 4 en half 6.. om 6 uur moet ik werken en de winkel is vandaag om 22.00 open dus moet tot half 11 werken denk ik.