Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zo eens door lijst van de te verwachten Wii games te bladeren en ik moet zeggen dat het me tot nu toe opvalt dat het eigenlijk alleen de echte Nintendo titels zijn die me aanspreken. Denk aan Smash Brothers, Mario Strikers, Wario Ware waarschijnlijk ook wel, een nieuwe Mario Kart etc. En verder is mijn oog ook wel gevallen op Red Steel, die ik echter niet gelijk zal aanschaffen omdat ik sowieso ff zoet ben met Zelda. Zodra ik een Wii aanschaf koop ik Wii Play erbij samen met een extra Nunchuk en dan kan ik wel ff vooruit dacht ik zo :)

Trouwens, ik had iets gehoord over een Resident Evil game die speciaal voor de Wii werd ontwikkeld (dus niet Resident Evil 5), weet iemand daar meer over ? :eek:

Dit is de enige vage screen die ervan op GameSpot staat :

EDIT : Net even de review van Red Steel op GameSpot gelezen, hoewel ie zeker niet lovend is kwam ik dit grappige stukje tegen over de MP :

"It's worth noting that the one nonstandard multiplayer mode, though basically busted, is really weird. In it, you keep getting phone calls through your Wii Remote, telling you to go after particular targets or giving other instructions. Completing these assignments gets you more points. It's potentially a neat idea, but having your Wii Remote constantly vibrating with phone calls as you fight isn't much fun. And the idea that your telephoned instructions are meant to be a secret is absurd, because the friends you're playing with should be able to hear your Wii Remote as well as you can."

:+

Nee maar ff serieus, ik had de review nog niet gelezen maar met Red Steel schijnt toch meer aan de hand te moeten zijn dan alleen het wennen aan de controls. Misschien dat ik in plaats van Red Steel toch beter in een later stadium een ander spel kan kopen, want van die review ben ik eigenlijk niet vrolijk geworden. En met GameSpot reviews ben ik het toch 9 van de 10 keer eens.

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanmiddag de hele binnenstad van rdam afgestruind, maar zelda was in geen velden of wegen te bekennen. Daarnaast was er in de winkels ook niet te vinden: controllers, nunchuk's, classic controllers en hadden een aantal winkels geen flauw idee wanneer er weer geleverd zou worden.

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Een vriend van mij heeft wel Red Steel gekocht, en ik heb hem een dagje mogen lenen. Ik heb de multiplayer niet gespeeld, maar de single player zat ik zo op 34%. De controlls vindt ik wel lekker werken, alleen het is op het begin eventjes wennen. Normaal als ik een spel bij iemand leen, en ik vind de game wel aardig, dan koop ik die game meestal als ik hem terug heb gegeven. Maar dat heb ik met deze game niet. Ik denk dat ik Red Steel wel ooit koop zodra hij goedkoper is. Ik besteeds die 60 euro op dit moment liever aan een andere game. Rayman Raving Rabids of DBZ: Budokai Tenkahichi 2.

4. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    hebben jullie het weer kanaal ook al geinstalleerd (oftewel een update uitgevoerd?) want madden nfl 07 maakt er gebruik van! tis maar heel beperkt..: in het hoofdmenu (volgens mij) zie je op de achtergrond het weer zoals dat volgens het weerkanaal nu in jou regio is. buiten sneeuw op de achtergrond ook sneeuw dus!

wel leuk dat ze ermee gewerkt hebben. maar volgens mij kun je er nog veel meer mee: bijvoorbeeld voetbal spelen onder omstandigheden zoals het op dat moment bij dat stadion is!

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lees zojuist dat het niet waar is.

6. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    jammer. wel te hopen dat ze dit soort feature's in gaan bouwen (waar dat mogelijk is) want het geeft toch weer iets extra's aan de game!

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    M'n neef belde net, bij Media Markt in Rotterdam Alexander liggen component kabels van Madcatz. De prijs: €24,99. Zodra ik hem heb zal ik even wat foto's schieten. :cool:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik had gelezen dat het meer de achtergrond van de Resident evil serie naar voren haalt en de speler door verschillende momenten (zoals in dit geval het Mansion van Resident Evil) in de tijdlijn van de serie heen gaat.

9. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al info hierover? Als dit waar is ga ik zo uit me werk er ook even één halen.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem nog niet, maar zodra ik hem heb laat ik het hier even weten. :)

11. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een wii _O_ !!!
    Mijn laatste 4 uur vielt vandaag uit en zei voor de gein tegn wat klasgenoten, kom we gaan voor mij een wii zoeken ( rotterdam ). Dus wij de stad in en in elke winkel vragen, FRS, dixons, music store, future store, e-plaza maar allemaal uitverkocht natuurlijk en een lange lijst reserveringen. Als laatste naar de bart smit eigenlijk zonder hoop, maar toch vragen en tot mij grote verbazing zei die vrouw ja we hebben er nog 1!!! Ik dacht wat, kon het niet geloven. Ik zei nou doe die maar en ze liep naar achteren en kwam terug met een wii doos. Het was dus echt waar, ongelofelijk. Ik was zo blij, blijkt dus dat iemand zijn reservering niet had komen ophalen.
    Dus zo ben ik aan me wii gekomen, heel erg onverwacht moet ik zeggen!! :cool:

12. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    das echt mzzl

13. Dayuum

Dayuum Guest

Ik kan nergens de nunchuck attachment vinden

14. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    de FRS in tiel heeft er zat. hij is alleen verkeerd geprijsd, de prijs van de wiimote zit op de nunchuck en andersom.

15. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    mooi toch ik zou gelijk 10 remotes kope

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies de reden denk dat de Wii gaat floppen. De controls zijn wel inventief, maar ze stuiten op hetzelfde probleem als bij de N64 en de Gamecube: te weinig steun van 3rd party developers. In de hele levensloop van de Gamecube zijn er bijna geen spellen geweest die ECHT mijn interesse hadden. Voor de 360 heb ik nu al meer leuke spellen. Dat zegt genoeg, want de 360 is net pas echt op gang gekomen.

17. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu zeker van overtuigd dat de Wii het helamaal gaat maken!

18. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag gebeld door de Bartsmit dat m'n Wii is gearriveerd 8) \o/ Haal hem morgen gelijk op.

Even verder over een toekomstige GTA op de Wii, Het lijkt me fantastisch die Baseball-bat in GTA te kunnen bedienen met het Wii systeem, Dat wordt meteen ieders favoriete wapen }:] .

19. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    morge internet kanaal :) ben wel nieuwsgierig er na

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wel http://www.wiicade.com/ bezoeken, he ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina