Jewel, al meerdere keren. Ik had meer moeite met de niet glitchers dan met die andere. Die glitch maakte het alleenmaar makkelijker om ervan te winne.
deze glitch zuigt en lukt toch nooit =) die glitch met de chainsaw is leuker dat je jezelf chainsawd,
misschien wisten jullie deze glitch al... misschien ook niet... http://www.youtube.com/watch?v=ENuL04D5URg !!ik weet dat het het spel bederft... of niet!!... maar ik post toch maar ff... ik weet niet of die in 1 van die 2 filmpjes stond op de vorige pagina, want die heb ik niet bekeken...
waarschijnlijk kan je het aan het einde daar naar links door de onzichtbare muur met een truucje. Maar zoals al werd gezegd, je hebt er niks aan...en in die filmpies staat die niet, wij doen over het algemeen campaign
Als je 4 tegen 4 speelt gaat er 1 daar campen en de andere 3 proberen hem te killen. Als ze dood gaan moet die 1e wachten dus kun je niet verleizen.
DIe glitch is helaas heel makkelijk. En het verpest het spel wel degelijk want amerikanen doen dit vaak tijdens ranked matches. Ik heb het een keer uitgeprobeerd (was geen potje) en je kan buiten het level op een heel groot terrein lopen. Geloof me als hier iemand zich verstopt is het heeeel moeilijk om hem terug te vinden want het is serieus een heel groot gebied. Wat wel grappig is aan die glitch, is dat je in een zwart gat kan vallen. Vervolgens val je steeds dieper maar als je een btje de goede kant oploopt dan val je eerst gewoon een paar minuten maar dan ineens spawn je weer in het level. JE staat dan op of in de buurt van de granaten. Wel grappig als je geen serieus potje aan het spelen bent. (als dit fout gaat ben je wel dood though)
Dan doe je die glitch zelf tog en zoek je hem op, zo moeilijk is die glitch niet. Je doet die glitch eerder promgeluk dan fout.
Zolang ze er uitgehaald worden straks met een update vind ik het best ! Zie overgins nu pas, dat ik dat level Tyro Station nog NOOIT heb gespeeld...... Beetje jammer...
Dat had ik ook een keer op Fuel Depot. Ik viel door iets groens, kwam na een tijdje in iets zwart en spawnde toen bij de Hammer. Overigens ging het bij mij niet expres.
Het is dan wel geen long jump glitch maar goed. Ik was vandaag met 8 mensen op een server en het was 5 tegen 3 spelers......de naam van de speler stond niet in de lijst maar was verborgen, was dus raar maar wij waren wel in het voordeel
Had toen ook met een maat in player match servertje die ik aan had staan een glitch ontdekt, daar waar de hammer of dawn ligt in fuel depot, heb je aan de zijkant een klein opstapje, als je daar dus overheen wou klimmen viel je onder de hangar, kon je van onderen mensen zien
Ik zag gister iemand die de long jump glitch deed...Hij zat in mijn team, ik was dood en ik zag em steeds over de balk heenspringen in Mausoleum...Zag er echt raar uit, eerst deed hij zijn zaag aan en ineens sprong hij er van heel ver overheen, was echt vreemd...Snap er niks van
Het is mij ook een paar keer gelukt.. weet nu wel hoe het moet, maar ik gebruik het toch niet.. ik ben geen gameverneukeraar..