Hallo, Ik heb een aantal weken geleden een paar spellen voor de 360 van een vriend overgekocht. Hij had er alleen geen boekjes meer bij... Iemand enig idee of deze ergens te downloaden zijn (liefst in PDF) ? Het gaat vooral om de handleiding van het spel "Over G Fighters" .
Ik vindt dat jullie allemaal wel erg snel conclusies trekken hoor. Ik raak ook wel eens een boekje kwijt. Maar dat hij van een paar spellen de boekjes niet meer heeft...
denk dat de vraag is weten jullie ook of er digitale handleidingen zijn voor de spellen. mijn antwoord daarop is: niet dat ik weet
www.gamefaqs.com In de FAQ's en walkthroughs van die games staat meestal eerst ook uitleg over de besturing etc. Even zoeken daar dus.
idd. laten we gewoon uitgaan van het meest positieve geval, hij is ze gewoon kwijt, weten jullie nog "innocent until proven guilty""
inderdaad, als je het niet meer weet, gamefaqs.com Maar waarom heb je een boekje nodig... Ik gooi m erin, doe even de trainings level/missies en voilá!
misschien bij lokale gameshop checken.. bij next level hier kan je voor een boel spellen voor 50 cent een handleiding kopen maar de meeste daarvan zien dr ook echt 50 cent uitxD