[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaringen / pics! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 7 dec 2005.

  1. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook iemand die op een beamer gamed. Is de panasonic AE700

    Weet niet of de foto's een beetje goed te zien zijn maar probeer het toch.
    (is met een trillend handje genomen aangezien ik net 10 ronden heb gereden met PGR:cool:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mochten er mensen zijn in de buurt van Heemskerk en die willen eens op groot scherm spelen kunnen ze me altijd contacten...
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej, jij hebt ook een Harman Kardon :)
     
  3. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, voor weinig goede kwaliteit...... (mijn mening!!)
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee ok dan is het goed. Beter dan mijn "crt tv", daar kan ik de letters niet eens lezen:+ (pgr3 :mad: )
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Dave, Ik zie dat je je foto's gepost heb, ziet er goe uit man, Is alles gelukt?
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    da's wel vet hoor zo'n beamer in een gameroom. Heb er zelf niet echt de ruimte voor.
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Doet je HK het niet goed?
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Weinig geld voor een kwalitatief goeie receiver
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow zo :)

    Ja vind ik ook :D *Heeft all-zwarte avr130
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Netjes.. :)
     
  11. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik las iets in een ander forum over een samsung tv en daar werd behoorlijk over gezeken vandaar dat ik iest schreef over mijn mening ivm HK setje.

    @ meneer polletje,
    heeft ff geduurd met die optische kabel en instellingen op m'n reciever (moest het boekje erbij pakken) maar daarna een super geluid. Had ff de trailer van Halo 3 opgezet en daarna kwam m'n vriendin naar boven of het wat zachter kon want ze zat beneden te trillen op de bank haha.
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Jongeman polletje:)

    Als het dan ook nog eens zuiver is, dan weet je dus dat je het goed voor elkaar hebt!!!:thumbs:
     
  13. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou al een tijdje gedachten gehad over het aanschaffen van een lcd-tv. ik heb ook in verschillende threads mijn plannen zien veranderen na het een en ander gelezen te hebben. Op het advies om zelf te gaan kijken naar schermen in de winkel ben ik ingegaan en ik ben nu tot de beslissing gekomen dat ik ook een lcd tv wil. Liefst een LE23 of LE26 van samsung (natuurlijk).

    ik heb een verzoek/vraag aan de mensen die een samsung scherm thuis hebben: Welk type van beide groottes is het beste? je hebt namelijk een R, T en ik geloof ook M .. Zouden jullie mij eventueel kunnen verwijzen naar posts in deze thread waar ik een 23 of 26 kan zien of mij plz kunnen vertellen welke variant (R,T,M) het beste is?

    Alvast bedankt
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is hier een special thread voor... HD-TV maar vooruit!

    bijlage:zie mijn sig voor foto's van de LE32R71

    Er zijn idd meerdere series van samsung. De R serie is op dit moment heel erg in de trek bij de mensen, het is een erg goed scherm en heeft een goeie kwaliteit/prijs verhouding. Een absolute aanrader. De M serie heeft het EISA award gekregen en is samsung's topmodel. Echter doet de kwaliteit van de R serie niks tot weinig onder voor de M serie. De M serie is alleen duurder.

    Het aantal inches is ook belangrijk, de 23" beschikt dacht ik niet over een HDMI aansluiting. dat begint pas vanaf de 26" dacht ik.. HDMI is voor de toekomst een musthave, vb: PS3, HDTV-settop box, HD-DVDspeler etc..

    Ik zou zeker even bij de R serie en de M serie kijken.. en mijn sig voor plaatjes en ervaringen van de 32"

    succes
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Mijn ervaring: De witte dvd lade is veel mooier dan dat "chromen" lade. Dat "chroom" vind ik lijken op verbrand plastic lijken.

    Die draadloze controller heb ik ook niet echt nodig in mijn kamertje van ong 4 bij 3 waar mijn bed bijna de halve kamer in beslag neemt.
     
  16. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE26M51 deze bevalt perfect!!! Voor foto's zou je de vorige delen van deze thread (of de HDTV thread) ff door moeten zoeken. Ik heb wel een aantal keren foto's gepost.



    Verbrand plastic? Dat glimt toch niet, dat lijkt me eerder zwart of bruin:{ :+ Ik persoonlijk vind het wel mooi, zo'n bling bling lade *)
    Dat dacht ik eerst ook, ik zit ook een 1-2 meter van mij 360 af, maar een draadloze controller is toch wel hele verademing!!! :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  17. remontjuh

    remontjuh Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus sinds vandaag...Ben er tot nu toe wel tevreden over. Ik vind alleen dat hij 1 nadeel heeft en dat is de herrie die hij geeft..! Voor de rest ziet het beeld er netjes uit. Maar ik zit toch te twijffelen of ik hem hou of niet. Want met die herrie vind ik het maar niks. Maar ook denk ik dat de winekl waaar ik hem gekocht heb hem niet meer terug neem nu hij uit de doos is!
     
  18. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de bouwdatum van je box? Oude maakten nogal eens wat herrie maar de nieuwe zijn veel stiller, ik hoor die van mij amper.
     
  19. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je de bouwdatum van je xbox360 vinden? die van mij maakt ook lawaai(meer dan mn beamer) en is pas 1 week geleden gekocht
     
  20. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    achterop je 360
     

Deel Deze Pagina