Ik zit zo eens door lijst van de te verwachten Wii games te bladeren en ik moet zeggen dat het me tot nu toe opvalt dat het eigenlijk alleen de echte Nintendo titels zijn die me aanspreken. Denk aan Smash Brothers, Mario Strikers, Wario Ware waarschijnlijk ook wel, een nieuwe Mario Kart etc. En verder is mijn oog ook wel gevallen op Red Steel, die ik echter niet gelijk zal aanschaffen omdat ik sowieso ff zoet ben met Zelda. Zodra ik een Wii aanschaf koop ik Wii Play erbij samen met een extra Nunchuk en dan kan ik wel ff vooruit dacht ik zo
Trouwens, ik had iets gehoord over een Resident Evil game die speciaal voor de Wii werd ontwikkeld (dus niet Resident Evil 5), weet iemand daar meer over ?
Dit is de enige vage screen die ervan op GameSpot staat :
*Knip
EDIT : Net even de review van Red Steel op GameSpot gelezen, hoewel ie zeker niet lovend is kwam ik dit grappige stukje tegen over de MP :
"It's worth noting that the one nonstandard multiplayer mode, though basically busted, is really weird. In it, you keep getting phone calls through your Wii Remote, telling you to go after particular targets or giving other instructions. Completing these assignments gets you more points. It's potentially a neat idea, but having your Wii Remote constantly vibrating with phone calls as you fight isn't much fun. And the idea that your telephoned instructions are meant to be a secret is absurd, because the friends you're playing with should be able to hear your Wii Remote as well as you can."
Nee maar ff serieus, ik had de review nog niet gelezen maar met Red Steel schijnt toch meer aan de hand te moeten zijn dan alleen het wennen aan de controls. Misschien dat ik in plaats van Red Steel toch beter in een later stadium een ander spel kan kopen, want van die review ben ik eigenlijk niet vrolijk geworden. En met GameSpot reviews ben ik het toch 9 van de 10 keer eens.
Klik om te vergroten...