1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Virtua Fighter 5

    [​IMG]

    Uitgever: SEGA
    Ontwikkelaar: SEGA
    Site Virtua Fighter 5: KLIK
    Genre: Vechtspel
    Release: Herfst 2007 / 4e kwartaal 2007
    Online: Ja

    Cover:

    [​IMG]

    Informatie:

    Het vijfde deel in de Virtua Fighter serie belooft gamers meer van de snelle en gevarieerde gevechten waardoor de titel bekend is geworden. In dit nieuwe deel zullen spelers met 17 karakters vechten om de Virtua Fighter titel. Twee nieuwe karakters, El Blaze en Eileen zullen de speler een nieuwe vechtervaring bieden. Elk karakter heeft zijn eigen unieke vechtstijl en dient strategisch ingezet te worden om de vijanden optimaal te bestrijden. Met de nieuwe ‘Offensive Move’ techniek kunnen spelers hun tegenstanders op verschillende manieren met snelle combinaties van verschillende hoeken aanvallen en daarmee hun strategische arsenaal aan bewegingen uitbreiden.

    Karakters zullen niet altijd het zelfde ogen, als spelers de mogelijkheid hebben om hun spelers met ontgrendelde extra’s uit te breiden en aan te passen. Elk karakter heeft vier basiskostuums en met elk gewonnen toernooi zullen prijzen en geld verdiend kunnen worden waarmee je in de in-game shop de bonusaccessoires kunt kopen om je vechters mee uit te dossen.


    Meer info:

    Zoals je weet is online gamen niet meer weg te denken bij Xbox 360 videogames. Ondanks dat het nieuws van Virtua Fighter 5 op de Xbox goed ontvangen werd, was er gemor om het ontbreken van online functionaliteiten. Sega helpt ons nu allemaal uit de nood door aan te kondigen dat de Xbox 360 versie van het spel stiekem toch online speelbaar zal zijn!

    XBW Gamepage:

    XBW Gamepage Virtua Fighter 5

    Screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpjes:

    Gameplay trailers van gametrailers.com

    Filmpjes van gamespot.com

    _0/_0/
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Kijk hier was ik al een tijdje naar opzoek :)

    Als de game op de consoles zal verschijnen, wat ik dus wel verwacht, dan zal de game ook wel naar de PS3 verschijnen aangezien de game op de Lindbergh Arcade engine draait en het poorten naar de PS3 makkelijker maakt. En ja op de 360 zal hij ook wel komen.....

    Wat scans:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt niet op de X360.... niks over bekend.


    Maar maybe gaat Sega een deze dagen wel aankondigen :D
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er cool uit, maar zoals Duo zegt, momenteel komt hij niet op de Xbox 360. Maar goed, Sega kondigt elke dag wat leuks aan tot E3, dus wie weet!
     
  5. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    lol plaatje 9 is een ryu hayabusa (of hoe je dat ook schrijft:9 ) rip-off!
    maarja... ik vind de Doa games niet zo heel vet geef mij maar def jam ffny of the warriors maarja de meeste zullen deze mening wel niet met me delen:p
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja en bijna alle DOA characters zijn weer een dikke rip-off van Tekken _0/
     
  7. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat hij op de 360 gaat komen ( zou wel mooi wezen ).
    Reden: staat een heel groot stuk over deze game in de nieuwste EDGE.
    Spel is gemaak op het Lindbergh board en dat heeft Nvidia graphics kaart.
    Port naar de PS3 lijkt een grotere optie.
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    denk het ook ja :

    bron: www.dgs-online.nl
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Slecht nieuws voor de Xbox360 bezitters die uitkeken naar dit spel:

    bron:www.gamers.nl
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, dan moeten we het maar doen met DOA 4
    Deze thread kan dan dicht, ff een modje waarschuwen
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wil je hem dicht of kan hij naar het overige consoles forum?
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best wel een goed idee eigenlijk.
    Plaats hem maar bij het overige consoles forum
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    Tegen het einde van de zomer 2007 kunnen ook gamers met een Xbox 360 gaan genieten van de nieuwste iteratie in SEGA's befaamde vechtserie-reeks Virtua Fighter, Virtua Fighter 5. SEGA maakte dit vandaag bekend in een persbericht. De PlayStation 3 versie verschijnt enkele maanden eerder bij de launch van die console in maart.

    SEGA had onder andere het volgende te zeggen:
    “Bringing Virtua Fighter™ 5 to the Xbox 360™ offers us a platform with power to handle the astonishing visuals, the complex and varied fighting styles of all the customisable characters and will undoubtedly put Virtua Fighter™ 5 into the hands of a gaming audience craving for a highly polished and credible fighting game.”

    [​IMG]

    Ik ben er zelf blij mee, mogen wel wat goede fighters komen op de 360.

    (bron:http://games.fok.nl/news.php?newsid=15494)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2006
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond je DOA 4 dan zo slecht ofzo, maar lijkt me wel leuk al hou ik veel meer van a la DOA 4 speed / counter etc en Soul Calibur 4 als die op de 360 komt..
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    deja vu (thread bestaat al een tijdje maar hij bestaat :) er staat ook nog steeds alleen voor ps3 :+ later is hij daarom ook verplaatst, miss kan die weer terug? :))

    persoonlijk vind ik doa ook beter trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die thread had ik gemaakt met mn oude account, dus van mij mag deze open blijven. Ben niet echt van plan om de openingspost bij te houden ;)

    Ik wacht eigenlijk meer op de aankondiging van een Soul Caliber op de 360. Dat is de enige vechtserie die me aantrekt naast Dead Or Alive
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En wist je ook dat een tweede account aanmaken resulteert in een permban voor de nieuwste en dat een simpele naamswijziging aanvragen eens in de 2 maanden kan? Het is dat je 660 posts hebt en dus al een naam hebt opgebouwd. Het zou zinloos zijn om je nu terug te sturen naar je oude account. :) Maar ik denk ik zeg het even.

    Dan zou ik Dioxic lief willen vragen of hij de startpost wil uitbreiden met wat algemene informatie, dan maken we hier een nieuw centraal game-topic van (ik zie dat ik de andere had moeten verplaatsen, maar dat ben vergeten te doen).
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nee daar heb ik geen zin in, verplaats die andere maar hierheen of zo
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoezo open je hem dan? Nu is het een veredeld nieuwsbericht die je ergens anders ook wel kunt lezen
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Kijk, dit zijn nog eens goede berichten! :thumbs:

    Microsoft doet nog maar weer eens goede zaken. Een bijna zekere aanschaf.
     

Deel Deze Pagina