[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. Rini

Rini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een tering k*t werk zeg, draadjes schoten los tijdens solderen, maar goed hij zit in mekaar met de originele guid button! Die is veel mooier als die lelijke zwarte die erbij zit!
    Al met al 4 uur bezig geweest, maarja, hij werkt!

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vaag dat er sommige stuk zijn man! Ik heb er echt een hele berg gecheckt, maar toen ik over de helft was en alles exact hetzelfde was dacht ik: het is goed.

Maar goed, stuur mij een mail met een foto als hij kapot uit het doosje is gekomen, en ik zal zien wat ik kan doen. Er is al een mail uit naar divineo.

3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu in elkaar gezet, alleen de rechter bumper doet het nog niet, dus nog maar ff uit elkaar halen en opnieuw doen. Voor de rest is hij perfect. Thnx Dynamike en The Bolster

4. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij is alles perfect gegaan.
    Ongeveer een uurtje mee bezig geweest met zu'n tweëen. (rustig aan gedaan)

Ook effe problemen gehad met de accu-pak, maar ik heb een klein beetje van de boven kant van het haakje afgeveild en nu past hij wel goed.

Ik ga nu effe kijken hoe hij speelt en als ik hem goed vin ga ik de accu-pak nog spuiten.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die zwarte heeft dan eentje met grijze pookjes, niet volledig zwart ;). Gisteren al tot stap 2 gekomen in de tuturial van Dynamike :9. *moest werken*

Iig tis echt lachen om te doen, ik denk dat ik me ouwe S controller toch maar eventjes ombouw voor die d-pad en pookjes...Staat beter :cool:. Kunnen die grijze pookjes en d-pad er dan gewoon weer in de S controller worden gezet?

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Maar gebruik voor de D-Pad alleen het bovenste stukje, het onderste deel moet je gewoon laten zitten in de controller waar hij vandaan kwam. Dus het onderste gedeelte van het grijze pookje in de 360 controller laten zitten.

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  7. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel heel raar dat er al 2 kapot zijn, alle doosjes zagen er goed uit en hebben nergens ondergelegen/gevallen :confused:
    Maar iig al bijna iedereen heeft ze binnen :) Alleen nog:

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    got them, denk ik, nog geen tijd gehad om pakje te opene

9. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de pookjes en d-pad van s controller erin gezet, vriend van me die em ook had heeft gewoon grijs, en helemaal zwart ziet er dus veel mooier uit _O_

Heb je van je accu zelf of in de controller beetje afgeschuurd?

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    S Controller? Kan iemand me hierover verlichten? 8)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    gewoon de s controller van de xbox1...

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Check dan ook de tutorial link in mijn sig....

Bolster, je kan weer vinken ;)

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Aarg gek wod van die case mod :9. Twil ook niet lukken hè...hoeveel mm kleiner moet het linker pookje zijn?

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Houdt hem naast de originele! :eek: Gewoon even hoog!

15. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Konden de schroevjes voor de d-pad nog kleiner? Ik heb er 1 die erop moet passen. Al jaren ligt die in een keukenlaatje. Heb je hem een keer nodig ligt die er niet meer.

Voor de rest ben ik klaar, tenminste ik ga niet solderen. Dus daar zoek ik nog een vrijwilliger voor.

16. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook heel binnen gekregen vandaag :D En ook al in elkaar gezet en gesoldeerd. Vette shit! Bedankt dynamike en The Bolster voor het verzenden.

17. Rabasa

Rabasa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG][​IMG]

Nou, hij zit in elkaar. Ging vrij makkelijk. Mede dankzij de duidelijke tutorial _O_ Thanks hiervoor, Dynamike!

en nog een totaal plaatje *)

18. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het van de accu zelf afgehaald, omdat ik dacht dat ik dat makkelijker recht kon maken dan een klein stukje recht uit de controller te snijden.

19. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al in elkaar gezet, ging eigenlijk best makkelijk maar ik moet ook nog solderen O-) De foto's zijn een beetje aan de onscherpe kant :+

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nou ik kreeg het niet voor melkaar. Me broer en vader hebben er 2 uur bijgezeten 8). Maar nu is het rechter pookje niet helemaal goed bijgeschuurd waardoor je als je links stuurt tegen het printplaatje aankomt :mad: Naja de lichtjes enzo werken ook nog niet, heb geen soldeerbout.

Hij is nu wel in mekaar O-)

Deel Deze Pagina