[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Calv1n

    Calv1n BIJNA ZOVER:D

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey even een vraagje word het nog steeds zo veel online gespeelt?
     
  2. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, er word nog heel veel online gespeeld! :thumbs::thumbs:
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    1/3 van de 360 bezitters heeft GOW en de live acounts zijn daar alleen al door met 80% omhoog gegaan. Elke game die Halo2 van de troon stoot blijft heeeel lang online gespeeld worden. :cool:
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Misschien was je die ene avond host en de andere niet ;)
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Aapvader is right...ik heb precies hetzelfde.
    heeft puur met connectie snelheid te maken.
    Ene potje schiet je iedereen 1 voor 1 kapot met 1 shotgun schot en de andere potje schiet je 5 magazijnen leeg voor een tegenstander gedowned is.
     
  6. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    In hoeveel rondes doe je dat?? 19 zeker?? Duurt mij veel te lang:+
     
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik host nooit een game, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. :9

    Nee ik speel vaak met dezelfde mensen en met de zelfde host, je ziet dat het niveau bij iedereen per dag verschilt.

    Op zich is dat wel leuk, dan wint er ook eens iemand anders :+
     
  8. JinKazama

    JinKazama Chunli's shoe-shiner

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand nog een clan zoekt:

    www.final-fight.nl

    we zoeken nog 2 actieve members!
     
  9. ViperMike

    ViperMike Guest

    Als je zelf een game host is het serieus echt te makkelijk. Dan is het niks meer aan want je wint altijd. Met shotgun fights win je altijd. Met slaan win je altijd. Snipen is dan 2x zo makkelijk. En de pistol owned als je host bent, met lag is de pistol geen zak waard.
    Die shotgun is echt TE sterk als je host, maar al is er lag is die shotgun waardeloos. Als host heb je 1 of 2 kogels nodig om iemand te kille. Met wat lag heb je 1 magazijn nodig. Het draait er echt teveel om host in dit spel.
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt ViperMike ik merkte het pas geleden ook. Im won van iedereen dik toen ik host was. Als je een quick match doet schiet je wapen een fractie langzamer (komen langzamer aan). Best kut eigenlijk echt oneerlijk. Al win ik er nog vaak mee het is en blijft kut ze moeten dit echt oplossen.

    als je een quick match doet dan moet ik soms echt een magazijn leegschieten om iemand down te krijgen..
     
  11. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin had ik daar nog niet zo'n last van, toen speelde misschien meer NL'ers Ranked, maar nu tegen Amerikanen is het altijd hetzelfde liedje. Ik schiet de shotgun en een halve seconde later zie ik pas de kogels terug op de muur. In een gunfight is het door de lag onmogelijk te winnen door de lag.

    En zelf hosten heeft geen zin want dan joint niemand...

    Erg irritant:mad: .
     
  12. Spaz0rz

    Spaz0rz Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk dat het bij iedereen wel zo is.. Als ik met alleen maar NL's speel gaat het een stuk beter als ik tegen byv. japanners speel haha...
     
  13. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er al tijden last van maar weet nu eindelijk waar het aan licht. Helemaal k#t! :mad: :lol: Ik mag aannemen dat ze dit heel snel gaan oplossen want anders verkoop ik hem.
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    In andermans game's ga ik altijd voor de sniper. Omdat hier het cover systeem inzit is die sniper echt relax. Ze kome bove het muurtje uit en jij hoeft gwoon je aimer net bove het muurtje te houde, zodra ze erachteruit kome heb je ze al. En ook al loopt iemand dan doen ze vaak nog inzoome en lope ze spr langzaam en heb je hem ook makkelijk headshot. Sniper is het beste wapen als je het mij vraagt.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    OMG GEARS OF WAR

    Echt geweldig net online paar potjes gespeeld. Geweldig HALO 2 gevoel \o/
     
  16. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die host valt mij ook op (aangezien ik nu zelf games host voor die achievement) maar aan de andere kant won ik ook vaak zat als ik gewoon een game joinde (en niet bij de host in het team zat) dus het is zeker niet zo dat je alles en iedereen owned zodra je host bent.
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nouja ik won ook vrij veel in niet-zelf-gehoste matches maar ik merk toch echt dat als je host dat het bij mij veel beter gaat. Volgensmij heb ik amper een potje gespeeld als host en dan verloren hebben of niet boven aan heb gestaan.. Dat na ruim 70x host te zijn geweest. Dit moeten ze echt oplossen.
    Doe is quick match en schiet eens op een muur. Het gaat niet tegelijk. Als je zelf host is het aankomen van de kogel met het schieten zo goed als gelijk.
     
  18. ViperMike

    ViperMike Guest

    Maar dat komt omdat al die hosts dan spr dom zijn. Meestal zijn het van die shotgun hoere, aangezien shotgun makkelijk is om van te winne. En als ik met rovak op split screen zit winne wij ook 9 van de 10 keer al zitte wij in het zelfde team, zelfs tege de host.
    En ik host nooit een game, want dan is het zo saai. Als je host is het serieus te makkelijk.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Die host advantage is echt makkelijk te verhelpen volgens mij. Als de game nou de gemiddelde ping van iedere speler uitrekend, en dat als vertraging aan de host geeft is het probleem opgelost. Als ik bijvoorbeeld host en Jantje heeft een ping van 30 en Pietje van 50, dan duurt het bij mij 40 ms voordat ik schiet nadat ik de rechter trekker los gelaten heb. Dan is dat hele host gebeuren verleden tijd :)
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Gears of War
    Net 2 uur lang zoveel maps gedaan met Nederlanders echt zo bruut ^O^ _O_
     

Deel Deze Pagina