[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hem eigenlijk nog mat lakken zodat ze er hetzelfde uit zien, maar nice hoor :)

2. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat was mijn laatste bericht ook :)

3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Nope ga ik niet doen vindt hem zo mooier ;) Nu ook al batterypack en headset gedaan :D

4. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al iets gehoort van die winkel? Want zit hier nog steeds met een kapotte controller :9

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Yooww...dudes.

First of all...great pics allemaal :D
    Ziet eruit dat de zwarte controllers goed staan bij al die zwarte gear ;)

Zo te horen gaat het modden bij de meeste van jullie wel goed. Maar zijn er ook nog wat mensjes met probleempjes met de montage. Als je een probleem hebt met de controller (bijvoorbeeld dat hij niet goed sluit), probeer dan te achterhalen waar het probleem ligt. Kijk waar hij niet goed sluit. Wees iig niet bang om hem weer open te maken en het te bekijken. Als je maar oppast dat je de schroefjes niet dol draait. Een tip bij het dichtschroeven is niet keihard te schroeven als de controller niet helemaal sluit, maar gewoon met een hand de controller goed dicht te knijpen, en dan de schroef erin schroeven met je andere hand, en dan gewoon stoppen als je weerstand voelt. Als je er gewoon niet uit komt, voeg me dan gewoon toe op msn. In de meeste gevallen is het via dit medium altijd goed gekomen.

Wat betreft de 2 kapotte controllers (kaasbever en Red Dagger). Ik heb er net nog een mail uitgedaan, met jullie pics. Ik verwacht niet dat ze in het weekend gaan antwoorden. Het wordt even geduld hebben.

Dat xboxmaster precies de verkeerd om kleurencombo heeft gekregen is echt heeel erg raar, want ze hadden hier zelf nog een verificatiemail voor gestuurd, om te zorgen dat dit niet fout ging. Dit heb ik uiteraard ook in die mail gezet. Als ik antwoord heb weten jullie het allemaal als eerste.

Thanks voor jullie geduld.

Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  6. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owke thanks alvast

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    ik heb iemand gevonden die kan solderen en alles in elkaar kan zetten _O_
    dus ook ik hem binnenkort en UBER controller :)

8. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds geen nieuws :confused: als zo zo goed en groot bedrijf zijn reageren ze ook wel deze dagen toch :9

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik vind het echt kut voor jullie dudes. Maybe dat ze dicht zijn in kerst ofzo, want ze reageren echt niet :confused: Ik blijf het proberen. Als ik in 2007 nog niets heb ga ik wel bellen ofzo :9

10. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog niets gehoord van het mijne :confused: ook al goeie 2/3 weken geleden zelf besteld ... rare mensen daar :)

Ik denk dat het te maken heeft met kerst ;)

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarde XBW leden :cool:

Ik zag net een briefje van de post liggen dat ze gister hebben geprobeert een pakketje af te leveren.

Dit moet mijn full 360 case zijn. Dus dan is dit ook goed gekomen

dynamike bedankt

Ja het was the case, heb hem nu binnen en zit er goed uit :)

foto'tje:

Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  12. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die remote control heb je dat gespoten of heb je dat omhulsel gekocht bij divineo?? Kunnen er ook leds in??

Klopt het trouwens dat de site van divineo het niet doet?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Bij mij doet de site het ook niet :)

Morgen ga ik naar de vriend waarmee ik alles in elkaar ga zette dus de foto's post ik snel :)

14. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Gespoten :9 en je kan er andere ledjes in oden maar dan moet je de originele vervangen ;) Wat blijkbaar heel moeilijk is :'-(

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem ook ga spuiten:9 vind het wel mooi:+

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Was nog best pittig dat in elkaar zetten. En die triggers...omg zeg.
    Maar goed alleen de back button doet het niet, we konden de lichtjes ook niet vinden, zitten die in de knopjes ofzow?
    Ik moet alleen nog ff de pack spuiten. Ow en nog wat.

Waar moet je schuren als de de play and charge kit erin wil hebben aangezien dees idd net niet pas?

Wel de originele guide, was best simpel. Hier zijn de pics, 1 met flits en de ander zonder:

Foto's zijn btw ff snel genomen maar dat zie je wel :)

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Vette pics iedereen :thumbs:

Bedoel je dat de back button het niet doet, of dat het lampje het niet doet? En bedoel je dat je de ledjes niet ziet? Dat zijn namelijk SMD leds. de kleine gelige dingetjes op de printplaat. In mijn tutorial zie je ze duidelijk zitten en zie je ook hoe je het draadje moet solderen om het lichtje onder de back button weer te laten functioneren. Hier:

Volgensmij had Atmaxar het over iets schuren op de batterypack. PM hem even daarover, of lees de thread nog even door. Ik weet het niet meer.

-----------------

Ik heb EINDELIJK bericht terug van divineo. Ze vragen de gedupeerden om de controller terug te sturen. Alleen geven ze geen adres. In mijn mail terug vraag ik dit adres en hoe ze het plannen te doen met de verzendkosten. Dan weten jullie dat alvast :)

Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Overheen gelezen dus, geweldig. Naja alle knoppies doen het dus die back button komt nog wel :mad: .

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    @mike: Yeah, alles wordt dus opgelost? :)

20. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb als je de batterypack in handen hebt tussen de knop en het palletje in geschuurt tegen het palletje aan. Hoop dat dit het duidelijker maakt.

Deel Deze Pagina