Yooww...dudes.
First of all...great pics allemaal
Ziet eruit dat de zwarte controllers goed staan bij al die zwarte gear
Zo te horen gaat het modden bij de meeste van jullie wel goed. Maar zijn er ook nog wat mensjes met probleempjes met de montage. Als je een probleem hebt met de controller (bijvoorbeeld dat hij niet goed sluit), probeer dan te achterhalen waar het probleem ligt. Kijk waar hij niet goed sluit. Wees iig niet bang om hem weer open te maken en het te bekijken. Als je maar oppast dat je de schroefjes niet dol draait. Een tip bij het dichtschroeven is niet keihard te schroeven als de controller niet helemaal sluit, maar gewoon met een hand de controller goed dicht te knijpen, en dan de schroef erin schroeven met je andere hand, en dan gewoon stoppen als je weerstand voelt. Als je er gewoon niet uit komt, voeg me dan gewoon toe op msn. In de meeste gevallen is het via dit medium altijd goed gekomen.
Wat betreft de 2 kapotte controllers (kaasbever en Red Dagger). Ik heb er net nog een mail uitgedaan, met jullie pics. Ik verwacht niet dat ze in het weekend gaan antwoorden. Het wordt even geduld hebben.
Dat xboxmaster precies de verkeerd om kleurencombo heeft gekregen is echt heeel erg raar, want ze hadden hier zelf nog een verificatiemail voor gestuurd, om te zorgen dat dit niet fout ging. Dit heb ik uiteraard ook in die mail gezet. Als ik antwoord heb weten jullie het allemaal als eerste.
Thanks voor jullie geduld.
Laatst bewerkt: 23 dec 2006