Dat die wedstrijden straks allemaal maar gespeeld zijn... Qua niveau liggen we volgens mij wel allemaal een beetje in de buurt, dus zie ik die Competitie ook wel erg spannend worden!
voor de 191482083x iemand die zin heeft in een potje? volgens mij gaat het hier echt alleen maar tussen ik, pine, wouter en fraggy bart toch?
ghostface - basovich 1 - 0 wat een kut pot !!!! en ik wordt ook helemaal schijtziek van dat inter milan!
ja alleen die kans van adriano, alleen ik liet mijn keeper gewoon goed uitkomen, niks mis mee..verneukte gewoon mijn kansen door veelste zachte schoten!
1. Waarom ontlopen als ik waarschinlijk al door ben? 2. Als ik op de computer ben of mijn vrienden spelen kan ik niet antwoorden. We hebben het al afgesproken maar wilde het alsnog ff kwijt, want ik ga egt niet iemand ontlopen.
het is ook geen beschuldiging van hem dat je hem ontloopt... het leek alleen maar zo, niet alles zo serieus nemen...
ik schrijf me uit, geen tijd, geen zin. moet vandaag de godganse dag werken, heb nu ff pauze.. sorry. alle wedstrijden die ik nog moet spelen worden veranderd in een 0 - 3 overwinning voor de tegenstander.
Zo vandaag dan eindelijke de start van de competitie...en dacht ergens gelezen te hebben dat Freakyoliver een site heeft gemaakt etc. ben beniewd hoe dat eruit ziet.
Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien ! In elk geval mijn felicitaties aan de mensen die door zijn... En Suc6 straks met het verloop van de competitie.
de mensen die de competitie gaan spelen de organisators: FreakyOliver BE speelt met barcelona: is in orde Mystery X NL speelt met lyon: is in orde Poule 1 Killingsupreme speelt Inter milan: is in orde fcdanny speelt met chelsea: is in orde Poule 2 Moonwalker NL speelt met AC milan: is in orde joostnl1337 speelt met inter milan: moet van team veranderen Poule 3 Bardogan speelt met arsenal: moet van team veranderen Abdelilah speelt met arsenal: is in orde de verliezende poule Pine NL speelt met manchester united: is in orde Ghostface NL speelt met barcelona: moet van team veranderen joostnl1337, Bardogan en Ghostface NL moeten van team veranderen. deze teams mogen ze NIET nemen: barcelona lyon Inter milan chelsea AC milan arsenal man united