1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarom kijk ik alleen nog maar Digitale TV met de Samsung HD-decoder.
    Het analoge signaal gebruik ik alleen voor PIP.
     
  2. remontjuh

    remontjuh Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb thuis een DiBoss 66 cm lcd televisie, LT-26H5LFH hangen en het beeld is er mooi op, al zeg ik het zelf...Hij kosste me €799,- DiBoss is dus zeker het overwegen waard. Zijn in meerdere formaten te krijgen. Ik heb hem bij de volgende winkel gehaald http://www.audiocontrolshop.nl

    Ze hebben ook een showroom en het is zeker de moeite waard op eens langs te gaan..

    Het is niet als "echte" reclame bedoeld maar als Tip!
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk goed uit waar je hem koopt.
    Bij de Media Markt en de Harense Smid is die TV al gauw €700 euro duurder dan waar ik hem weg heb.
    Ik heb hem bij www.store.nl weg voor maar €1399, een koopje of niet :)
    Store.nl is een webwinkel die hier vak bij z'n opslag heeft dus we hebben hem opgehaalt.
     
  4. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was afgelopen dinsdag in MM Alkmaar en daar staat de 42pv45 voor 1399,- verkoop. Het is algemeen bekend dat de prijzen per mediamarkt nogal verschillen. Ik zie net op de site van store, dat je de pv60 bedoelt, de prijzen van dat scherm wisselen idd nogal heftig, bij de een zie je hem voor 1400 en de ander verkoopt hem voor 2000.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  5. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest

    Heb van de week de Samsung LE32S71B binnengekregen, en ben er zeker dik tevreden mee. Ik had hiervoor een gewone 32" 100hz breedbeeld, maar het verschil met de 360 erop aangesloten is behoorlijk zichtbaar. Gewoon TV ziet er wel minder uit als op me vorige TV, maar dat zal wel beter zijn zodra ik digitale Tv heb.

    Ik zou alleen willen vragen hoe andere mensen met dezelfde tv alles hebben ingesteld om het optimale beeld te krijgen met de X360.
    Contrast ...
    Helderheid ...
    Scherpte ...
    Kleur ...

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2006
  6. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik heb overgeschakeld naar 50 hz maar dat heeft geen zin. Nog steeds vervagen de spelers als de bal snel horizontaal over het beeld beweegt. Bij verticale ballen (van boven naar bendeden en vice versa heb ik geen problemen, dan blijft het beeld scherp).
     
  7. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de instellingen moet je even in de TV instel thread kijken.. ik heb daar ook mijn (Huidige) instellingen gepost:)
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Je moet filters uitzetten. De samsungsmodellen hebben een dusdandige snelheid dat beeld perfect moet zijn, zonder ghosting. Je hebt immers nooit meer dan 60 beelden per seconde op je TV.

    Wat wel kan is: via scart een lichte blur, door deïnterlacing. Zelfs de oudere samsungmodellen (2 jaar geleden) hadden geen ghosting.
     
  9. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen samsung maar een panasonic. De TX-32LX60F. Ik heb nergens een optie gevonden om filters uit te zetten. Maar ik ga straks even kijken of de winkel open is, ga ik het daar even vragen.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Goed Idee !!
    In de meeste plaatsen in het vandaag Koopzondag.

    Je kan natuurlijk ook altijd even met de helpdesk van Panasonic bellen.

    Informatie voor consumenten:

    Panasonic Info-Centre:
    Telefonische bereikbaarheid:
    maandag t/m vrijdag
    08.30 tot 17.00 uur
    tel.: 073-6402802

    Verschillen kunnen behoorlijk groot zijn.
    In September heb ik een Samsnung LE32R71B gekocht.

    MM Hengelo was die € 1189
    MM Amsterdam Arena kost die zelf € 1499

    It's Almelo maakte zelfs reclame van €1899 nu voor € 1499
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    He even een vraagje ik ga toch maar eenhd tv kopen wou eerst een beeldscherm maar ga toch maar voor een tv. Vooral om hd op te kunnen met mijn 360. Heb nu deze twee op het oog allebij zo´n 600 euro.
    De samsung le-26r32 http://www.block.nl/pls/egbsb/block...tnr=55802&xi_from=TREE&xi_order=MERK&xi_van=1
    of
    De philips 26pf3321 http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=328519&cks=ASS&assoc=65B3D214-BAE6-410C-9075-06518B1B62A5

    En is die samsung niett de tv die in al die winkels staat waar je de 360 op kan testen
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel veschill tussen de 42PV45 en de 42PV60E.
    Contrast ratio van de 42PV45 is 8000:1 en van de 42PV60E is 10000:1 :)

    Maar maakt dat nou zo veel verschil uit?
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje: Ik wil misschien een Samsung Syncmaster 931C kopen. Ik heb een digitale ontvanger, kan deze hier gewoon op aangesloten worden? En welke kabels heb ik nodig om de Xbox 360 hierop aan te sluiten? Ik kan niet echt goed vinden of het nou een pc-scherm of een tv is..
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die monitor zit alleen maar VGA en DVI-D :)
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de LE26R51B.
     
  16. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0

    Yo Melbuuln bedankt voor de info over die helpdesk. Daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Ik was vandaag naar de winkel gegaan waar ik hem had gekocht (de Harense Smid) maar die was helaas dicht. Aangezien ik mijn 360 wel had meegenomen om ze te laten zien wat het probleem was ben ik maar ff naar de Scheer en Foppen gegaan en gevraagd of ik een paar LCD's mocht testen. Ik pakte een andere Panasonic, een Samsung en een Sony maar allemaal hadden ze na-ijl effecten (al leek het wel minder dan op mijn TV). Maar kon daar natuurlijk ook niet gaan kloten met de instellingen haha.

    Woensdag maar ff bellen met de helpdesk en eventueel opnieuw naar de winkel. Jammer dat ik woensdag tot vrijdag moet werken maar ik moet maar even een gaatje vinden.
     
  17. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Je tv signaal is wss gewoon analoog en dvd is digitaal, je tv is LCD en kan beter met digitaal signaal overweg en je oude CRT kan weer beter met analoog signaal overweg
     
  18. super vinkie

    super vinkie Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat verwarring gezaaid met die quote. Ik zit te kijken naar de Samsung PS 42P7H en niet de Panasonic (ook al zijn dat volgens menig site de beste plasma's) ik vind ze niet zo mooi en het oog wil ook wat.

    Maar blijft de vraag of iemand al een Samsung plasma heeft hier en zo ja wat die er van vindt (ik heb al op kieskeurig gekeken, maar ik vertrouw jullie mening een stuk meer)
     
  19. champ

    champ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  20. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk en dat is nou het leuke als je in deze branche werkt. De technische gegevens die je onder andere kunt vinden op de duitse site van panasonic, doen vermoeden dat de pv45 minder is dan de pv60. Dit wordt zo gedaan zodat er nog een selling-up verhaal is naar de pv60 toe, anders komen ze daar nooit meer vanaf, vanwege de meerprijs. Je ziet onder andere bij de pv45 staan dat er een Progressive G9 panel inzit, dat G9 paneel heeft bepaalde kenmerken, waaronder:3072 schaduwgradaties, max 29miljard kleuren, contrast 10.000:1 en nog wel een aantal kenmerken. Afgezien daarvan wist panasonic nederland dit ook te bevestigen toen de vertegenwoordiger doorhad dat ik mijn huiswerk gedaan had. Dus de pv60 heeft een zwarte rand, de pv45 is compleet zilver, verder gelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina