Mace of Unending Life zit nu op de 912+ healing maarja niet dat ik er veel nu aan heb de hele guild is eraan eigenlijk :/ Guildmaster weg veel officers weg omdat we de laatste tijd geen raids meer kregen
Gnome > all Ze worden niet saai, gear ziet er leuk uit, escape artist, meer mana en ivul smiles Nog steets vind ik het niet jammer dat ik een dwrf hunter en een gnome lock heb
Mijn Lieve Warlock. Helaas niet meer mijn bezit maar mag er vaak op spelen van nieuwe eigenaar \o/ . Best pimpie. Im BC maar eens een bloodelf lock maken. Die ownen nog harder .
sorry om te zeggen, maar wat krijg ik een spontane medelijden met de mensen die met jou in een groep komen te zitten binnekort :
En ik moet daaraan toevoegen dat het toch ook helemaal niet leuk is om een level 60 te krijgen terwijl je zelf nooit verder dan level 30 bent gekomen. Ik vond het levelen eeweldig en al helemaal toen ik eindelijk level 60 was.
Inderdaad.. Het ene deel van het spel is een character tot lvl 60 te lvl'en, andere deel is raiden/pvp'en als je eenmaal 60 bent. Je hebt nu als het ware de helft van het spel over geslagen .
wat jullie zeggen klopt 100%! alleen ik speel er alleen BG mee, en af en toe raiden... ik heb zelf ook eeen lvl 28 Rogue dus weet wel hoe het werkt: Stealth, coldblood, ambush, vanish, sab, * load cold blood* blind, cold blood, stealth, ambush zooo chilll s een rogue!
heb maar geen medeleiden met de mensen in mijn raid.. ik sta op BG steeds IN de top 10... soms 1e, soms 10e maar meestal 4e ofzo ahah hier is ie trouwens: en mijn lvl 26 je (nu overigens lvl 28...)