[Helpthread]Rainbow Six Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 27 nov 2006.

1. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je net zo goed in zelfde tijd 5 potjes team survival spelen.

2. forza11

forza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar je van houdt denk ik. Ik vind sharpshooter wat leuker, ben zelf niet zo goed dus bij survival ben ik meer aan het observen dan zelf te spelen... :)

3. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    ik weet ff niet wat ik moet doen in het enerlaatste lvl van "the dam"
    Ik moet irena killen en die zit in een soort loods op de 1e etage achter kogelvrij glas (ik zie haar staan met een pistol)
    Op de begane grond moet ik een computer hacken. Als ik dit doe, wordt het ff druk met terrorists. Maar direct daarna krijg ik dat irena gevlucht is. Wat ik ook probeer, ik krijg haar niet te pakken.

Wat moet ik doen of is er een bepaalde volgorde ofzo?

4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Als je beneden alle terroristen hebt gedood, ga je in je uppie naar boven. Je maten geven ook aan dat je even alleen verder moet. Dan kom je bij een stalen deur. Je maat die de computer beneden aan het hacken is doet die deur voor je open. Als die deur geopened is zorg je dat je maten weer bij je zijn. Ga naar binnen en dood irena. Succes ermee!

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    wel pas naar boven gaan als je daar de opdracht voor krijgt......

6. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    thx guys. tips hebben geholpen..

Nu op weg naar de top of the dam en volgens mij is daarna de single player mode klaar.......

7. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast in het laatste level met die dam. Op een gegeven moment moet je helemaal beneden een computer hacken en dan stormen er opeens tientallen terroristen op je af. En na een tijdje staat er bij mij steeds: "you have failed to open the floodgates in time". Kan iemand mij vertellen wat ik daar moet doen? :)

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Laat 1 van je teammaten die computer hacken. Als dat gebeurt zie je als eerste in de verte die grote rolluik / deur, waar tientallen terroristen uitkomen. Probeer met een goede scope er alvast een stuk of 5 te vermoorden. Na ongeveer 5 seconden gaat de grote rolluik / deur achter je in die hoek open. Daar komen terroristen uit. Vermoord ze en ga door met het vermoorden van de terroristen in de verte die inmiddels een stuk dichter bij zijn gekomen. Zorg dat je mannetje die de computer aan het hacken is niet dood gaat, en zorg dat je alle terrositen op tijd dood hebt. Succes!

9. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, bedankt voor je snelle antwoord! Ik zal het proberen. :thumbs:

Edit: Het is gelukt gisteren, ik heb de single-player uitgespeeld. Nu nog op realistic. ;)

Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  10. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    dat realistic is een aardige kluif , ben er nu mee bezig en het is niet makkelijk

11. killernl2

killernl2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom niet verder in singelplayer

hallo wie kan mij helpen.
    ik zit in een level van rainbowsix vegas waar je een computer moet hacken.
    als ik dat doe en de vijanden heb neer geknalt.Later in het spel word mij opdracht gegeven om weer naar die computer te gaan. dat doe ik maar als ik dan daar bij die computer kom gebeurt er niks.(WAT MOET IK DOEN)))))HELP MIJ...:mad:

12. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Welk level? Ik vind je 'uitleg' erg onduidelijk. Misschien kan je de situatie beter beschreven, er zijn namelijk meerdere computers die gehackt moeten worden. En er zijn ook wel meer levels, waar vijanden moeten worden neer geknalt. Ik kan hier op dit moment nog niets mee...

13. smokehaze

smokehaze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ken je ook xp halen in de splitscreen mode

14. NEO_X

NEO_X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je face scan mijn camera is aangesloten en werkt ook maar zie nergens een optie

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nu een klein probleem.

Ik ben nu begonnen met story mode op realistic uit te spelen en ik was bij het stuk dat je in een val word gezet en dat je alleen overblijft met een pistool in mexico. Ik deed gisteren dus load last checkpoint en toen was hij ineens overgesprongen naar Normal (want het vizier werd rood bij zicht op terroristen). En moet ik nu dus even opnieuw beginnen? En hoe kan ik voorkomen dat hij overspringt van realistic naar normal? Want anders haal ik die achievement niet als hij overspringt.

Hoop hier meer uitleg over te krijgen. Wel alvast bedankt.

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Schijnt een bug in de game te zijn...

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb zelf ook een vraagje.

Hoe kan ik een 16 players match hosten, terwijl ik maximaal het aantal spelers op 14 kan zetten ?

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Je moet er een Dedicated Server van maken. Zelf kun je dan niet meespelen, maar dan is het wel mogelijk om een match voor 16 players te hosten.

19. AgentSmith

AgentSmith Guest

En hoe maak ik er een Dedicated Server van ?:x

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Gewoon als je een Match wilt createn ''Dedicated Server'' op ''Yes'' zetten. Zelf een beetje zoeken mag ook wel, hoor.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007

Deel Deze Pagina