Had ik gisteren ook maar dat ligt gewoon aan een van beiden connecties volgens mij. Mijn medespeler zijn broertje zat te downloaden \o/
uhm ja ik moet vanaf midden act 3 nog alles op insane. Moet voor de rest ook nog een aantal dom achievements halen. Morgen dan ff co-op-en? Heb je al toegevoegd. Ik heb helaas geen headset... wel iets minder leuk maar ik kan je wel horen En ik wil btw niet te snel door de levels heen lopen ik zoek namelijk ook mijn laatste COG tag
Met Co-Op vond ik hem wel redelijk te doen! Ik vind die stukken dat je moet splitsen in act 3 en 4 pittiger als raam!
Iemand zin om mij te helpen met RAAM op Insane te killen? Mij maakt Torque Bow of Sniper niet zoveel uit, ben wel wat beter met Sniper tough.
Aan wie lag dat? Daarna heb ik het in mijn eentje op insane gedaan dat is echt 10x makkelijkerer. Ik haalde het dus ook in een keer. Zo irritant die opsplitsingen als de ander dood gaat kan jij ook weer opnieuw beginnen.
Iemand zin in het middelste stukje van Act 5 op Insane? Ongeveer dat stukje vanaf de Berserker tot Raam. Edit: Tót Raam hé, want die heb ik al op Insane verslagen! YAY! En dan wel iemand die het ook wil afmaken, en niet halverwege stopt!
Ik wil opzich wel maar ik wil eerst Act 4 even helmaal op insane halen anders lig ik weer helemaal uit het verhaal Dus eigenlijk wil ik nu nog niet act 5 insane.