TDU club voor muscle cars

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ninja-Frog, 24 dec 2006.

1. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb net even een club opgericht voor Test Drive Unlimited. Ik heb hem aangemaakt voor American Muscle Cars only, zoals de Camaro, oude Mustang, enz.

Het is niet bedoeld voor hardcore racers om tegen andere clubs te racen, maar om gewoon samen te cruisen met de auto's. Als je interesse hebt, zeg het dan even hier, of Pm me.

2. closerMpower

closerMpower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ninja-Frog , ik weet niet hoe deze Forum werkt dus ik vraag het maar aan de 1e en de beste
    weet ge toevallig niet iemand of gij zelf hoe dat ik met een motto rijd in TDU , ze zeggen dat ik eerst alle carschops moet ontdekken maar ben er “bijna” zeker van dat ik dat heb gedaan , kan het zijn dat deze pas open gaan in een hoger level daaaaag

3. closerMpower

closerMpower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje (+hoe kan ik je vinden op TDU)

Hey ninja-Frog , ik weet niet hoe deze Forum werkt dus ik vraag het maar aan de 1e en de beste
    weet ge toevallig niet iemand of gij zelf hoe dat ik met een motto rijd in TDU , ze zeggen dat ik eerst alle carschops moet ontdekken maar ben er “bijna” zeker van dat ik dat heb gedaan , kan het zijn dat deze pas open gaan in een hoger level daaaaag

4. Nexhil

Nexhil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien iets voor eikelbyte N-F?

5. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, misschien wel. Weet alleen niet hoeveel animo er voor is, hier is er ook bar weinig interesse voor. ;)

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    das een goed idee. Ikzelf heb het al eens geprobeert om een Muscle car groep op te zetten, maar dat is helaas door te weinig animo nooit uitgepakt, call me in. Ben een fan van muscle cars ;)

7. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik zal je vandaag ff een invite sturen. :D

Deel Deze Pagina