[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    PMetje naar MrX zou ik zeggen :thumbs:
    Of je zoekt ff contact e-mailadres van Epic.

    *Al lijkt iemand expres lag geven wel een beetje wreed :+
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan dan wel wreed zijn, je lost er wel een groot probleem mee op. O-)
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Word helemaal ingemaakt online haha, moeilijk om een kill te maken, echt vol de trekker overhalen
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    oeh jeah bijna evenveel kills als de rondes die ik gespeeld heb

    2400 kills en 2404 rondes gespeeld. Al die noob potjes van het begin bijna allmeaal ingehaald :)
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zo goeiemorgen, heb je tussendoor ook nog geslapen? ;)

    Ik snap niet dat er bij Ranked geen soort matchmaking is zoals bij Halo 2. Iedereen zit alsmaar teams te maken. Zit je bij COG, word je weer verzocht om naar Locust te gaan. Echt irri, want je krijgt zo heel vaak onevenwichtige teams. De ene partij maakt dan de andere finaal in. Ik zit altijd bij de verliezende partij, heb nu pas de achievement Around the World
     
  6. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind het zo slecht dat je niet met split-screen ranked match kan doen. Als ik split-screen doe win ik 10x zoveel. Daarom speel ik bijna of nooit rankd match, is altijd lag en iedereen is daar veels te serieus.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Te serieus zeker. Ik word regelmatig uitgescholden dat ik het weer niet goed doe in andermans ogen. Speel alleen maar Ranked omdat je statistieken dan worden bijgehouden. Misschien dat ik in 2009 een achievement unlockt voor 100 kills via headshot, pijl en boog etc. Alleen 100 chainsaw kills zal in 2007 wel lukken ;) Player match is wel leuker jah, meer ontspannen en het niveau ligt een tikkie lager volgens mij. Met player match maak ik iig meer kills dan in Ranked
     
  8. _Michael_

    _Michael_ Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm,

    ik heb nu GoW bijna uitgespeeld ,ben nu bij de RAAM baas..hoezo irritant =(

    maar goed, gaat het even niet over,
    zat vanmiddag met een maatje van me,wilde even Co-Op gaan doen, split screen,en samen rond lopen en knallen, (net als Splinter Cell 3 op de Xbox 1)
    maar nu deden ze moeilijk over een gamertag, die je moest aanmaken..
    ik had een 2de erbij aangemaakt.. maar toen werkte het nog niet..

    hm kan iemand me helpen alsjeblieft?
    hoor het graag,

    bijvoorbaad, dankjullie.

    Mvg Michael :thumbs:
     
  9. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik denk dat ik ook binnekort maar eens ranked match ga spelen. Alleen vind GoW al saai worde, steeds hetzelfde. De ronde begint en je moet zo snel mogelijk bij de wapes zijn. Dan is het nog een kwestie van bij elkaar blijve en iedereen kille.
     
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de GoW multiplayer echt zo ontzettend tegenvallen! Vat me niet verkeerd op. Qua multiplayer zit de game goed in elkaar met vette maps en een sterke balans in wapens, maar dit alles vervalt in het niets vanwege de constante Lag die ik ervaar. Met bijna ieder potje dat ik speel einigd het gevegd in een shotgun fight en moet maar hopen dat ik kan voorspellen hoe lang het duurt voordat de kogels inslaan en waar, vanwege alle lag.

    Op deze manier is er geen hol meer aan. :mad:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    100 chainsaw kills is er niet. =(
    Maar ik vind het zo jammer dat je niet zoals in Saints Row een lobby aan kan maken waar je vrienden kunt uitnodigingen om zo ranked matches te spelen..
     
  12. _Michael_

    _Michael_ Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    niemand?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    In principe zou hij gewoon moeten werken hoor.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    echt iets raars met die stats

    ik had gisteren 5 curbstomps in een potje, en toen ik bij mijn stats keek, stond dat ik er maar 3 had??

    wel hoor
    It's a Massacre 10
    Kill 100 enemies in ranked matches with the Chainsaw
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  15. ViperMike

    ViperMike Guest

    Waarom denk je dat ik nooit een shotgun pak, het is alleenmaar hope dat je raakt. En bijna niemand weet volges mij wat lag inhoud, sins halo2 denkt iedereen dat je recht op het mannetje moet schieten. Ik schiet altijd voor het poppetje als ze lopen, win ik meestal met shotgun fights. Maar ik vind shotgun een zwak wapen, ik gebruik hem alleenmaar in nederlandse games.
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt wel:

    Chainsaw
    Torc-Bow
    Grenade Tag
    Hammer of Dawn
    Sniper
    Executions
    Headshots
    Curb stomp
    Revives
    Pistol

    Ik heb ze allemaal op de hammer of dawn na. Bout wapen.
     
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik denk dat ik die sniper kills en headshots als eerst heb, ik geburik niet veel anders.
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik vind die van grenade tags eigenlijk het makkelijkst, maar het kan best lang duren (als je mazzel hebt 1 of 2 per ronde).

    Maar dan wordt je zo gehaat :mad: "You f'ing tagger!" "He only wins with nades, that m'f'ing b*tch" enzo :9.
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja, taggen is ook zielig. Het is gewoon een kwestie van iemand achterna rennen en op B te drukken. Mensen die al1maar tagge zijn zielig.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Zo, ik ga vanavond weer eens ff wat MP potjes spelen :)
     

Deel Deze Pagina