Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar als je hem op zijn zwaarst zet met een BC game, of pc dan gaat hij vaag doen
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Als je stuur niet in het midden staat moet je even maximaal naar links en weer maximaal naar rechts sturen. Dan configureer je het stuur handmatig ;)

    Net kwam trouwens m'n pa beneden met een doos met JP erop voor onder de kerstboom. Ik heb de doos van de Logitech DriveFX wel eens vaker gezien, dus ik weet waar ik morgen mee zit te gamen :cool:
     
  3. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe hijs ong.30 bij 30 cm ofzo.
     
  4. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vrijdag ook het MS Wheel \o/

    Heeft TDU al FF ondersteuning ?
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, alleen rumble heb ik gehoord...

    Edit: Zijn er eigenlijk al drivers voor de DriveFX voor de PC? Heb nu met FF spellen helemaal geen rumble, FF of wat...
    Ik moet trouwens wel zeggen dat dit stuur echt geweldig in de hand ligt! Voelt ook lekker stevig aan als hij gemonteerd is en er zit nouwelijks speling op de as (maar een Milimeter ofzo). Knoppen drukken ook lekker makkelijk en de behuizing is ook nog eens lekker klein!
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het MS wheel nu ook.. werkt echt heel goed met PGR3, met Test Drive vond ik het echt waardeloos en NFS Carbon was ook niet echt vet met stuur..

    met PGR3 is het wel echt een feest :)
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb jij het stuur gemonteerd benny?
     
  8. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze denk ik aanschaffen in maart in combinatie met Forza2 :)
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop (en verwacht ook wel een beetje) dat er dan een pack uit komt :)
     
  10. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    weet het wel zeker :9
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Zo, vanmiddag het Logitech stuur met kerst gekregen :D

    Mijn eerste bevindingen met PGR3:

    Het stuur voelt goed aan. Lekkere grip en de druktoetsen zijn fijn. Pedalen zijn precies hetzelfde als de Driving Force (niet de Pro) en die kunnen er mee door. Force Feedback is vrij zwak. Van tegensturen is niet echt spraken. Maar het raced lekker.

    Ik heb een andere camerastandpunt moeten kiezen omdat 3rd person niet echt werkt met een stuur. Ik twijfel tussen bumper-view of de cockpit. Ik ga denk ik voor bumper omdat het geluid dan beter klinkt :+ Op de PS2 gebruikte ik altijd 'dak-view' (op het dak of - zoals bij de F1 - boven de helm van de coureur)

    Maargoed, prijs/kwaliteit is goed. Het zal een leuke speelervaring geven. Over een aantal dagen heb ik een toernooi met PGR3. Iedereen die Live heeft kan meekijken! Ik doe lekker mee met stuur :+ Snelheid zal tegen die tijd wel snor zitten hoop ik.

    Enige minpunt is de headset. Ik moet hem mijlenver van mijn mond doen omdat ik anders echt veelste hard klink. Ook kunnen andere mij horen terwijl hij op mute staat.
     
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een los tafeltje.. ik maak nog wel ff een foto morgen ofzo
     
  13. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het stuur dus nergens op monteren helaas, ik moet nu echt een monitor hebben ofzo voor op mijn bureau...
     
  14. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem een beetje aan de dure kant. Is het misschien ook wel waard, kan nu alleen wel wat beters gebruiken.
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, Ik vind die Logitech persoonlijk niet heel duur, €90,-. Maar ik had dan ook de mazzel dat ik er 1 die nauwelijks gebruikt was voor €50,- mee te kunnen nemen 2e hands.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Zo :9 Daarnet een 2de tijd van Europa gereden met een PGR3 Tourney. Met de snelheid zit het wel goed \o/
     
  17. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Daar past het MS stuur niet op. Geen goede keus dus.
     
  19. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier maar effe en ebay natuurlijk *)
     
  20. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergisteren bij MM de MS gekocht en aangesloten op m'n Playseat :) Forza 1 is leuk om te spelen, maar stelt niet zoveel meer voor ivm het missen van de force feedback (je voelt weinig). PGR3 is te gek, alleen vind ik persoonlijk dit spel iets te arcade achtig. Nu maar wachten op de release van Forza 2 :)

    Uiteraard is ie niet te vergelijken met m'n G25 en vind ik persoonlijk de DFP voor de PS2 wat mooier afgewerkt e.d., maar dat zie je ook terug in de prijs.

    Kom trouwens niet echt een probleem tegen met de montage op de Playseat. De stuur zit goed vast. Ik moet alleen nog de pendalen wat beter vast maken, maar dat moest ook met m'n DFP. Stuur zelf zit vast genoeg om geen problemen te geven tijden het spelen.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina