Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik blijf maar constant de Error 51330 krijgen. Niks doet het meer. Hij blijft constant maar zeggen dat ik een internetverbinding moet instellen, terwijl ik dit al gedaan heb. Hebben anderen dit ook?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    tja, dan moet je maar een Wii van een latere lichting hebben :+

Ik heb hem trouwens vlak na de kerst, aangezien ze er net 1 tekort hadden, deze week.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het inmiddels op mijn beide Wii's geprobeerd en beide blijven Error 51330 aangeven. Hebben anderen het ook dat het weerkanaal, de browser en de shop niet te bereiken zijn?

Edit: heb het gefixed. :) Nuttige bijdrage Modder-Eter.

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ja nu willen we ook weten wat er mis was :+

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik had geloof ik gelezen dat sommige onderdelen nog niet klaar waren, maar dat deze in januari wel beschikbaar zijn, dat ging over weerkanaal en de shop dacht ik.

6. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga eerst uit van je eigen mening ??? Dus ga eerst zelf kijken wat je er van vindt !!

Ik heb btw nog geen ubisoft game voor mijn wii, geldgebrek 8) . Wel al nfs carbon geleend, echt strak is dat zo rijden:)

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29

Niks gespeeld en wel een oordeel... vind ik knap :lol:

Maargoed.. Red Steel leek me eerst ook niks, heb toch de gok gewaagd en hem gekocht bij GcShop en vind hem lekker spelen!

Wat betreft Rayman... weer een platformer? dat word het zelfde verhaal als sonic... seen that done that... vind hem wel leuk als party game zo, en op dit moment de beste party game voor de Wii!

Maargoed ieder z'n eigen smaak natuurlijk O-) , en waarom een Red steel gaan kopen als je van te voren weet dat het bagger is... :confused:

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Technische mankementen heb je met ieder apparaat, over de Wii en de PS3 valt straks ook wel het nodige over te lezen. Plus dat het percentage kuren bij een 360 natuurlijk niet zo hoog is. Mensen die geen problemen hebben, zullen dat niet constant gaan posten op een forum. Ik heb mijn 360 nu een jaar en ik heb nog nooit problemen gehad. Maar jah, als je vaak speelt en veel waarde hecht aan online multiplayeren, dan koop je een 360. Jij bent geloof ik meer een liefhebber van de singleplayer, dus dan is de Wii een goede keus. Ik ben benieuwd wat mensen straks van de Wii vinden als straks het nieuwtje eraf is van de controls. Nu is het allemaal leuk en tof, maar ben benieuwd naar reacties van mensen die al een paar maanden op het apparaat hebben gespeeld. Alleen tennissen op de Wii lijkt me leuk, maar dan wacht ik toch liever op Virtua Tennis 3 voor de 360

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Red Steel sinds vandaag binnen, heerlijk spel.
    Heb geen minuut moeten wennen aan de controls, speelt gewoon geweldig _O_

10. Dayuum

Dayuum Guest

Bleach wii werkt op mijn pal wii _O_

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in ja, want in de 2 jaar dat ik op Xbox Live heb gezeten heb ik misschien 2 maanden Halo 2 gedaan ofzo....maar dat was het dan ook :+ Mijn post was ook niet bedoeld om de X360 als apparaat helemaal af te kraken, maar om uit te leggen waarom ik minder in het apparaat ben gaan zien als voorheen. En wat op de X360 uitkomt speel ik wel op de PC :)

Ontopic : Ben op het moment bezig met Zelda, zit nu in de Goron Mines dus ik ben nog niet zo heel ver maar iedere dag speel ik het wel even dus stukje bij beetje komt er schot in. Het is echt weer een heerlijke Zelda game, lekker sfeervol, speelt lekker en met die typische momenten waar je vast komt te zitten terwijl de oplossing voor je neus ligt :+ Ondertussen heeft mijn broertje Rayman gekocht, maar damn die game gaat echt nergens over 8) Positief bedoeld though ;) Ik wil weten wat de makers van die game ophadden toen ze hem bedachten, want dat spul wil ik ook ! }:] Grappig spelletje.
    Ondertussen ook al de magie van Wii Sports aan een vriend van mij laten zien, waarbij ik tijdens een potje fanatiek honkbal bijna mijn Wii-mote door de kast heen sloeg :lol: Tja, kijk uit voor mensen en objecten om je heen wordt er nog zo gezegd van te voren :+

Verder ben ik vooralsnog dik tevreden met het apparaat. Voorlopig zal er niet gauw een game bijkomen (alleen Wii Play zodra ze hem hier weer binnenkrijgen) want ik heb mijn handen nog ff vol aan Zelda. En ik heb gezondigd door toch wat Virtual Console titels te hebben aangeschaft :+ Dus moet er ook weer een Classic Controller in huis komen.

Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  12. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de online mogelijkheden? is het meer zoiets als de ps3, ps2 of gewoon de Xboxlive!? bedankt!

13. Dayuum

Dayuum Guest

nee je hebt friendcodes net zoals op de ds

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het is op dit moment nog niet mogenlijk om online tegen elkaar te gamen. Op dit moment kun je wel internetten op je Wii, de weersverwachtingen kijken, en mailtjes sturen naar andere met een Wii of gewoon naar een email adress. De reden dat je nog niet online kan gamen is omdat er nog geen games voor de Wii uit zijn met die mogenlijkheid.

Trouwens, iedereen vrolijk kerstfeest :b:

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan woensdag de special edition guide van Zelda ophalen, ben benieuwd. Ik heb gisteren nog Super Fruitfall voor de Wii gekocht. Een leuke puzzelgame, vooral in de multiplayer.

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: :emo: :emo:

Alsof je geld in een meertje gooit.

17. Dayuum

Dayuum Guest

Bleach wii is IMO de beste wii game tot nu toe als je van bleach en fighters houd:+

IMO:
    Bleach wii > Zelda > Red steel > Wii sports > Wii play

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    tientallen reviewers die hem gespeeld hebben en hem maar een gemiddelde geven van iets minder dan een 7? Ik zet dat er juist achter omdat het niet mijn mening is. Het is een gemiddelde van professionals en iets minder professionals en is dus zeker als een oordeel te nemen.

Daarnaast... als een game gemiddeld een 3,9 scoort en grote sites hem een onvoldoende geven is het gewoon een slechte game (Far Cry).

Daarnaast zeg ik niet dat Red Steel een baggergame is. Jij bent 30 en je hebt nog steeds niet goed leren lezen. Dat vind ik knap! Ik zei: Red Steel is slechter dan verwacht, wat dus betekent dat de game niet de topper is die men een half jaar geleden had verwacht. Ik zeg niet dat het een slechte game is.

En mag ik vragen hoe lang jij al gamed? Aangezien jij zo praat over de Rayman platformers...

19. Ersten

Ersten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Red Steel een erg slecht spel. De besturing is wel tof en innovatief, maar daarnaast blijft er gewoon een hele standaard, slappe shooter over. Misschien kunnen sommige mensen daaroverheen kijken en zich laten leiden door de toffe controls, ik kan dat echter niet. Stel je dit spel eens voor op de xbox, danwel zonder de nieuwe controls. Ik durf te wedden dat er dan over dit spel niet eens gesproken zou worden op dit forum. Nee sorry, als ik een spel speel, zoek ik kwaliteit in alles.

20. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Jij mag alles vragen 8)

Ik game al vanaf mijn 6de en ben nu 30... dus reken maar uit.

Ik vind Rayman dus wel leuk... en nogmaals ieder zn eigen mening toch
    En ik vind niet alles wat er uit komt van Ubi crap, daar zitten zeker goeie titels tussen

Laatst bewerkt: 25 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina