Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubu

    bubu Guest

    Zodra ik mijn monitor heb zal ik een paar foto's maken van hoe alles staat op mijn kamer, maar ik denk dat ik mijn nieuwe monitor aan de muur ga monteren =)
     
  2. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Bij nader inzien heb ik toch besloten om een tikkeltje groter scherm te nemen:

    Samsung SyncMaster 205BW (20,1''). Kost wel iets meer, maar moet het waard zijn.

    Dit scherm heeft toch ook geen problemen met de Xbox 360?
     
  3. bubu

    bubu Guest

    weet niet of hij dezelfde heeft als jij aan wil schaffen, en weet ook niet wat hij slecht vind, maar miss, is het beeldscherm niet geschikt.
    pm hem anders even.
     
  4. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Martijn even gemailt en hij is HD gewent op ze tv, en heeft nu ook een Samsung 205BW. Dus vandaar iets kwaliteits verlies.. voor de rest topscherm volgens hem ^^ dus ik ben wel tevreden :p
     
  5. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer een paar 940 BW foto's:
    Fifa road to world cup:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Kameo
    [​IMG]
    [​IMG]

    Tony hawk project 8 demo
    [​IMG]

    Lost Planet
    [​IMG]

    Blij Viva Pintata filmpje:
    [​IMG]
     
  6. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik toch blij dat ik niet meer op 16:10 hoef te spelen. Het is een zeer goede oplossing 16:10 een tft van pak en beet 220 euro maar, ik vind het nog altijd een tussenoplossing. Mischien zitten jullie wel beter dan de mensen die nu al een hdtv hebben aangeschaft, wegens het feit dat hdtv's erg zullen dalen maar, ik kon deze beeldverhouding niet meer verdragen en heb sinds vrijdag maar een lcd tv aangeschaft. Ik vind het een zeer goede oplossing (zeer jammer dat er geen support van MS is) maar houd altijd in je achterhoofd, lcd tv's zijn zo duur niet meer! voor 500 euro beginnen er al hdtv's! oja 1 keer hdmi? spliiter!
     
  7. bubu

    bubu Guest

    heej bedankt nexi! ik kan niet meer wachten tot volgende week en dan zal ik ook de samsung 940BW hebben!!
    Naja nu moet ik het nog maar even doen met de fotó's mooie donkere kleuren overigens =)

    ps. op welke resolutie heb jij hem staan =)?
     
  8. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Alstu :)
    Resolutie is 1280 x 768, is de minste uitrekking van het beeld.
    Veel plezier met de foto's tot volgende week ;)
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    hee zijn er al schermen die full hd ondersteune. zo ja welke
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne (zie sig) :)

    Specs
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  11. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    zot mooi ;) heeft ook wat mogen kosten zeker :)
     
  12. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  13. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook erg geinteresseerd in een BW940 Samsung, zijn niet eens zo heel duur meer ivm een lcd tv. Alleen een paar dingen. Ik heb geen ruimte voor 2 schermen op me bureau dus me pc zou ik hier ook op moeten aansluiten. Ik heb op me PC een standaard vga aansluiting en een dvi. Kan ik dan de pc en 360 gewoon aansluiten zonder telkens te moeten switchen met kabels? En hoe wordt er geswitched? De Samsung is 19", is dat niet te klein om te gamen? Lijkt zo weining. Speel vooral PES6 en dan is een beetje overzicht wel lekker natuurlijk. Zou iemand daar misschien eens wat screens van kunnen posten? THX !!!
     
  14. bubu

    bubu Guest

    Alsje,, beetje overbodig als je op de vorige pagina kijkt staan ze allemaal maarja, here ya go!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf die monitor maar dan van 22 inch, vond ik toch wel even wat lekkerder. Maar De xbox sluit je in princippe aan via de VGA ingang en daar zit maar 1 ingang voor in. Dus als je pc ook op VGA uitstuurt moet je steeds wisselen. Er zijn misschien wel soort van hubs te koop waar je het met een schakelaar om kan switchen.:cool:
     
  16. RcK

    RcK Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn dit allemaal schermen met dezelfde kwaliteit als een HDTV? :eek:
     
  17. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar hdtv zal altijd mooier zijn
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Dat ligt eraan...
     
  19. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou met de vervormingen vind ik het altijd nog lelijker dan een hdtv
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna 1200 euries, maar dan heb je ook een dik scherm voor PC en console gebruik. Met alle gebruikelijke aansluitmogelijkheden, HDCP en of course de Full HD resolutie. Zonder de poespas waar je bij een LCD TV ook voor betaald, zoals het feit dat er speakers inzitten waar toch geen fatsoenlijk geluid uit komt en het feit dat je er ook TV op kunt kijken. Iets wat mij niks interesseert aangezien het mij alleen om gaming gaat, en alles wat ik aan films wil zien kijk ik vanaf mijn PC.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina