[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja! ik denk dat dat wel bij gaat draaien naarmate iedereen beter wordt. ik vind het steeds makkelijker worden om ze af te weren met de shotgun
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel meevallen dat het zielig is.
    het hoort bij de game en je moet maar een beetje oefenen om ze tegen te houden.
     
  3. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie zometeen nog gaan spelen willen jullie me dan toevoegen/inviten.. ik wil met NL ers gamen :)
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Hoe wil je ze tegenhouden met lag? Dan is het een kwestie van hope dat je hem neer krijgt. En ik kan ze ook van me af houden als er weinig lag is. Dan doe ik gwoon instand reloaded sniper kogel op hem. Ligt hij altijd in 1x.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Wat is taggen ?
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    taggen betekent letterlijk iets al markeren.
    met een grenade taggen houdt dus in dat je iemand markeert met een granaat ofwel een granaat in zijn capouchon achterlaat ;)
     
  7. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het afweren van een tagger is goed mogelijk, MITS er geen of nagenoeg geen lag is. Tegen Amerikanen duurt het altijd een ms of 3-5 voordat mijn kogels impact hebben.

    En zeg alsjeblieft niet dat je voor de tagger moet gaan richten, want in een halve seconde kan veel onverwachts gebeuren, waarop niet geanticipeerd kan worden...:mad:
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wel ja, soms denk je nog dat je op ze aan het schieten bent en zijn ze eigenlijk al weg gesprongen.
    Maar na een paar keer oefenen heb je toch minder last vant taggers, je sprint weg zodra je ze ziet, pakt ondertussen je shotgun en ze staan meestal dichtbij genoeg om het in 1 schot afte handelen.
    En anders kan je er altijd nog achterna duiken om te zorgen dat het een zelfmoord actie was.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet dat sommige mensen met de shotgun schieten als ik 10 meter verder op sta... ik zie het echt zo vaak gebeuren dat iemand alleen maar met een shotgun schiet, zelfs als het andere ventje te ver weg staat om hem genoeg damage te geven.
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan er nog mensen vandaag multiplayen?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga denk zo wel ff multiplayen, voeg me maar toe.
     
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die alleen maar snipen ook
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je kan beter eerst ff de singleplayer uitspelen. Die is misschien nog wel beter dan de multiplayer
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wil er nu een potje spelen? Ranked he. Voeg me maar toe, of laat hier een bericht achter.
     
  15. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die echt serieus te werk willen gaan, maar nog wel kunnen lachen mogen mij best toevoegen voor een ranked of unranked match:
    FearL3ss NL is mn gamertag
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het heeft gewoon te maken met Skills...
    Vervelend blijft het jah, als iemand je continue omsniped :)!

    Houdt echter toch in, dat hij beter is met een beter wapen.
    Taggen is een ander verhaal, aangezien het vaak gewoon een zelfmoord poging is!
    Ik zie namelijk maar weinig mensen taggen, die dat ook nog eens overleven :)!
     
  17. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie komen er nu spelen ?
    voeg me toe :)
     
  18. ViperMike

    ViperMike Guest

    Niet waar, tagge eist geen skills. Snipen wel. Want iedereen is zo dom om om het hoekje te schiete als ze weten dat er een sniper is, dat is gwoon zelfmoord. Volgens mij zeg jij dit gwoon omdat je zelf neit kan snipen en dat je altijd gesniped word.

    Dat zijn van die shotgun hoeren. Mensen die serieus denken dat shotgun onverslaanbaar is. Maar dat zijn meestal de mensen die de moeite niet nemen om een beetje na te denken.
     
  19. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik own echt hard met die crowbow, maar met sniper moet ik nog wel oefenen, want bewegende enemies ken ik alleen nog maar down krijgen, en dat lukt ook nog niet altijd :)
     
  20. ViperMike

    ViperMike Guest

    Als ik host ben kan ik mensen die duiken headshot schieten.
     

Deel Deze Pagina