Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet die andere hebben, Dimension plus. :)
    Boven 35 euro geen verzendkosten.
    Betaal je dus maar 43 euro voor spel+headset. :)

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super! \o/

Besteld en betaalt :cool: Binnekort maak ik je online af!!!! 8)

PS. Kan je zelf ook een game hosten?

EDIT: Wel makkelijk dat ze giro en bank hebben. Dit verlaagt de leveringstijd, super hoor :)

Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zelf hosten kan ook, zelf clan maken geloof ik ook. Is allemaal heel simpel, heb het allebei zelf niet gedaan maar wel even bekeken. :) Iemand als vriend toevoegen ook, of uitnodigen voor een clan (doen ze vrij regelmatig, heb al 5 uitnodigingen...).
    En ik accepteer je uitdaging. :+

4. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je een psp uit azie haalt kun je dan ook europeese spellen erop spelen?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Denk er alleen wel om dat je garantie vervalt bij import, mocht er iets mankeren en je wilt je PSP hier laten repareren dan kost je dat dus iedere keer geld.

Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hier PES6 op de PSP hier??

zo ja, is het een beetje qua het aantal van teams kiezen, competities enzo aan de goede kant?? of is dat een beetje aan de karige kant??

is dit een beetje een aanrader als voetbalgame op de psp?? want ik wil m namelijk niet op de 360 ofzo

7. mark8925

mark8925 Guest

heerlijk spel is t.. wel beetje wennen met de controls in het begin. Maar als je het onder de knie hebt is t super!! vooral ML is leuk, af en toe potje spelen als je onderweg bent. is zn centen dubbel en dwars waard, al heb k em voor niets:+

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld ontvangen, nu ik het spel nog :cool:

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Oe spannend. :+

Voor mensen met een creditcard: Play.com heeft een klein aantal films (handjevol) voor 7.50, heb net Aliens VS Predator gekocht, had Aliens al.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Voor de mensen die geen CC hebben, kunnen A vs P ook halen bij de Bartsmit voor 8 euro :)

Iig vanmiddag weer 2 films gekocht, Lords of Dogstown en Transport 2 :cool:. Toen wel mooi die films voor 8 eu :cool:

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    De enigste twee games die ik nog speel op de PSP zijn LocoRoco en Lumines, beiden helemaal grijs gespeeld en ik speel ze nog altijd zodra ik tijd heb.

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Werkelijk? Naja betaal toch geen verzendkosten, dus scheelt weer 51 cent. \o/ En ik hoef er geen moeite voor te doen. 8) Maar dacht dat Bartsmit alle UMDs voor 10 euro verkocht, bovendien heb ik tot nog toe alleen fluttitels zien liggen, maar binnenkort maar weer eens kijken, was alweer maandje geleden. Thanks for the tip. :thumbs:

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    np, maar UMD video worden ook telkens goedkoper omdat die eruit gaan ;) Ze worden niet meer gemaakt omdat het volgens sony geen moer oplevert. Ofso :+ Had is gelezen op psponly

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets had ik ook gehoord, hoop het niet! Vind juist de vele mogelijkheden van de psp zo leuk, neemt natuurlijk niet weg dat we nog altijd via de memorystick films kunnen kijken, maar die zijn nooit zo mooi als op umd.
    Geloof ook dat er het plan was films met spellen te combineren in combipacks, zoals Play.com al met Pirates of the Caribbean 2 deed.

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik vind het ook jammer, zonet de Transporter 2 gezien, wat een film _O_ Wel een beetje onreallistisch maar wat 8) skit....Iig pas ook de UMD van DJ tiesto gekocht voor me broer (kerst). En tis echt vet om tezien dat je echt gewoon 3 uur lang allemaal mensen ziet los gaan enzo.

Me broer en ik zitten als het goed al over de 30 films heen :eek:. Laats staan de spellen....55+

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zag de UMD-films al voor € 8 bij Bartsmit.

Heb XXX (The next Level) nog steeds niet helemaal gezien.
    Hou het namelijk nog geen 10 minuten vol.

De enige films die ik kijk zijn ( Anime of Videoclips ).

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wow leuke collectie. :eek:
    Ga ook maar eens collectie uitbreiden.
    Vind inderdaad ook tekenfilms ook korte films wat geschikter, omdat het toch wat beperkt is, maar af en toe een filmpje vind ik ook leuk.
    Voor vakanties of lange bus/treinreizen. :)

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten alle Dragonball, Dragonball Z en Dragonball GT op UMD laten uitbrengen :+

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Die heb ik al op mn pc staan en elke keer zet ik er een nieuwe afl op mn psp. :+

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, maar op UMD met NL ondertiel en orginele japanse stemmen is toch beter :+

EDIT: Socom binnen!!! Heb het even gespeeld en vind het super! Dank jullie :)

Laatst bewerkt: 29 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina