Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Omdat mijn monitor 1x VGA en 1x DVI als ingang heeft. De 360 gebruikt VGA en mijn DVD speler gebruikt DVI. Wil ik mijn PS2 aansluiten dan zal ik een VGA box moeten kopen met scart aansluiting, waardoor ik zo'n 60 à 70 euro kwijt ben. Daar is het de moeite niet voor.
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    pfff, nee indd, maar heb je geen gewone tv meer dan? Gewoon ff aansluiten om toch nog ff met die good old PS2 te spelen, dat aansluiten is een kwestie van 2 tellen.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Te veel moeite. Ik heb nu ook geen PS2 stuur meer. Heb gister de DriveFX voor de 360 gekregen :cool:
     
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de DFP weg gedaan :confused:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Wat moest ik er mee?
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Uhmmm, mischien bewaren voor een situatie als deze, bovendien, je hebt toch ook een controller? Oke minder leuk dan een stuur, maar beter iets dan niets, bovendien kan je er nog andere spellen mee spelen. Maar ach, wat boeit mij het eigenlijks wat jij doet. Trouwens even een tv aansluiten met een PS2 is een kwestie van 2 minuten, letterlijk.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ik weet heus wel hoe ik dingen moet aansluiten, maar in mijn situatie is dit gewoon niet mogelijk.
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Oke, oke, kwist niet dat je kwaad werd:9 . Maar ik dacht dat ik al een moeilijke aansluit situatie had, door de mega oerwoud van draden wat er loopt, maar zelfs bij mij is het makkelijk. Dus daarom wist ik niet wrm het zo moeilijk was.;) :b: :thumbs:
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Aansluiten is een peace of cake. Ik kan de 360 aansluiten in 20 seconden en dan heb je DD geluid en HD beeld :+ Het is alleen zo dat ik een loodzware TV twee verdiepingen naar beneden moet shouwen naar een plek waar ik geen stroom, laat staan geluid heb. Dan moet ik ook nog een alle PS2 kabels vinden en vervolgens uit de knoop halen. Dan de DFP nog op een tafel monteren waar toevallig ook die TV op staat. Dat is 1: te veel moeite en 2: in de tussentijd had ik mooi PGR3, Forza, RBR of weet ik veel wat kunnen doen ;) PS2 is verleden tijd.
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Pfff, gelukkig heb ik ze allebei al mooi aangesloten. Maar als je Xbox eenmaal ter reperatie naar Duitsland moet, nou dan weet je niet hoe vlug die PS2 weer speel klaar komt te staan.:b: Of was ie al eens ter reperatie naar Duitsland geweest, zoniet, dan mischien nog wel een keer. Die mazzel heb ik dan, als mijn 360 naar Duitsland moet dan heb ik nog altijd die good old PS2.:b:
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Leuk filmpje, goed geraced ook. Tis alleen dat ik niet echt van een stuur hou tijdens gaming, en al helemaal niet bij een arcade racer, kheb veel liever een sim. Kheb datzelfde stuur ook gehad, en na het even te hebben uitgeprobeerd meteen weer geruild, (daarvoor heb ik toch een model van de Porsche 917 LeMans Winner gekocht, en dat heb ik toch veel liever). Dat komt ook omdat dat exemplaar van mij een soort fout had waardoor ik steeds, ook al had ik het stuur recht naar links afweek. Bovendien heb ik er een hekel aan dat je voor de minste bochten al ver moet sturen, en dat dat ding niet ver genoeg kan sturen, maarja das mijn mening. Kan zelf wel goed met een stuur overweg, dat is het niet, maar met gamen moet dat ding voor mij nog een stuk beter worden voordat ik er weer aan denk een aan te schaffen. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Leuk filmpje :D Je doet het echt goed met dat stuurtje van je :eek: Had het stuurtje vanmiddag ook nog in de MM in handen :eek:
     
  14. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuurtje ziet er cheap uit :eek:
     
  15. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  16. JeePee

    JeePee Guest

  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de demo van PGR3 gespeeld. Mooi game zeg! Ook niet zo moeilijk.
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    PGR3 is ook fucking easy, na een tijdje kan je het en daarna is het alleen maar de banen verkennen, dat is hetgene waar je het langste over doet.:thumbs:
     
  19. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    die is wat goedkoper maar bij freerecordshop krijg je pgr3 erbij 8)
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259

    Ik denk dat je toch beter kan wachten op PGR4.
     

Deel Deze Pagina