Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat 720p dan veel mooier, iig als ik die 2 plaatjes bekijk :p.
    Maar wat kan een 19'' dan niet aan wat een 20'' wel aan kan? Want ik moet echt ff wat sterke argumenten voor mezelf hebben om te kunnen kiezen. Is de beeldgrote bijv bij 20'' VEEL groter of niet zo?

    Hellppp :p
     
  2. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er word net gezegd dat 720p eigenlijk mooier is, dus daarom zeg ik dat een 20 inch wel genoeg is voor mij ;-)
     
  3. bubu

    bubu Guest


    nee de beeldgrote scheelt echt maar een haartje, ik vind het een beetje raar dat nog niemand hier op gereageerd heeft, ik zou als ik jou was de 940BW kiezen!
    snelle reactie tijd, mooie donkere kleuren, en widescreen, en dan is zeker wel relaxt. iig ! ik zeg je ga voor de 940BW heeeeeeeeeeeeel veel 360 gamers gebruiken deze monitor voor op te gamen! en die ene inch (van 19 naar 20 dus) is echt geen 80 euro waardt LANGER NIET! dus hierbij nogmaals ga voor de 940BW die heb ik zelf ook ;)
    PRIMA SCHERM! zeker voor dat geld!
     
  4. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo.Ik heb al een heletijd een lg op het oog.Maar ik zag ook nog een andere monitor met dezelfde eigenschappen behalve het contrast is 1400:1 lager.Dit zijn de 2 monitoren waar ik over twijfel:http://www.kieskeurig.nl/nl/product...71D10049AA98~01DB00FC7D98EDA1C125717700515BE0

    Ik hoor hier allemaal goeie dingen over samsung, maar is lg nou zo slecht?
    Ik heb helaas geen ervaring met lg dus als iemand hier ervaring mee heeft zal ie dan a.u.b willen reageren.Ik ben nogal eigenwijs:9Dus noem als het kan een paar goeie punten op als de ene monitor beter is dan de ander.

    Alvast bedankt voor het beantwoorden van me vraag!
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Wat is groot? 1 Inch is 2.5 centimeter dus oordeel zelf maar ;)
     
  6. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    2,5cm is opzich wel veel, maar niet voor 80 euro :p Dus ik ben overtuigd, de Samsung 940BW staat binnenkort voor me deur :) Thx mannen/vrouwen whatever.

    Ik ga maar weer eens wat whiskey inschenke :+
    Laters
     
  7. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zou ik daar tussen moeten kiezen, zou ik zeker de 940BW nemen. Zowieso, Dell -_- en 350 euro voor een 20'' o_O vind ik pittig geld.

    Ik zou de Samsung 940BW kopen bij www.euromaxi.nl of www.sallandautomatisering.nl voor 215/220 euro. Ga ik zelf ook maar doen :p :thumbs:

    Maby, kan je nog kijken naar de Samsung 204BW (20'' ipv de 19'' versie) of LG L204WT, maarja dan kijk je al meteen naar de 300 euro prijzen.

    Atleast I made my choise today _0/ :+

    940BW here I come \o/

    En nu ga ik slapen want ik val om
     
  9. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet aleen niet of 19'' wel groot genoeg is :'-(
     
  10. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Las in consumentenbond gids een vergelijking van monitoren. Misschien inspiratie voor sommige?

    ps Heb niet alle voorgaande reacties doorgelezen dus kan zijn dat iemand deze tip gegeven heeft
     
  11. RcK

    RcK Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je eigenlijk een console spelen op een monitor? Is het niet veel mooier op een tv oid. Of verschilt het haast niets? :p
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een monitor speel je in HD met je 360, op een normaale TV niet.
    Snappie :D
     
  13. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft beide niet waar te zijn.... :x

    Maar over het algemeen is de resolutie/kwaliteit van een monitorscherm hoger dan een (HD)TV scherm (kleinere dotpitch).. vooral als je gewend bent met je neus op het scherm te zitten kan je beter voor een PC monitor zitten.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb een tijdje op een monitor gespeeld, ben nu bij dat ik dat niet meer doen.
    Beeld was gewoon niet mooi en het komt na mijn gevoel niet in de buurt van een HDTV.
    Ik speelde op de Samsung 940MW.
     
  15. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    de resolutie van de 940MW is 1440x900, daar zit inderdaad niet echt wat dicht in de buurt en als het scherm dan misschien niet zo netjes upscaled heb je een brak beeld inderdaad.. het beeld op mijn dell 20" breedbeeld is erg, erg scherp... ik heb nog geen HDTV gezien die er in de buurt komt (geen 1920x1080 scherm dan ;))

    Als ik op 2.5m van mijn HDTV zit beneden ben ik lang niet zo goed in RB6 dan als ik boven met mijn neus in het Dell scherm zit :9 bij andere games (race/vecht) zal het verschil misschien wat minder zijn.
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat is de resolutie dan van jouw Dell?
    Want de laagste resolutie die de 360 ondersteund is 640x480 en de hoogste 1920x1080

    Nou ik speel nu op een HDTV, en daar komt de monitor met scherpheid nog niet eens bij in de buurt!
    Ik zeggen, hou je geld in je zak en koop een HDTV ;)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Vind ik niet. De prijs/kwaliteit van de monitoren zijn zeer goed. Tuurlijk is een echte HDTV mooier, maar daar betaal je ook veel meer voor. Het beeld op onze 43" plasma is super, maar voor dat geld koop je 12 keer de 940BW. Dan denk je toch ff na. Vergeleken met een SDTV ziet zo'n monitor er geweldig uit. En het voordeel is dat je er dicht op kan zitten. Ga jij maar eens 60 cm van je 42"je af zitten ;)

    Voor mensen die niet al te veel uit willen geven is een monitor de perfecte oplossing, want ze doen echt niet heel veel onder voor een normale HDTV, en ze zijn véél mooier dan een SDTV.
     
  18. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    940bw is nu ook voor mij bestelt :9
    nu maar wachten
     
  19. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dit op een ander xbox forum. Klopt het?:

    ''19 inch en 20 inch maakt wel veel uit want 19 is 1440x900 en 20 is 1680x1050, dus ik zou voor 20 gaan Wink . Want die heb ik namelijk ook en daar krijg je geen problemen mee, misschien met die 19 resolutie wel''

    Is het echt zo dat je die 20'' op een veel hogere resolutie kan zetten op de Xbox? Het is namelijk toch zo dat een Xbox maar een bepaald maximale resolutie aankan? Wie kan mij dat ff uitlegge :p
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn de resoluties die de 360 ondersteund:

    640x480
    848x480
    1024x768
    1280x720
    1280x768
    1366x768
    1280x1024
    1920x1080

    Dus 20'' gaat denk ik nog meer vervormingen/uitgerekt beeld geven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina