Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Stuck! Chapter 5: Falaise Road

    Whats the best way to do the last part. You have to leave the house and destroy 3 tanks. First with pantzerfaust is easy. The second one you have to follow a fellow soldier. He destroys tank 2. Now I only need to take tank3 out, but if I drop smoke so I can run towards tank 2 it clears up to fast, and they see and shoot me. Don't know where to hide tryied it 40 times but no succes, someone got tips where to go if I'm moving from tank 2 to tank 3?

    PS: it's on veteran.

    Greets SHiZNiT
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    duitsers hadde sterke tanks in de oorlog strerker als die shermans maar in het spel is dat geloogf ik nie he?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij is de tiger sterker :) en RVDV de zijkanten zijn meestal effectief bij mij ;)

    gewoon een beetje sneaky doen
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maar als ik ook maar op dat stuk kom bam bam bam bam :D DOOD :)
     
  5. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk heb ik gedaan met meerdere smoke grenades. Je gooit er eerst 1 zodat de tank je niet ziet. Je rent naar de rook en gooit er nog 1 bij de tank en voor de zekerheid gooi je er nog 1 terwijl je naar de tank rent. Dan kan je op je gemak die granaat planten en wegrennen om dekking te zoeken. Is wel te doen (ook op Veteran).
     
  6. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    de Tiger van de Duitsers was in het echt de beste tank ooit, en zeer gevreesd door de Amerikanen

    tot dat de Russen met de T-32 kwamen

    toen scheten de Duitsers in hun broeken :9

    en de Tiger heeft uiteindelijk verloren omdat de Duitsers er niet zo veel hadden omdat ze moeilijk te maken waren
    en die van de Russen gingen van de fabriek direct naar het slagveld
    en honderden per dag
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  7. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep en dat was ook zo met de Shermans, die konden ze ook heel snel maken. Maar vergeet niet dat op een gegeven moment de Duitsers ook kwamen met een KING Tiger Tank

    [​IMG]
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    de beste tactiek volgens de russen was een bom om een hond binden en die op de tanks afsturen maar.. dat oefenden ze met hun eigen tanks dus tja..
    op het slachtveld liepen die hondjes dus mooi terug naar de russische tanks.
     
  9. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) Hehe ninja man, goed gelezen in de Quest
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nee discovery XD
     
  11. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dat heb ik nooit geweten. Verder interesseer ik me ook niet zoveel in het Russische front. Ik hou meer van de battles aan de andere kant van Europa, oftewel de scenery van cod3 ;)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kan iemand nog een goed antwoord geven over de achievement : purple hart?
    hoe ik deze moet halen
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    20x dood gaan op één checkpoint :thumbs:
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zo droog :{
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de shermans zat de benzine ook op een kut plek en de duitsers gooide via onder dara granaten en bam weg sherman
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ...|:-
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wat ? als het over die STG 44 gaat en MP40 dan heb je gelijk(in dit spel) want er staat daar wel MP 44 terwijl het volgens mij STG is
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer kom de neiwue maps of is dat nog niet bekend?
     
  19. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben blij dat ze de Engelse wapens niet hebben toegevoegd. Ik irriteerde me ook al in de SP en wanneer de kans daar was, ruilde ik mijn wapen direct om.

    Antwoord op de vraag Axies of Allies in MP, maakt mij tegenwoordig niet veel uit. In eerste instantie Allies, maar ik speel de laatste tijd als medic en daarin heb ik geen verschil gemerkt.
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de wapens van de Amerikanen toch wel wat fijner zijn. Met name de vergelijking Thompson - MP40 winnen de Amerikanen echt dik. De Thompson is veel accurater en shiet naar mijn idee sneller. Ook de vergelijking M1 Garand en Kar98k wint naar mijn idee de M1. ondanks de one shot kill van de Kar kun je met de M1 wat meer sprayen en raak je vaak ook evenveel.

    Het grootste minpunt vind ik nog wel de sniper. Hij zoomt veels te ver in en er zijn geen meerder standen. Daarnaast lijkt het beeld ook nog waziger te worden als je inzoomt. '

    Het best wapen in mijn ogen is nog steeds het (tromgeroffel) GEWEHR van de Duitsers. Het heeft de accuraatheid van de K98 de schietsnelheid van de M1 en kan daarnaast ook nog eens gewoon reloaden. Het probleem is echter dat treyarch zo slim is geweest deze gun eruit te halen en hij dus niet aanwezig is in cod 3!

    @ gompy

    Die achievement moet je gewoon halen door een aantal keren. Of zo veel keren achter elkaar dood te gaan ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina