De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een kwestie van smaak, ik vind zelf VGA mooier :D
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar zei ik er ook meteen bij dat het een persoonlijke keuze was.
    Zelf game ik ook liever met Component.
     
  3. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover mij bekend is het de 32pf9731 als ik het goed zeg uit mn hoofd. En dat clear lcd is in samenwerking met de andere beeldverbeteraars het verschil, zou je de andere technieken weglaten, dan zal het waarschijnlijk tegenvallen.

    Digitaal combfilter is idd tegen het moire effect, dus het doorlopen van de kleuren(lijnen).

    Het ambilight is een "leuke" bijkomstigheid, ik zelf vinnet maar kermis, maar dat is mijn mening. Dit toestel met clear lcd is wel degelijk beter en beschikt ook over een andere techniek. Het prijsverschil is niet gering, das een beetje jammer. Als je in de markt bent voor een knappe lcd dan is die clear lcd er echt een om in gedachte te houden, als je niet op een paar tientjes(honderdjes)kijkt.

    /Mod Gebruik voortaan de edit-knop ipv 3 posts binnen 3 minuten achter elkaar te plaatsen -/- Kameo
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1

    500 euro meer of minder vind ik niet erg zolang het ook maar meerwaarde heeft tov de jvc LT-32X70b, die ik al eens heb mogen testen thuis. Daar gaat het mij meer om.
    Ik vind het niet erg om iets wat veel kost is in huis te halen, maar ik vind het gewoon een erg lastige keuze bij lcd tv's.

    Het zal iig tussen die twee gaan, wanneer ik die ga aanschaffen is nog niet bepaald.

    Ik las ook in een bericht van jou dat bepaalde webshops louche praktijken erop na houden (bijv: verkopen ze 2e hands als nieuw), hoe kan je dit als consument nou nagaan. Want ik wil namelijk bij bestekeus.nl gaan bestellen als ze in een normale winkel meer dan 150 euro kosten tov de webshop.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik de reclame van Philips ziet met daarin de Hulk dan lijkt het inderdaad net kermis.

    Vraag me toch een paar dingen af bij Ambilight Full Surround.

    1. Wat zal het effect zijn als je geen witte muur hebt , maar bloempjesbehang.
    2. Wat is de maximale afstand van muur tot LCD/Plasma.

    Denk dat het effect bij een muurbeugel beter is dan wanneer de LCD/Plasma ongeveer een ½m van de muur staat.

    Bij de MM kan je dat meestal zien aan de rode bandjes rond de doos.
    Hier gaat het heel vaak om terug gebrachte artikelen.

    Trosradar.
    http://www.trosradar.nl/PHP/news/21/3072#
     
  6. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ambilight wordt ook altijd tentoongesteld met een witte achtergrond, zover ik ze gezien heb en in de winkels wordt het ook geadviseerd.

    en met die rode bandjes, bedoel je die normaal altijd wit zijn en van plastic? ik zal er iig opletten voortaan.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja die dingen.
    Moest vorige week bij iemand een Linksys draadloze PCI-kaart installeren.
    Toen ik de rode bandjes verwijderd had , bleek alles in doos al gebruikt te zijn.

    Heb het maar niet gezegd of anders raakte die persoon ook nog in paniek.
    Gelukkig werkte alles nog wel goed , maar je betaald natuurlijk wel het volle pond voor gebruikte aparatuur.

    Daarom laat ik voortaan ook maar die doosjes met rode bandjes links liggen.
     
  8. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    maar dat zullen die winkels zelf ook wel weten lijkt mij, beetje raar dat ze die dan erop laten. En die bandjes zullen niet op elk apparatuur zitten. Toen ik mijn 2e hands 360 terug kreeg (zonder rode bandjes oid), was ik in eerste instantie ook in de veronderstelling dat die nieuw was....maar helaas
     
  9. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is heel moeilijk om dit op voorhand als consument te weten, ik heb het voordeel dat ik dagelijks met mensen te maken heb die soorgelijke apparatuur elders gekocht hebben en tevreden of ontevreden zijn en daarnaast het contact met de leveranciers zelf. Wat betreft die philips lcd, ik heb het al een paar keer gezegd, maar ga zon 32pf9731 eens bekijken in het echt(op analoog of digitaal signaal)en oordeel of je het beeld dermate beter vindt dat je het prijsverschil wil betalen. Ik weet iig wel dat als ik in de markt zou zijn voor een lcd, dat ondanks het prijsverschil de philips in mijn top3 zou staan.

    Waar je soms aan kunt herkennen dat het gebruikt/refurbished/teruggebracht is: Dubbele lagen tape, tiewraps om de doos, of een sticker op de doos(meestal rood of geel, maar kan ook andere kleur zijn).

    Het is idd zo dat je met een muurbeugel het beste effect krijgt van ambilight, heb je geen effe muur, maar donkere stenen of behang met een werkje erin, dan is het helemaal niet veel goeds. Het beste effect haal je uiteraard op een witte muur, maar dat spreekt voor zich. Maarja, kwestie van smaak, ze zijn er die laaiend enthousiast zijn, dat ik denk hoe durf je het tegen "die" muur aan te spijkeren en dan nog de disco verlichting aanzetten ook.

    /Mod Gebruik de edit-knop ipv dubbel te posten -/- Kameo
     
  10. paradisiac

    paradisiac Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister de Samsung LE26R32 bij MM gehaald, echt een mooi ding! Xbox360 ziet er super uit en gewoon tv valt me alles mee.

    Ik zit alleen te twijfelen of ik nou 720p of 1080i moet gebruiken. :confused:

    Tussen deze 2 modes zie ik eigenlijk bijna geen verschil... Kan dat kloppen?
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Gewoon 720p. Dan loopt het beeld veel vloeiender dan op 1080i.
     
  12. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je ervoor betaald?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het verschil ga je pas zien pas snelle games zoals PGR3.
    De game zal op sommige momenten niet zo vloeiend meer lopen.

    Vermeld dan ook meteen even de plaats waar je de LE26R32 hebt gekocht.
    Want de prijzen tussen de verschillende MM's kunnen behoorlijk groot zijn.
     
  14. super vinkie

    super vinkie Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk het is zo ver. Gisteren mijn LG42PC1RR gekocht (echt kick die Hardisk recorder en 2e tuner). Nou vroeg ik me alleen af wat de beste instellingen zijn voor de eerste paar maanden? Xwon misschien kan jij me hierbij helpen?
     
  15. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je TV maar tot 736 pixels gaat heeft het sowieso toch geen zin om op 1080i te spelen?? Aangezien je niet zoveel pixels hebt?
    MM Arnhem > 500 euri (aanbieding van 2uur)
     
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje,

    Ik wil graag deze dvdspeler: op mijn hd-tv. Dit kan het beste met een hdmi-kabeltje lijkt mij? Is dit dan bijvoorbeeld een goede?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk even bij een Lidl bij je in de buurt.
    Heb er namelijk een Silvercrest 2m HDMI kabel gekocht voor maar € 9,95
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze DVD speler en als je hem via HDMI aansluit upscald (hoe schrijf je dat?) die DVD's naar 720p of 1080i.
    Het beeld wordt meteen stukken beter vegeleken met SCART.
    En hem hem aangesloten via een HDMI kabeltje van de Lidl :+
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net digitale TV geinstalleerd van @Home en heb belachelijk veel zenders: 7 BBC zenders, 15 sportzenders, alle regionale, 5 Discovery Channels, etc.

    Dacht dat het er maar 45 hoorden te zijn. :p

    Ik klaag niet; ziet er allemaal perfect uit, gewoon zoals het hoort, ook allemaal lekker ingedeeld. :thumbs:
    Heb alleen niet veel aan 200 zenders ofzo...;)
    Maar zeker een must als je een lcd tv hebt. _O_
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een paar vraagjes over de volgende LCD tv van Samsung: de LE37S71B.

    1. Is deze tv glimmend (dus niet mat zwart| ?
    2. Hoe is de gamemode?
    3. is 1100 euro een goede prijs voor deze tv?

    Wie heeft deze tv in zn bezit, en kan mij zijn of haar ervaring met deze tv delen?

    Alvast bedankt!

    Koen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina