Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    De Samsung SyncMaster 940BW is wel aan te raden en geeft mooi beeld ? *)
     
  2. champ

    champ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht ff leuk mijn pc monitor te gebruiken mooi niet dus

    [​IMG]

    van links naar rechts:
    xbox 360 vga kabel male > verloopje vga female/female > verloopje vga male /dvi female > apple cinema male

    krijg nu geen beeld op mijn apple cinema monitor wat doe ik verkeerd??
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan beter de resolutie van 1440x900 hebben, omdat die resolutie dichter bij de resolutie van de games zit dan 1680x1050. Op een 20" monitor wordt het beeld meer geupscaled dan bij een 19" waardoor de 19" een klein beetje minder kwaliteitsverlies heeft.

    @ Crifox,
    Ja de 940BW geeft prima beeld.
     
  4. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort wil ik een monitor gaan aanschaffen voor zowel 360 als laptop. Mijn oog is gevallen op 2 schermen van sony. Namelijk de SDM-P234 en de SDM-S205K. Het ene scherm is 20" en de ander zelfs 23" met een resolutie van 1920*1200.
    Zijn beide monitoren geschikt voor gebruik icm een 360 en welke resolutie kan ik hierbij het beste gebruiken?
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Welke aansluitingen hebben ze? Een link met specificaties zou prettig zijn ;)
     
  6. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    komt ie aan: meteen een goede vergelijking.
    link
     
  7. champ

    champ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een idee?

    zie post boven van mij
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Een breedbeeld is eigenlijk wel een vereiste, dus dan valt de rechter af. Die linker is opzich wel een mooi schermpie, alleen is de responsetijd 16 ms. Grote kans op ghosting dus.
     
  9. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dat is inderdaad niet gunstig. Is een samsung 940bw dan veel beter/ functioneler dan het scherm van sony?
     
  10. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit ook bij pc games?Want ik heb al een hdtv(xbox360) en nu heb ik een nieuwe monitor voor me pc nodig.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, want PC games kan je op heel veel verschillende resoluties spelen. Je zult dus geen uitrekkingen of kwaliteitsverlies ondervinden. Dit is alleen bij de Xbox 360 zo omdat Mircosoft zo lui is geen 1440x900 en 1680x1050 enz. toe te voegen. De PC ondersteund deze resoluties wel.
     
  12. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks man.Dan zal ik denk spoedig de lg l204wt aanschaffen.Da is best jmmr maja hopen da ze keer update voor uitbrengen:).Ik heb helaas jaar geleden al hd-tv gekocht voor de 360.maja ziet er ook wel goed en idd wat jij zegt het kan wat uitrekken.Dus is maybe wel een voordeel voor mij achteraf.Want ik dacht achteraf da ik beter monitor kon kiezen doen(heb helaas niet gedaan) want goedkoper en hogere resoluties.Kan moeilijk tijd terugdraaien gebeurt is gebeurt he
     
  13. bubu

    bubu Guest

    joepie zonet bevestiging gekregen dat mijn monitor is verzonden, en dat ik hem morgen binnen krijg =D!! eindelijk morgen gamen op de samsung 940BW. ik zal ook wel wat foto's maken van de monitor, en hoe alles staat =) ;)

    en natuurlijk laat ik weten of ik teleurgesteld ben of juist super happy =D en ik ga uit van het 2e =P
     
  14. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net ff in de shop de monitoren bekeken. en het lijkt me echt veel te klein om chill op te gamen. Je moet echt aan je bureau gaan zitten om het allemaal goed te kunnen volgen. Ik heb juist een console om dit niet te hoeven doen.. de grotere schermen waren wel echt prachtig maar voor die prijs koop je liever een hdtv. Vooral als je met zen 2en speelt lijkt het me klote.
     
  15. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de 940bw nu bevalt me wel heb alleen de xbox nog niet aangesloten ga morgen pas de vga kabel halen. wat voor settings raden jullie aan ?
    en hoe sluit je hem aan op boxen kan ik het beste zon pc setje kopen ? en heb je daar een versterker voor nodig ?
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  16. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    @ bubu, ik hoop dat je morgen meteen ff foto's erop pleurt met je reactie erop :p Want als het allemaal beetje goed is dan ga ik dat schermpje ook bestellen.
     
  17. bubu

    bubu Guest

    oki (y)
     
  18. RcK

    RcK Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met zo'n monitor ook PC gamen? dus console en pc alle 2 aansluiten?
     
  19. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    FcWinningEleven>

    Chill gamen doe ik ook op mijn TV, maar dan gooi ik er geen Rainbow 6 in maar een chillere game.. voor RB6 moet ik echt in het scherm zitten 8)

    Als er HDMI/DVI out op je PC zit en het scherm heeft naast VGA ook DVI inputs kan je PC daar aan hangen, de xbox aan de VGA.
     
  20. bubu

    bubu Guest

    Vectom ik heb mijn scherm =D!! w00t hij is wel vet, ! alleen was ik een beetje teleurgesteld in de fletste kleuren :mad: maar, ik heb ondertussen van alles aan de monitor zitten knutselen, toen kwam mijn vader mijn kamer op en die zei dat ik iets meer rood moest toevoegen voor mooiere donkedere kleuren, en heb dat inmiddels gedaan! echt groot scherm en mooi ook! en zoooo veel fijner (rustiger voor je ogen) naja de fotó's komen straks ;) Greeeetz

    ps. de monitor kan ook niet zo heel donker, maar als je gewoon de brightness in de game aanpast ziet het er echt geweldig uit!!!
    en de monitor is echt een stuk groter als je zult denken =)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina