[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    mijnes loopt ook welles vast maar komt door me zelf denk ik bijv dat ik te veel gelijk doe zoals guide button enz... of je bent online dat internet uitvalt ofzo
     
  2. Jokr

    Jokr Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wat zijn! Maar is het altijd zo dat wanneer je een stickertje op de dvdlade hebt hij dan nieuw is?

    En ik moet zeggen dat ze je wel goed helpen bij de helpdesk binnen een paar uur dat label binnen. Hij wordt morgen opgehaald.
     
  3. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik vanochtend mijn XBOX360 teruggekregen , het is een nieuwe van 23-05-2006 , maar deze gaat linea recta naar Marktplaats.

    PS3 ftw \o/
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En de Ps3 heeft zeker geen problemen?
    Maar eerst zien of die überhaupt hier wel uit komt :D
     
  5. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk heeft PS3 problemen , er gaan ook geruchten de ronde dat de XBOX360 later met een ingebouwde HD-DVD drive komt dan koop ik die wel weer :) .

    PS3 heeft ook een uber uiterlijk _O_
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten ja...
    Ps3 is ruim 10 centimeter langer dan de 360 :lol:
     
  7. Viking

    Viking de noorman

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren ook mijn Xbox 360 retour moeten sturen omdat ie niet in 1x wilde opstarten en soms ook geen signaal doorstuurde naar mijn hd ready tv. Alles via de klantenservice van ms geregeld. Hij is binnen een dag opgehaald:thumbs: . Is er hier iemand die het zelfde probleem als ik heb gehad en weet of je nou een nieuwe of een gebruikte xbox retour heeft gekregen:confused: .
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    het duurt ook altijd zo lang he... ik heb hem nog niet terug...en er staat nog steeds returned to shipper . (ik weet dat shipper M$ is)
    Mijne is al vanaf de 6e weg.
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt (als je xbox word teruggestuurd) een nieuw trackingnummer. Niet altijd overigens, soms staan ze opeens voor je deur.
     
  10. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    woohoo mijn xbox is vandaag geleverd bij microsoft om 10:34 :)

    en nu hopen dat ze het snel repareren
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    waar staad dat nieuwe tracking nummer dan?
     
  12. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    *NK* Dan ga naar een PS3 fora
     
  13. DarkRealityNL

    DarkRealityNL Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mannen, kheb net dus me xbox terug, en moet zeggen dak hartstikke tevreden ben over de aan mij verleende service...

    Ik had op 11 december gebeld, 12 december werd hij opgehaald, en vandaag (28 december) weer afgeleverd.

    Nieuwe xbox, althams mfr date van 30 september dit jaar, en had hiervoor een launch console. De dvd drive maakt vrijwel geen geluid, dus alles prima in orde.

    Succes voor de gene die nog wachten!
     
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Die zou je moeten krijgen via je e-mail.
     
  15. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar heeft gelukkig geen baksteen.

    Mag men de 360 wel ophemelen, maar de PS3 niet? Grow up.

    -

    Ondertussen is volgens de helpdesk een faceplate onderweg naar mij, eerder werd mij verteld dat ik pas een faceplate toegestuurd zou krijgen als de mijne ontvangen was bij het repair centre. Betreft overigens een gebroken faceplate nadat mijn 360 vanuit Germany naar mij verstuurd was.
     
  16. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen...raad eens.....................mijn xbox 360 is home\o/ !!!!!!!!!maar hij is nu alleen bij de buren afgeleverd...ik ga hem lekker zo halen met blijdschap*)tot nu toe vond ik dat MS alles goed heeft gedaan...alleen moet ik nog mijn xbox gaan testen...en ik hoop datie het doet met stille motor...maar over een half uurtje ga ik mijn 360 halen...ik hoop dat hij hem goed heeft verzorgd... want anders!!:x
    mensen met defecte xbox ik wens jullie een pretigge nieuwjaar en ik hoop dat alles goed komt met jullie :thumbs: ik hoef voorlopig hier nooit meer te komen:9 groetjes elinho21\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ :b: :b: :b: :b: :b:
     
  17. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is inmiddels ook bij onze oosterburen aangekomen.

    Code:
    Type:  	 Package  	  
    Status: 	Delivered 	 
    Delivered on: 	12/28/2006 10:34 A.M. 	 
    Signed by: 	ERK 	 
    Location: 	WARENANN. 	 
    Delivered to: 	WEITERSTADT, DE
     
  18. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    nou mensen mijn xbox 360 doet het prima ik heb een splinternieuwe xbox gekregen van juni 2006...en mijn xbox maakt geen motor geluid meer...als ik een spel speel dan is tie heel stil...ik ben erg tevreden:)en nu ga ik lekker xbox live spelen battlefield 2 :p
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    oke.. dit is de laatste druppel, morgen maar weer MS bellen.
    een maandje geleden "nieuwe" xbox gekregen omdat de originele xbox kapot was. dus ik kreeg heel netjes na 10 dagen een vervangende console.
    alleen vanaf het begin af aan maakte ie al rare vastlopende/kreunende/scheurende(geen idee hoe ik het anders moet uitleggen) geluiden en maakte veel meer herrie als de "oude" xbox. oke daar kan ik nog mee leven, alleen het feit dat deze xbox in 1 maand tijd vaker vast is gelopen als in de 11 maanden van de oude xbox en dat als ik een game in de xbox stop ie 7 v/d 10 keer(dit heb ik getest) aangeeft dat : "dit is een xbox 360 videogame, stop de disc in een xbox 360 console"
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  20. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoeeeiiiiiii hij is weer terug hoor, gisteren is hij afgeleverd! Erg onverwacht trouwens want de dag ervoor heb ik nog gebeld of dat er als iets bekend was van de status maar ze wisten nog niets. En gisteren stond de UPS bezorger voor de deur met een pakje.

    De Xbox is nu van 16-6-2006 en die ik opgestuurd heb was van 2005. Tot nu toe doet hij het uitstekend en heb ik gisteren voor het eerst kunnen genieten van GoW, wat een prachtspel, helemaal als je het met zijn tweeen speelt!

    Ik heb die van mij 6 december aangemeld, 11 december waren de labels binnen en 12 december is hij opgestuurd. 13 december was hij in het repaircenter en 28 december was hij weer terug. Toch al met al redelijk netjes!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina