The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is ook niet echt next gen volgens mij he. Ik bedoel op de pc had je er ook niet zo'n gek hoge eisen voor nodig om hem optimaal te kunnen draaien.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft de main quest al uitgespeeld.
     
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk denk ik niet dat de PC eisen zijn wat iets next gen maakt. Je moet alles zien ten opzichte van de vorige generatie consoles, en het is duidelijk dat de xbox, ps2 en GC spellen met deze grafische pracht en grote gamewereld haast niet hadden kunnen voortbrengen. Het is alleen net of next gen ook per definitie een nieuw soort game experience moet voortbrengen, maar dan denk ik dat je die term sowieso haast nooit kan gebruiken. In dit geval weet ik niet of je oblivion next gen moet noemen, maar gezien de ongeevenaarde grafische pracht met enorm uitgestrekte velden en uitgebreide gamepaly vind ik persoonlijk dat van de meeste release op de 360 deze er zeker aanspraak op maakt.
     
  4. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    En het was geen port van de pc, dus is de 360 versie weer anders!
    Een maat van mij heeft minder (overdreven?) reflectie in het spel(HDR)
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    pc gaat ook next-gen met zijn nieuwe videokaarten :D
    8800gtx gebruikt als eerste directx10 en kost maar liefst zo'n €600.
     
  6. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik te zeggen. En ik kon met mijn toch iets slechtere pc dit spel goed draaien. Ik bedoel dus dat het grafisch zeker goed uitziet maar of het echt next gen is betwijfel ik.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb hem dan eindelijk gekocht! Ben benieuwd!!
     
  8. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    goedzo jongen _O_
    veel plezier ermee, zal wel lukken denk ik :b:
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben nu bij die eerste Oblivion gate aangekomen op het paard, ik moest een zekere broeder Martin opzoeken. Maar nu zijn daar binnen die poort van die beesten die vuurballen schieten en die kan ik maar niet verslaan, ben een Woodelf. Hoe los ik dit op?
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay balk in de opties menu op über laag zetten misschien :+
     
  11. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan iets aardiger:9 :9 :9

    iets lager zetten klinkt vriendelijker
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is inderdaad een optie :cool:!
    Gewoon het niveau op erg laag zetten, maar dit is wel de minst leuke...

    Ik zou eerst je zelf eens up levellen... Dus eerst eens goed worden, voordat je die missies gaat spelen :)!
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe doe je dat? Kan ik ergens informatie vinden over he hoe en wat in Oblivion? Want het is zo groots.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Er zijn verschillende sites...
    Google even :)!

    In elk geval moet je gewoon op de "start" button klikken, waarna je naar settings gaat.
    Daar is de moeilijksheidsgraad in te stellen :)!
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gewoon gaan lopen en zien wat je tegenkomt. het maakt niet uit of je iets fout doet want het is ook zeker leuk om gewoon weer opnieuw te beginnen met een heel ander karakter.

    edit: mystery x, jij post echt teveel :+
     
  16. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een ietwat sneaky manier, maar het werkt wel: Als het goed is is er nog een gozer met je mee in de gate (ik neem aan dat je het over Kvatch hebt), als je met hem babbelt zie je ipv het muntje een klauw als icoon. dwz, hij is essentieel voor het verhaal en kan niet dood. Als je je een beetje handig verstopt in het level hakt hij alles neer wat hij tegenkomt, en hoewel hij soms bewusteloos is gaat hij erna weer door. Dan cleart hij de weg voor je door het level. Echt leuk is het niet, maar dat is iets anders. Beste is denk ik ook om eventjes goed te levelen of in elk geval goede equipment te vinden, of zorgen dat je wat betere weerstand tegen vuur krijgt door spells of items. Je kan in de tussentijd even naar Anvil of Chorrol gaan (beiden dicht bij) en daar wat missies doen of caves clearen om zo wat levels erbij te prikken.
     
  17. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    uesp.net
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan iemand me mischien a.u.b uitleggen hoe dat pursuaden in z,n werk gaat.
    Speel het spel al maanden maar snap er nog niks van.
    En van die tutorial word ik ook niet veel wijzer.

    Maar nu moet ik het weten,omdat ik anders niet verder kom in een missie.
    Iemand>??

    Mvg,
     
  19. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0

    4 uitdrukkingen, iedereen reageert anders op een grap of een andere uitdrukking. Begin een ronde en ga op elke uitdrukking staan zodat je kan zien hoe ze reageren (kwaad of lachen etc). Dan moet je dus zorgen dat dingen waar ze slecht op reageren zo'n klein mogelijk oppervlak krijgt, dus waar ze kwaad van worden moet je op drukken als het kleine vlakje ervoor staat, dan verlies je zo min mogelijk punten. Tegelijk wil je het grote vlak kunnen klikken bij uitdrukkingen waar ze heel positief op reageren. Na elke keer dat je iets indrukt draait de cirkel, dus je moet tactisch te werk gaan. Je moet dus zorgen dat je zo klein mogelijke vlakjes hebt bij de dingen waar ze slecht op reageren en zoveel mogelijk vooruit gaan bij de dingen waar ze goed op reageren. Van tevoren kan je denk ik het best zorgen dat je het kleine vlakje voor de meest negatieve reacties gedraaid krijgt zodat je in elk geval weinig punten verliest. .Hopelijk snap je het, want het is lastig uit te leggen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  20. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dus die cirkel met 4 hoeken: grap,opscheppen,.... Daarin draait die cirkel met 4 delen (de een is groter als de andere, je weet wel die gele dingen :+) en dan heb je jouw selectie. Als je de selectie op bijv. een grap maken houdt dan zie je aan het gezicht van de persoon waartegen je praat. De bedoeling is dus dat je de grote delen van de cirkel met 4 delen (die gele) bij de dingen houdt waarvan die gast houdt. Dus als je de cursor op grap houdt en die persoon heeft een hele grote glimlach :D, dan moet je zorgen dat de grootste van de gele delen daarbij komt en dan moet je op A drukken. ;)

    Helemaal voor niks getypt :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina