Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren Conker gekocht en ik moet zeggen dat ik hem echt heel leuk vind. Grafisch ziet de game erg goed uit (alleen af en toe wat slowdown), geluid / muziek / voice-acting is erg goed en de controls zijn goed. Maar het belangrijkste is dat het gewoon een heel erg leuk en grappig spel is om te spelen. Er zitten echt een hoop geinige dingen in, alleen een beetje jammer dat ze het gevloek eruit hebben gepiept.
    Al met al een geslaagd spel (komt denk ik ook wel omdat ik Conkers Bad Fur Day nog nooit op de N64 heb gespeeld).
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat gepiep zat ook in de N64 versie.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, maar ik had hem nog nooit op de N64 gezien / gespeeld.
    Ik weet niet of jij hem wel op de N64 hebt, zoja, zijn er grote verschillen, behalve de graphics en het geluid?
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, volgens mij niet. De singleplayer is exact hetzelfde als de N64 versie. Maar je hebt de N64 versie nooit gespeeld, dus wat maakt het uit??
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik was benieuwd of het echt een exacte poort was of dat er wat dingen anders waren.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin van het spel maken ze (Conker en die stier ofzow die de brug bewaakt) er wel wat grapjes over dat het een poort is, maar het is wel een exacte poort. Sommige klagen daar ook over. In het spel worden natuurlijk wat films op de hak genomen, maar dat zijn allemaal films die populair waren in de tijd dat Conker's Bad Fur Day voor de N64 verscheen. Daarom is de inhoud van het spel nogal verouderd, wat niet gezegd kan worden van de graphics. Die spatten van je scherm af, erg mooi
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Grafisch ziet het spel er idd erg indrukwekkend uit. En omdat ik hem niet op de N64 had gespeeld is het spel voor mij een nieuw spel, en hij bevalt me erg goed.
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    Ik heb het spel besteld ben benieuwd wanneer die binnenkomt
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gok binnenkort :cool:
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    BACKWARDS COMPATIBLE UPDATE *) Conker nu ook speelbaar op de Xbox 360 *)
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws!!! Ik denk dat ik hem maar weer ga kopen dan, want het is nog steeds een meesterlijk spel.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar het zijn wel de films die iedereen nu nog kent die op de hak worden genomen. Dat is dan ook best wel een prestatie
    Ik twijfelde nog of ik hem weg zou doen of dat ik hem zou bewaren tot de update. Ben blij dat ik hem bewaard heb *)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zit er ook aan te denken om hem weer te halen van de week. Dus mijn belangrijkste vraag is: Zijn er nog een beetje veel mensen online? Ik ben blij dat DOA Ultimate backwards is, maar om nou te zeggen dat het druk is online. Alleen een paar Zuid-Koreanen en Amerikanen. Ik moest echt zelf hosten en dan maar wachten tot er iemand kwam. Als dat ook zo is met Conker, laat ik hem gewoon in de winkel liggen
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal vanmiddag wel even kijken. Ik speel dit spel eigenlijk alleen vanwege de SP, de MP vond ik niet zo veel aan.
     
  15. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Bedoel je dat deze komt of dat ik nu al Conker kan spelen? Dat zou namelijk te gek zijN! :)
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je kan Conker nu spelen. Had het gisteren ook even getest :)
     
  17. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Beterrr haha ik kocht m 2 weken trg ofzo,ik dacht ook fijnnn conker op de 360 maar dat viel beetje tegen toen:p
    Mooi dat tie nu meteen BC is:D
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hoe bevalt conker online dan? Zijn er nog steeds mensen online? heb dit altijd een leuk spelletje gevonden vooral multiplayer
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Conker speel ik voor de sp, de mp vind ik maar niks aan. De sp weet mij daarentegen nu al voor de 4e keer te boeien!
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    OMG
    Jullie wisten het al dat hij al bc is en ik kom daar eergisterpas achter!

    Speelt iemand het nog online?
    Voeg me dan toe :thumbs:

    gustavo nl

    edit:
    Er spelen nog ongeveer 20-30 mensen online!
    En soms kan ik niet joine want dan heet er iemand in de game New Player.. dank zij hem kan ik niet joinen!
    Iemand hier ook last van gehad?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007

Deel Deze Pagina